منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه هیوندای i40

هیونداآی-40

شیشه هیوندای i40 ، که در دو کلاس بدنه استیشن و سدان و تنها در مدل 2015 در بازار خودرو ایران معامله می شود مورد نظر ما در این مقاله خواهد بود. شیشه جلو هیوندای i40 نیز مانند سایر خودروهای دیگر از جنس لمینت دور مشکی و معمولا بالارنگی است که دارای سنسور باران ( rain sensor ) نیز می باشد.


برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت شیشه هیوندای i40 و موجودی کالا با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

hyundai i40 – هیوندای i40

شیشه هیوندای i40 ، اولین بار بصورت سدان متوسط شهری در سال 2011 توسط شرکت هیوندای رونمایی شد و تا کنون فقط در یک نسل ارائه شده و مدل 2014 و 2015 آن در بازار ایران موجود است. نمونه استیشن خانوادگی این خودرو نیز در بازار ایران موجود است. این محصول توسط آسان موتور وارد می شد.


تصویر هیوندای i40 صندوقدار (سدان)

شیشه هیوندای i40
شیشه هیوندای i40

همانطور که پیشتر هم اشاره شد و در تصویر نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران و هیتر در پایین شیشه می باشد. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان تولید و عرضه شده است که کیفیت مطلوبی هم دارد و نسبت به شیشه های وارداتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. مشتریان عزیز توجه بفرمایند که نمونه چینی و اصلی کره نیز در سبد فروش قرار دارد و لازم است برای استعلام قیمت با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

شیشه عقب هیوندای آی 40 ، اصلی کره ، هم بصورت دودی سولار و هم بصورت سبز موجود می باشد . در مدل استیشن دارای سوراخ برف پاککن عقب ، دورمشکی و هیتردار است. بهتر است تنها بصورت اصلی این شیشه تهیه شود.

قیمت شیشه عقب هیوندای i40

در قسمت شیشه عقب این خودرو هیوندا هیتر به کار رفته است که موجب دید بهتر راننده است.و شیشه های عقب این خودرو در دو رنگ موجود است.یکی رنگ سبز سولار و دیگری دودی مشکی.

شیشه عقب هیوندای i40
شیشه عقب هیوندای i40

در کابین عقب و روی ستون از شیشه روگلگیری استفاده شده که نسبت به مدل سدان بزرگتر است. شیشه های بغل هیوندای آی 40 ، از جنس سکوریت و سولار می باشند هرچند شیشه سبز ساده نیز موجود است.

شیشه سانروف هیوندا i40

شیشه هیوندای i40 در سقف نیز از شیشه سانروف (پانوراما ) استفاده شده است. در مورد شیشه جلو نیز پیشتر توضیحاتی ارائه شده است.

برای استعلام قیمت شیشه ، تعمیر شیشه بالابر ، دودی کردن شیشه ، تعمیر و فروش آینه بغل خودرو کافیست با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما مشورت لازم را به شما ارائه نمایند. برای تماس اینجا کلیک بفرمایید.

قیمت شیشه جلو هیوندای i40

شیشه جلوی هیوندای i40 دارای سنسور باران است که زمانی که قطرات باران بر روی شیشه خودروی شما چکید.این سنسور فعال می شود و عمل میکند.بنابراین شما اگر دچار مشکل در سنسور شدید نگران نباشید زیرا شیشه عبداللهی با کمال میل سنسور خودروی شما را تعمیر میکند.جالب است بدانید که این خودرو شامل سنسور بخار در قسمت پایین شیشه جلوی شما نیز است. که موجب دید بهتر شما است.

شیشه جلو هیوندای i40
هیوندای i40

شیشه درب هیوندای i40

برای بررسی ترمیم یا تعویض شیشه درب هیوندای خود می توانید شیشه عبداللهی تماس بگیرید. اگر شیشه اتومبیل هیوندا آی 40 شما دچار آسیب جدی باشد باید آن را تعویض کنید. اما اگر آسیب دیدگی خودروی هیوندا i40 شما جزئی یا سطحی است. که مجموعه ما در کمترین تایم ممکن برای شما ترمیم میکنند تا شما با خیال آسوده در خیابان به راه خود ادامه دهید.

آیینه های هیوندا i40

تمامی آیینه های انواع هیوندا در مجوعه عبداللهی موجود است و شما فقط با ذکر نوع خودروی خود میتوانید از آن استفاده کنید. اگر سنسور آیینه های برقی هیوندای شما نیز دچار مشکل شده اند. اصلا نگران نباشید زیرا که مجموعه ما در این باب نیز خبره هستند.و مشکل آن را پیدا میکنند و به سرعت عیب گیری میکنند.بنا براین شما فقط از طریق واتساپ یا تماس تلفنی و یا به صورت حضوری مشکل خود را با نمایندگان و مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما به شما کمک میکنند تا تصمیم بگیرید سنسور به تعمیر جدی نیاز دارد یا جزئی و باذکر هزینه از شما سوال میپرسند که آیا تمایل دارید که به کارشان ادامه دهند یا خیر.

مشخصات فنی هیوندای آی 40

هیوندای i40 سدان ، از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 2 لیتر بهره می برد که قادر است 177 اسب بخار نیرو تولید کند. این خودرو دارای گیربکس 6 دنده خودکار است و حداکثر سرعت آن 212 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. وزن خودرو : 1513 کیلوگرم

ابعاد هیوندای آی 40 مدل سدان : طول خودرو : 4740 میلیمتر – عرض خودرو : 1816 میلیمتر – ارتفاع : 1471

برخی امکانات خودرو :

آینه بغل هیوندای تاشو برقی گرمکن دار به همراه راهنما ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب هیوندای ، سقف پانوراما ، شیشه سانروف برقی ، مجهز به سنسور باران ، برف پاککن شیشه عقب در مدل استیشن

در طراحی شیشه های این محصول ، فرق اساسی در شیشه روستونی و شیشه عقب ، بین مدل استیشن و سدان می باشد.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل


قیمت شیشه جلو هیوندای i40 چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت هیوندا i40 با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه هیوندای ای 40 چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

برای خرید شیشه انواع هیوندای i به صفحات شیشه هیوندای i10 شیشه هیوندای i20 شیشه هیوندای i30 مراجعه کنید.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *