منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه ولستر

شاخص-ولستر-1

شیشه ولستر ، محصول کوپه شرکت هیوندای در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو هیوندا ولستر ، از جنس لمینت دور مشکی و بالا رنگی ساخته می شود. و فاقد آپشنی همچون سنسور باران یا دوربین رادار است.


برای اطلاع از قیمت ها به دلیل بالا پایین شدن قیمت دلار با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

فروش شیشه جلو ولستر

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با نحوه ی نصب شیشه این خودرو اشنا کنیم.

شیشه-جلو-ولستر
شیشه جلو ولستر

در ابتدا باید به شما بگوییم که شیشه جلو ولستر از چه جنس و چه شرکت هایی تولید و عرضه میشود.

و همچنین برای نحوه ی صحیح نصب شیشه جلو ولستر باید از چه تکنیک هایی استفاده شود، تا در زمان فروش اتومبیل خریداران خودروی ولستر از تعویض شیشه جلو این خودرو دلسرد نشوند.

شیشه ی جلوی هیوندا ولستر از متریال شیشه لمینیت یعنی استفاده از طلق وسط و دو لایه شیشه مانند همه ی شیشه های جلو اتومبیل های نسل امروزی تولید میشود.

شیشه ولستر این شیشه دور مشکی و دارای یک درام حاشیه ی محور اینه وسط و تقریبا با شکلی ساده نسبت به هیوندا های نسل جدید تولید و توزیع میشود.

قیمت شیشه جلو ولستر

قیمت شیشه جلو ولستر
هیوندای ولستر

همانطور که قبلا اشاره شد، شیشه جلو این خودرو فاقد آپشنی همچون سنسور باران است. مدتهاست که این شیشه ، با کیفیت مطلوب ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و توزیع میشود. که از نظر قیمت نسبت به نمونه های وارداتی بسیار قیمت مناسب دارد.

اما نمونه ی چینی و نمونه ی اروپایی ، حتی نمونه ی اصلی شیشه ولستر در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه عقب ولستر

برای نصب شیشه عقب هیوندا ولستر استفاده از متریالی همچون چسب پلی یورتان و شیشه اصلی حائز اهمیت است چراکه بر خلاف شیشه جلو شیشه عقب این خودرو نمونه های متفرقه بر روی ان خیلی راضی کننده نیست.

عقب-ولستر
شیشه عقب ولستر

ارتفاع شیشه ولستر کوچک این شیشه که به شیشه سانروف نزدیک میباشد یکی از این دلایل میباشد. در هنگام تعویض شیشه هیوندای ولستر همکاران ما در سراسر کشود باید توجه کنند از انجا که طبق روال کار نصب شیشه استفاده از ابزار و خدمات مربوط به تعویض شیشه اتومبیل مانند دستگاه چسب و لوازم این چنینی بر روی سقف اتومبیل میگذارند شیشه سانروف شیشه ولستر در معرض اهرم قرار میگیرد و دچار شکستگی میشود.

قیمت شیشه عقب هیوندا ولستر

برای خرید شیشه عقب ولستر در فروشگاه شیشه اتومبیل عبدالهی مجموعه ی ما به دو مدل شیشه ی اصلی و چینی در سبد فروش خود میتواند به شما عزیزان خدمات ارائه کند ابتدا پیشنهاد ما به شما عزیزان شیشه اصلی است به دلیل خم و کیفیت گرمکن و کیفیت رنگ شیشه عقب ولستر اما در صورتی که مشتریان عزیز شیشه خودروی ولسترشان دارای خط و خش و یا شکستگی شود میتوانند نمونه ی شیشه ی چینی را با قیمت مناسب تر در فروشگاه شیشه اتومبیل عبدالهی خریداری کنند.

قیمت شیشه ولستر

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

شیشه-ولستر
شیشه-ولستر

شیشه ولستر لازم به ذکر است که تمامی این شیشه ها، بصورت اصلی کره و نیز وارداتی چینی با کیفیت پایینتر موجود می باشد. لذا برای استعلام قیمت لازم است با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت شیشه اصلی هیوندای

شیشه جلو اصلی هیوندا دارای دو قاب ستون عمودی همراه با خار های امپولی در کنار ستون نصب میشود. که دارای یک مولدینگ زیر که به صورت افقی زیر شیشه در قسمت بالا لبه کار را میگیرد. طراحی میشود. برای نصب شیشه اصلی هیوندا ولستر ابتدا باید قاب های ستون را از ستون جدا کنیم. سپس اینه ی وسط را که توسط پیچ t20 نصب میشود از روی شیشه جدا سازی کنیم و سینی زیر برف پاککن را از شیشه جدا کنیم و قسمت بالای مولدینگ را توسط مایه ی روانکاری اغشته کنیم و توسط تیغچه ی شیشه درار شیشه را از اتاق جدا کنیم.

شیشه درب ولستر

شیشه ی درب جلوی ولستر طراحی نسبتا شبیه درب تیوولی میباشد. هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر نصب شیشه بر روی فیکسچر بالابر شیشه درب جلوی ولستر به دلیل شکل خاص خودرو دارای ابعاد نسبتا بزرگتری از دیگر شیشه های خودرو های نمونه ی خودش میباشد.

شیشه-درب-ولستر
شیشه درب ولستر

این شیشه سکوریت و نشکن و همچنین رنگی میباشد.

خرید شیشه درب ولستر

شیشه ولستر مانند دیگر خودرو های در بازار همیشه در معرض سرقت و یا اسیب دیدگی و تصادفات است.

نحوه ی نصب شیشه درب این خودرو و همچنین مراحل نصب ان بدین صورت است که ابتدا اقدام به نظافت سطحی شیشه خورد های اطراف درب و سپس اقدام به باز کردن روکش رودری و نصب و نظافت کامل نوار ماهوتی و همچنین استفاده از جارو برقی و باد در داخل درب و نصب صحیح شیشه بر روی فیکسچر های شیشه بالابر به صورت فنی انجام پذیرد.

شیشه-درب-ولستر-2
شیشه درب ولستر2

فروش شیشه سانروف ولستر

شیشه بالابر برقی دربهای جلو و درب عقب ، آینه بغل تاشو برقی راهنمادار ولستر ، شیشه سانروف برقی ( سقف پانوراما) شیشه های سقف این خودرو سه تیکه است که باید بصورت اصلی تهیه شود.

سانروف این خودرو به صورت سه تکه است که شامل دو تکه شیشه ثابت و یک تکه شیشه متحرک میباشد.

جنس این شیشه ها به صورت دور مشکی و رنگی میباشد. تکه ی اول که بالای سر راننده از قسمت شیشه جلو اولین شیشه محسوب میشود به صورت متحرک میباشد در قسمت دوم این شیشه ک دارای شیشه ی ثابت که به ان شیشه سانروف ثابت وسط میگوییم است. اما در تکه ی اخر که در قسمت متن شیشه عقب به ان اشاره کردیم این شیشه به صورت گرمکن دار که ظاهری خاص با خطوط های گرمکن و حاشیه های مشکی منحصر به فرد میباشد است.

فروش شیشه روستونی ولستر

شیشه ولستر بر خلاف دیگر اتومبیل ها دارای تنها یک تکه شیشه روستونی میباشد جالب است بدانید بر خلاف ظاهر کوچک این شیشه قیمت این شیشه نسبت به شیشه درب قیمت بیشترب دارد و همچنین نمونه ی داخلی ندارد و موجودی پایینی در شیشه اتومبیل های سرار کشور دارد. اما شما عزیزان میتوانید در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه اصلی روستونی ولستر را با خیال راحت تهیه کنید.

روستونی-ولستر
شیشه روستونی ولستر

 Hyundai Veloster – هیوندای ولستر

هیوندای ولستر (Hyundai Veloster) خودرویی کوپه سه در است که تولید نسل اول آن از سال 2011 تا 2017 در کره ادامه پیدا کرد.هیوندای ولستر در کلاس خودرو کامپکت کوچک قرار گرفته است. این خودرو توسط شرکت آسان موتور وارد ایران شد.

این خودرو از نظر ظاهر بسیار خاص است. به این معنا که سمت چپ آن، فقط درب راننده دارد و سمت چپ آن ، درب جلو و درب عقب دارد. یعنی یک درب ، یا کم دارد یا زیاد دارد.

شیشه اتومبیل عبداللهی مفتخر است تمامی خدمات مرتبط با خودروی شما را پذیرفته شود.

در صورت هرگونه سوال با شماره های 02177196143و09123236211 تماس حاصل فرمایید.

برخی مشخصات مهم فنی هیوندای ولستر

هیوندای ولستر موجود در ایران از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 138 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 دنده اتومات به چرخ های جلو انتقال دهد.

  • حداکثر سرعت: 200 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (کیلومتر بر ساعت): 10 ثانیه
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت: 4 لیتر در 100 کیلومتر
قیمت شیشه ولستر
شیشه ولستر

همانطور که اشاره شد، از نظر ظاهر ، این خودرو بسیار خاص است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید، سمت چپ این خودرو و در کابین عقب، شیشه رو ستونی استفاده شده است و سمت راست آن، شیشه درب عقب قرار گرفته است . این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ شده است.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4219 میلیمتر ، عرض خودرو : 1791 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1400 میلمیتر


مزایا و معایب ولستر

همانطور که میدانید ولستر هم مانند تمام خودروهای دیگر هم مزایا و هم معایب خودش را دارد.شاید طراحی ظاهری این خودرو کمی عجیب به نظر برسد. اما برخی افراد عاشق این طراحی عجیب این خودرو هستند. در واقع به گونه ای اسپرت طراحی شده که اغلب اسپرت پسند ها و جوان پسند ها علاقه مند به این خودرو هستند.اگر بخواهیم با رقیب خودش آن را مقایسه کنیم مثل سراتوکوپ از لحاظ ظاهری خیلی از رقیب خودش جلوتر است.از حق نگذریم این خودرو رنگ های جذابی دارد.که باب سلیقه خانم ها و جوانان نیز است.

طراحی داخلی ولوستر، در حد پرچمداران

شاید با یک نگاه اجمالی به داخل خودروی ولستر فکر نکنید که این خودرو واقعا ولستر باشد. چون طراحی داخلی ولستر بسیار نزدیک به طراحی هیوندا های مدل بالا و جنسیس است.با وجود اینکه از لحاظ قیمتی بسیار بالاتر از آن است اما اصلا از طراحی قدیمی برخوردار نیست.و همانند طراحی بیرونی آن بسیار جدید و شکیل است.آپشن های آن نیز زیاد است.

ولستر، ایمن تر از رقبا 

امکانات خوب

مصرف سوخت اقتصادی

علاقه شدید به اسپرت شدن

در بازار یک تعدادی خودرو هستند که کلا دست جوانان می چرخند.قطعات اسپرت برای خودرو های این چنینی زیاد است.برای اینکه بهتر متوجه شویدو میتوانیم 206 ایرانی را مثال بزنیم.ولستر به علت قیمت مناسبی که دارد در خارج از کشور طرفدار زیادی دارد مثل 206 که در بین ایرانی ها از شهرت بسیاری برخوردار است و به زبان ساده تر ولستر 206 خارجی ها محسوب می شود.جالب است بدانید که این خودرو مدل توربو هم دارد.و خارجی ها که توربوی اصلی را سوار می شوند و آن هایی که در ایران هستند خودشان بر خودروی خود نصب می کنند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر ولستر
  • تعویض کلید شیشه بالابر 
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل ولستر
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل ولستر
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف ولستر 
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو ولستر چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه ولستر چقدر زمان میبرد ؟

تعویض و نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد .

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *