منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه تیگو 5

Chery-Tiggo-5

شیشه تیگو 5 ، محصول کراس اوور شهری شرکت چری ، در این صفحه مورد بررسی قرار میگیرد. شیشه جلو تیگو 5 از جنس لمینت ، دورمشکی تمام رنگ است که هم بصورت سنسوردار ( منظور سنسور باران ) و آپشنال تولید و ارائه شده و هم بصورت بدون سنسور و ساده.


عبدالهی گلس را در اپارات دنبال کنید :
 

به دلیل نوسانات بازار و بالا پایین شدن قیمت دلار با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو چری تیگو 5

همانطور که پیشتر اشاره شد ، شیشه جلو تیگو 5 این خودرو در دو مدل بدون سنسور و سنسور دار تولید میشود. این شیشه در ایران نیز تولید می شود. که توسط شرکت شیشه اتومبیل اسیا تولید و توزیع میشود. و نسبت به نمونه اصلی شیشه تیگو 5مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت شیشه جلو تیگو 5

مشتریان عزیز توجه فرمایید که هنگام تعویض شیشه تیگو 5 ، برای نصب مجدد سنسور باران ، حتما از چسب سنسور مخصوص ( اصلی) استفاده شود در غیر این صورت، سنسور باران عملکرد درستی نخواهد داشت. در شیشه اتومبیل عبدالهی از بهترین چسب استفاده میشود. که شما عزیزان میتوانید بر اساس بودجه خود نوع چسب را انتخاب کنید. تا ما بر روی شیشه تیگو 5 شما از همان چسب استفاده کنیم.

قیمت شیشه جلو تیگو 5
شیشه جلو تیگو 5
انواع شیشه تیگو 5شیشه جلوشیشه عقبشیشه دربشیشه روستونیشیشه سانروف
شیشه تیگو 5

قیمت شیشه عقب تیگو 5

شیشه عقب تیگو 5 ، از جنس شیشه سکوریت ، دور مشکی ، گرمکن دار و سبز رنگ است. که این شیشه دارای برف پاک کن نیز می باشد. محصول فوق، توسط شرکت های داخلی با کیفیت متوسط تولید میشود.

ولی نمونه اصلی این شیشه کیفیت بهتری از نظر خط گرمکن و رنگ شیشه دارد و روی شیشه نوار نیز بصورت فابریک قرار دارد. در هر صورت، برای رفاه حال مشتریان عزیز ، هر دو نوع شیشه ، در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

قیمت شیشه عقب تیگو 5
شیشه عقب تیگو 5

شیشه روستونی (لچکی) تیگو 5

در کابین عقب تیگو 5 و روی ستونی تیگو 5، از شیشه روگلگیری مثلثی شکل ( دورمشکی سبز رنگ ) استفاده شده که دید بهتری به راننده بدهد. این شیشه بهتر است بصورت اصلی با فرم تهیه شود. در تصویر ذیل نمونه اصلی این محصول را مشاهده می فرمایید.

در بسیاری از شکستگی های شیشه تیگو 5 ما متوجه میشویم بر اثر قفل شدن درب و یا جا گذاشتن سوییچ در ماشین صاحبان ماشین شیشه روستونی را شکسته و اقدام به باز کردن درب میکنند که این کار متاسفانه بسیار پشیمانی به بار میاورد زیرا بر خلاف تصور شما عزیزان شیشه رو ستونی از شیشه درب بسیار کمیاب تر در ایران است و به همین علت گران تر هم است.

پس به هیچ وجه اقدام به شکستن شیشه روستونی خودرو خود نکنید!

شیشه-آینه-تیگو-5-اصلی
شیشه اینه تیگو 5

اما اگر شیشه روستونی شما به هر علتی شکسته نگران نباشید. در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه های کمیاب و اصلی را میتوانید به راحتی تهیه و با خیال راحت بر روی خودرو خود با ما نصب کنید.

قیمت شیشه سانروف تیگو 5

همانطور که در مقاله های دیگر راجب به سانروف گفتیم سانروف تیگو 5 مانند بسیاری از ماشین های شاسی بلند، سانروف دو حالته دارد. ما چند نوع سانروف داریم که میتوان به سانروف پانورما سانروف دو حالته سانروف ثابت اشاره کرد. سانروف دو حالته که خودروی تیگو 5 هم شامل این شیشه میشود. همانطور که از اسمش مشخص است. دو حالت دارد که یک حالت پنل و یا به اصطلاح هوا کش و حالت دیگر حالت کشویی که کاملا باز میشود. در شیشه اتومبیل عبدالهی شما میتوانید شیشه سانروف سکوریت تیگو 5 را تهیه کنید

و اصلا نگران نصب و یا کیفیت شیشه نباشید. زیرا در شیشه اتومبیل عبدالهی شما بهترین کیفیت و کادر مجرب و خوش برخورد و حرفه ای را تجربه میکنید.

سانروف-چری-تیگو

برخی امکانات خودرو : شیشه بالابر برقی جلو و عقب تیگو 5 ، آینه بغل تاشو برقی راهنمادار گرمکن دار ، شیشه سانروف برقی ، مانیتور 10 اینچ لمسی با دوربین عقب ، برف پاککن شیشه عقب ، شیشه جلو مجهز به سنسور نور و باران ، آینه وسط الکتروکرومیک

شیشه درب عقب و درب جلو این خودرو از جنس شیشه سکوریت و بصورت یک تکه هستند

این خودرو فاقد شیشه لچکی می باشد. این شیشه ها توسط شرکت های ایرانی تولید شده اند. که قیمت و کیفیت مطلوبی دارند. البته نمونه اصلی این شیشه ها نیز در سبد فروش ما موجود است. تماس بگیرید

تیگو 5 – tiggo 5

شیشه تیگو 5 – tiggo 5 ، محصول شاسی بلند چری که از سال 94 تا کنون مهمان جاده های ایران می باشد و توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می گردد. البته این خودرو در این سال ها، یک بار فیس لیفت شده است .

تیگو 5 با دو تیپ گیربکس MT و CVT عرضه می شود که از نظر سطح آپشن های خودرو به تیپ های : لاکچری ، اکسلنت ، لاکچری اسپرت ، IE و LE تقسیم بندی می شوند.

برخی مشخصات مهم فنی خودرو:

این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 139 اسب بخار نیرو تولید و توسط گیربکس 7 سرعته CVT به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ، حدود 13 ثانیه از دیگر مشخصات فنی این خودروی چینی می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4506 میلیمتر ، عرض خودرو : 1841 میلیمتر ، ارتفاع : 1740 میلمیتر

برای خرید لوازم یدکی تیگو 5 به یدک فیت مراجعه کنید.

تعویض شیشه تیگو 5 چقدر زمان میبرد؟

تقریبا 45 دقیقه

از چه چسبی برای نصب استفاده میکنید؟

چسب پلی یورتان بهترین چسب موجود در ایران

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.



برای اطلاع از قیمت شیشه تیگو 7 با ما تماس بگیرید.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *