منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه سوناتا وای اف

شیشه عقب سوناتا وای اف

شیشه سوناتا وای اف ، سدان سایز متوسط هیوندای کره ، مربوط به سال های 2011 تا 2014 می باشد. شیشه جلو سوناتا وای اف ، از جنس لمینت دور مشکی و بالا رنگی است که دارای سنسور باران ( rain sensor ) و هیتر (گرمکن ) می باشد. البته در مدل لو آپشن ، شیشه جلو بدون سنسور است.


نمونه نصب شیشه اتومبیل عبدالهی :

شیشه جلو وای اف Yf

شیشه جلو سوناتا وای اف: هم مانند اکثر شیشه های ماشین های لوکس دارای مدا های مختلفی هست. که در این مقاله به ان میپردازیم.  شیشه این ماشین از جنس لمینیت میباشد نوار مشکی بالای شیشه این ماشین هست که باعث این میشود که نور افتاب و اشعه های مضر خورشید چشم های شما را در حین رانندگی اذیت نکند. .

و دور این شیشه هم نوار مشکی هست برای چسبندگی بیشتر شیشه به نوار و در بعضی اوقات این شیشه شامل هیتر و سنسور باران هم هست. در عکس زیر عکس این شیشه را مشاهده میکنید :

شیشه جلو سوناتا وای اف
شیشه جلو سوناتا yf

شیشه عقب سوناتا وای اف

شیشه سوناتا وای اف ، همانطور که در تصویر میبینید، روی ستون عقب این خودرو از شیشه روستونی کوچک استفاده شده که از جنس سکوریت است و بصورت اصلی کره ارائه می شود . شیشه درب جلو و عقب سوناتا ( شیشه بغل ) به صورت ساده و سولار تولید شده که در کنا ر محصولات چینی و اصلی کره، نمونه تولید ایرانی نیز در سبد کالا موجود است. برای استعلام قیمت شیشه ها تماس حاصل فرمایید.

قیمت-شیشه-جلو-سوناتا-وای-اف
سوناتا وای اف

قیمت شیشه جلو سوناتا وای اف

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید شیشه جلو این خودرو سنسور باران را شامل میشود. و در کنار پایه ی اینه وسط هیتر وجود دارد. و در تصویر مشخص است که شیشه جلو سوناتا وای اف بالا رنگ و دور مشکی است که در مطلب بالا فواید این موضوع را گفتیم . این شیشه اصلی و نمونه های کپی ایرانی با کیفیت بسیار بالا هم موجود است که میتوانید از شیشه اتومبیل عبدالهی اون رو تهیه کنید. برند های ایرانی این شیشه از شرکت هایی توسط همچون شیشه اتومبیل امید و شیشه اتومبیل اسیا تولید و در ایران توضیع میشود.

نمونه نصب شیشه جلو سوناتا yf :

شیشه اصلی سوناتا وای اف

و ما بنا به درخاست شما و سلیقه و بودجه شما را راهنمایی میکنیم. که اصلی یا کره ای و یا چینی یا ایرانی این شیشه را تهیه کنید.

البته چسبی که برای شیشه انتخاب میکنید هم در قیمت تاثیر گذار هست. که ما 2 نوع چسب موجود داریم که شما میتوانید بنا به بودجه خودتون انتخاب کنید.

قیمت شیشه درب سوناتا

شیشه درب سوناتا از جنس سکوریت و رنگی (سبز) ساخته شده. این شیشه هم مانند شیشه جلو نمونه ایرانی با کیفیت مناسب دارد و توسط شرکت شیشه اتومبیل اسیا تولید و توضیع شده است. و در بازار ایران نمونه های چینی و های کپی این شیشه نیز وجود دارد. تا شما متناسب با بودجه خودتان خرید کنید .

شیشه دودی سوناتا yf

اگر قصد خرید شیشه رنگی این ماشین یا همان سولار را دارید بهتر است شیشه اصلی رو تهیه کنید که رنگ شیشه ای که تعویض کردید با شیشه های دیگه ماشین کاملا تناسب داشته باشد. قسمت عقبی ماشین شامل شیشه لچکی نمیشود اما شامل شیشه روستونی میشود. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی توسط نصاب و یا خود اقای عبدالهی میتوانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید و یا به واتساپ 09358241824 پیام دهید.

sonata-yf-1
sonata-yf-1

قیمت شیشه هیوندا سوناتا وای اف Yf

برای اطلاع از قیمت لطفا نام ماشین ، مدل ، سال تولید ، و … رو برای ما به شماره 09358241824 واتساپ کرده و یا تماس بگیرید.

انواع شیشه سوناتا yfشیشه جلو سوناتا yfشیشه عقب سوناتا yfشیشه درب جلو سوناتا yfشیشه درب عقب سوناتا yfشیشه ساندروف سوناتا yfشیشه روستونی سوناتا yf
قیمت شیشه سوناتا yfتماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
شیشه سوناتا yf

ترمیم شیشه سوناتا وای اف

در عبدالهی گلس در صورت شکستگی های خفیف و سنگ خوردگی به اندازه یک سکه ترمیم انجام میشود. برای اطمینان نیاز شما از ترمیم شیشه با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

سوناتا وای اف – sonata yf

سوناتا وای اف ( سوناتا 2011 ) ، در اصل نسل ششم این محصول حساب می شود. این محصول توسط اسان موتور ارائه می شد. سوناتا yf از یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است ، 197 اسب بخار نیرو تولید کند و به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ جلو انتقال دهد.

وزن خودرو 1411 کیلوگرم است و حداکثر به سرعت 210 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ابعاد خودرو : طول خودرو: 4821 میلیمتر – عرض خودرو : 1834 میلیمتر – ارتفاع خودرو : 1471 میلیمتر

برخی امکانات خودرو:

آینه بغل تاشو برقی راهنمادار و گرمکن دار – شیشه سانروف پانوراما – آینه وسط الکتروکرومیک – پرده برقی شیشه عقب – شیشه عقب گرمکن دار – شیشه جلو سوناتا دارای سنسورباران

شیشه عقب هیتردار و دورمشکی و از جنس سکوریت است که در ایران نیز تولید شد است ولی بصورت وارداتی چینی و اصلی کره نیز ارائه می شود. در این مورد بهتر است شیشه اصلی تهیه شود.

قیمت شیشه سوناتا وای اف چقدر هست؟

برای اطلاع بیشتر راجع به قیمت ها با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو سوناتا وای اف چقدر زمان میبرد؟

تعویض شیشه جلو سوناتا وای اف معمولا بین 30 تا 45 دقیقه زمان میبرد.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.


شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *