منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه هایما اس 5

شیشه جلو هایما s5

شیشه هایما s5 ، محصول کراس اوور کامپکت شهری ایران خودرو و شرکت هایما که در این مقاله شیشه های این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو هایما s5 ، از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ و فاقد آپشن خاصی همچون سنسور باران یا هیتر می باشد. در ادامه بیشتر خواهید خواند.


برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا به علت نوسانات قیمت بازار با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

نمونه کار شیشه اتومبیل عبدالهی :

شیشه جلو هایما S5

شیشه هایما s5 در این قسمت میخواهیم راجع به شیشه جلو هایما S5 صحبت کنیم. شیشه جلوی این کراس اوور زیبا و پر طرفدار تمام رنگ است. و دور مشکی بودن شیشه باعث زیبایی بیشتر شیشه شده و از نشان دادن چسب شیشه از رو به رو جلوگیری میکند. جنس شیشه جلو از جنس لمینیت میباشد.

شیشه هایما s5 این خودرو در ایران نیز تولید میشود. که میتوان شرکت شیشه اتومبیل ونوس و شرکت تولید شیشه اتومبیل آسیا را نام برد. که نا گفته نماند کیفیت مناسبی نیز دارند.

قیمت شیشه جلو هایما اس 5

شیشه جلو هایما s5
شیشه جلو هایما s5

همینظور شیشه جلوی این خودرو فاقد اپشن خاصی است. و برای کسانی که نمیخواهند هزینه ی زیادی برای شیشه خودروی خود پرداخت کنند گزینه ی مناسبی است. همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی همیشه شیشه اصلی خودرو موجود میباشد. و برای کسانی که حساسیت زیادی روی خودروی خود دارند و از لحاظ هزینه مشکلی ندارند میتوانند شیشه اصلی را از ما تهیه و نصب کنند.

قیمت شیشه عقب هایما s5

شیشه عقب هایما اس فایو ، از جنس سکوریت ، دور مشکی هیتر دار و دارای برف پاک کن است. این شیشه به صورت سبز رنگ ارائه شده است . البته برای دودی کردن می توان از برچسب دودی سولار استفاده کرد. در حال حاضر این شیشه در دست تولید است و نمونه چینی آن در سبد فروش قرار گرفته است. و در ایران توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید تولید و عرضه میشود. که کیفیت نسبتا خوبی هم دارد. این شیشه نمونه چینی اصلی و ایرانی را در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود دارد.

شیشه عقب هایما s5
شیشه عقب هایما

شیشه هایماs5

و شیشه های این خودرو بصورت فابریک سبز هستند لذا صاحبان خودرو می توانند برای دودی کردن ، از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده کنند. حسن استفاده از برچسب دودی تنوع درصد دودی و محافظت از شیشه است.

شیشه روستونی هایماs5

در این مدل شیشه هایما s5 ، شیشه روستونی مثلثی کوچک و روی درب عقب از شیشه لچکی استفاده میشود. این شیشه ها دید مناسبی به راننده می دهد. شیشه روستونی بر خلاف تصور شما عزیزان قیمت بالاتری برعکس ابعادش نسبت به بقیه شیشه ها دارد.

و لطفا در صورت مجبور شدن برای شکستن یکی از شیشه ها شیشه روستونی را انتخاب نکنید.

فروش شیشه درب هایما s5

شیشه درب جلو و درب عقب شیشه هایما s5 از جنس سکوریت می باشد. این شیشه ها هم بصورت فابریک چینی و هم تولید شرکت های ایرانی موجود می باشد. ولی شیشه عقب فابریک چینی می باشد. این خودرو شامل شیشه های درب شیشه درب عقب راست درب عقب چپ

شیشه درب جلو درب جلو راست درب جلو چپ شیشه جلو شیشه عقب شیشه سانروف شیشه روستونی چپ شیشه روستونی راست و لچکی میباشد.

خرید شیشه سانروف هایما s5

و شیشه سانروف هایما بصورت برقی ، آینه بغل تاشونده برقی ، گرمکن دار و دارای راهنما است. شیشه بالابر هایما اس 5 همگی برقی است. همانطور که در مقاله های دیگر که راجع به سانروف بود خواندید به دلایلی باید شیشه سانروف حد المقدور به صورت شیشه اصلی تهیه شود تا مشکلی برای سانروف شما پیش نیاید.

تعمیر بالابر شیشه هایما s5

گاه پیش میاید که در هنگام بالا پایین کردن شیشه درب اتومبیل خود دچار مشکل شدید این امر باعث میشود که در مواقع ضروری مانند آفتاب شدید و یا سرمای شدید به داخل اتومبیل شما نفوذ کند و شما را دچار مشکل کند.

تعویض بالابر شیشه هایما s5

وقتی به مشکل بالا بر خوردید باید به فکر تعمیر شیشه بالابر و یا در صورت نیاز تعویض شیشه بالابر خود شوید. در شیشه اتومبیل عبدالهی هم تعویض شیشه بالابر هایما s5 , و هم تعمیر شیشه بالابر هایما s5 انجام میگیرد.

haima s5

هایما S5 در بخش فنی خود نیز به یک موتور 4 سیلندر توربو با حجم 1.5 لیتر مجهز شده است که می تواند 161 اسب بخار قدرت و 223 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع CVT است و می تواند مصرف سوخت ترکیبی 8 لیتر در هر 100 کیلومتر را برای هایما S5 به ثبت برساند. شتاب این خودرو در حدود 10 ثانیه و حداکثر سرعت اسمی برابر با 180 کیلومتر بر ساعت دارد.

آینه-بغل-هایما-اس5
آینه-بغل-هایما-اس5

شیشه هایما s5 نام کراس اوور کوچک  ایران خودرو می باشد که از سال 96 وارد سبد کالایی محصولات این شرکت شد. هایما اس 5 که کراس اوور جمع و جور شهری است. در اصل برادر کوچکتر هایما اس 7 می باشد که مدتهاست وارد بازار خودرویی ایران شد. و با آن تا حدودی آشنایی دارید. البته از نظر ظاهری باید گفت که ، هر کدام در خارج و مخصوصاً داخل کابین چهره‌ای کاملاً متفاوت دارند.

  • ابعاد خودرو:

 طول خودرو: 4358 میلیمتر  / عرض: 1823 میلیمتر / ارتفاع : 1630 میلیمتر

حجم فضای صندوق عقب این خودرو، 320 لیتر می باشد. حجم باک سوخت نیز ، 60 لیتری است.


خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر هایما s5 
  • تعویض کلید شیشه بالابر  
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو 
  • تعمیر و تعویض آینه بغل هایما s5
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل هایما s5
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف هایما s5  
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه هایما اس فایو چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها به علت نوسانات قیمت دلار با ما تماس بگیرید. 02177196143

تعویض شیشه جلو هایما s5 چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی شیشه هایما s5 بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

ایا همه شیشه های هایما اس فایو رو موجود دارید ؟

بله از جمله شیشه جلو هایما شیشه عقب هایما شیشه درب هایما شیشه روستونی هایما s5 و شیشه لچکی هایما اس فایو

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *