منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه لندکروز

شیشه درب لندکروز

شیشه لندکروز ، محصول شاسی بلند فول سایز و محبوب شرکت تویوتا با کد J200 در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو لندکروز ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی می باشد که آپشن خاصی همچون سنسور باران ( Rain sensor ) ،روی شیشه نصب نیست. شیشه جلو این خودرو مانند شیشه جلو اف جی کروز ، در دو مدل 2005 تا 2007 و نیز 2008 الی 2013 مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


شیشه تویوتا لندکروز 2005 | 2007

شیشه لندکروز ، لندکروز یکی از شاسی بلندهای با اصالت و جز پرفروشترین محصولات شرکت تویوتا ژاپن است که در سال 1951 نسل اول آن رونمایی شد. تویوتا لندکروزر Toyota Land Cruiser محصول شاسی بلند بزرگ  تویوتا ژاپن ، از سری خودروهای دو دیفرانسیل و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک می باشد. این محصول سالیان سال در حال تولید می باشد و نسل های مختلفی از آن به بازار ارائه شده است.

شیشه-جلو-لندکروز-اصلی
شیشه-جلو-لندکروز-اصلی

تویوتا یکی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان در سال 1937 تاسیس شد و توانست به سرعت خود را رشد دهد. برای اطلاع از قیمت شیشه اتومبیل تویوتا مانند شیشه جلو هایلوکس با ما تماس بگیرید.


قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز
شیشه جلو لندکروز 2005 | 2007

قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو لندکروزر بالارنگی است و فاقد آپشن هایی همچون سنسور نور و باران می باشد و تنها دارای پایه آینه روی شیشه است. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا ، با کیفیت مطلوب، تولید و عرضه شده است که نسبت به رقبای خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شیشه-لمینیت-تویوتا-لندکروز
شیشه-لمینیت-تویوتا-لندکروز

شیشه جلو این خودرو توسط چسب پلی یورتان اصلی مشکی رنگ نصب و آب بندی صحیح می شود.

قیمت شیشه لندکروز

برخی مشخصات مهم فنی تویوتا لندکروزر J100 مدل GXR

  • سال (طراحی) : 1998
  • موتور : 6 سیلندر 24 سوپاپه
  • حجم موتور : 4476 سی سی
  • تنفس موتور : تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو : دو دیفرانسیل
  • حداکثر قدرت : 215 اسب بخار در 4600 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور : 373 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه
  • گیربکس : 4 سرعته خودکار
  • شتاب صفر تا صد : 10.8 ثانیه
  • حداکثر سرعت : 220 کیلومتر در ساعت

ابعاد خودرو : طول 4890 میلیمتر، عرض 1940 میلیمتر و ارتفاع 1890 میلیمتر است.

شیشه بغل لندکروز

شامل شیشه روستونی ، شیشه لچکی عقب و شیشه های درب جلو و درب عقب می باشد. لازم به ذکر است که اغلب شیشه های کابین عقب دودی سولار می باشند.

شیشه دودی لندکروز

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت (نشکن) هستند . مشتریان عزیز میتوانند میان گزینه های محصولات شرکت های داخلی یا وارداتی چینی و حتی اصلی ژاپن ، که در سبد فروش ما قرار دارد، انتخاب داشته باشند. البته از نظر قیمت و کیفیت ، این محصولات تفاوت هایی دارند که لازم است با کارشناسان ما مشورت لازم را داشته باشید.

شیشه عقب تویوتا لندکروز 2005
شیشه عقب تویوتا لندکروز 2005

شیشه عقب تویوتا لندکروز v8

شیشه عقب این خودرو نیز از جنس سکوریت و دارای هیتر می باشد.این شیشه دورمشکی و دودی است که البته سبز رنگ این شیشه نیز تولید و عرضه شده است. این شیشه برخلاف مدل بالاتر لندکروز، دارای سوراخ برف پاک کن نیست . مشتریان عزیز در هنگام خرید ، به این نکته توجه داشته باشند که ، شیشه عقب این خودرو بهتر است ، حتی المقدور ، اصلی و اورجینال تهیه شود تا از نظر کیفیت شیشه و هیتر ، اطمینان خاطر حاصل شود.


تویوتا لندکروز 2008

در اینجا ما قصد داریم نسل پنجم این محصول را بررسی کنیم که در سال 2008 به بازار ارائه شد و عرضه آن توسط شرکت ایرتویا ، در بازار ایران تا سال 2013 ادامه یافت. این خودرو در سال 2015 یک فیس لیفت جزئی را تجربه کرد که هرگز وارد بازار ایران نشد.

قیمت شیشه جلو لندکروز
قیمت شیشه جلو لندکروز

شیشه تویوتا لندکروز 2008 2013

شیشه جلو این خودرو بصورت بالا رنگی و دور مشکی است. این شیشه در ایران و توسط شرکت هایی چون شرکت آسیا شیشه و شیشه امید اصفهان تولید و عرضه شده است که نسبت به نمونه های خارجی قیمت به مراتب مناسب تری دارند. البته در سبد فروش مجموعه ما ، شیشه متفرقه چینی ( با درجه کیفی متفاوت) و حتی اصلی ژاپنی نیز موجود می باشد . برای نصب این شیشه از چسب پلی یورتان اروپایی استفاده می شود که باعث آب بندی صحیح خواهد شد.


فروش و تعویض شیشه لندکروز

برای خرید شیشه لندکروز و یا هر خودرویی دیگری، نیاز است که اطلاعاتی در مورد موجودی کالا در ایران و کیفیت و تنوع کالا داشته باشید. در ابتدا خیلی کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو توضیح میدهیم و سپس در مورد شیشه های خودرو.

تویوتا لندکروز 2005

ابتدا نگاهی به سری 100 این خودروی شاسی بلند خواهیم داشت. این خودرو با دو پیشرانه شش سیلندر و هشت سیلندر در بازار ایران موجود می باشد.

تویوتا لندکروز سری 100 با پیشرانه های متنوع در بازار جهانی عرضه شد. اما در ایران تنها دو تیپ با موتور 4.5 لیتری شش سیلندر خطی بنزینی و پیشرانه 4.7 لیتری V8 بنزینی عرضه شده است . مدل GXR دارای موتور شش سیلندر خطی و VXR نیز دارای موتور V8 هستند. مدل موتور 6 سیلندر با گیربکس چهار دنده اتومات و 5 دنده دستی در بازار موجود هستند و مدل‌های هشت سیلندر نیز از گیربکس پنج سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند .موتور مدل VXR از نوع 8 سیلندر  32 سوپاپ است. حجم دقیق این موتور 4664 سی سی است که قادر است 232 اسب بخار نیرو تولید کند.

قیمت شیشه عقب لندکروز
قیمت شیشه عقب لندکروز
شیشه لندکروزتعداد / 14122
شیشه جلو لندکروزشیشه عقب لندکروزشیشه درب لندکروز (جلو/عقب)شیشه ساندروف لندکروزشیشه روستونی لندکروزشیشه لچکی لندکروز
انواع شیشه لندکروز

3 تا از بهترین مارک شیشه لندکروز

  • شیشه لنکروز ایرانی
  • شیشه لندکروز چینی
  • شیشه مارک اصلی تویوتا لندکروز
  • همراه با برند های مختلف سفارشی از کشور های مختلف

قیمت شیشه عقب لندکروز 2012

معمولا شیشه های کابین عقب لندکروز (یعنی شیشه عقب ، شیشه رو ستونی ، شیشه لچکی و شیشه درب عقب ) دودی سولار می باشند.

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت سوراخدار ، دور مشکی و دارای گرمکن می باشد. این شیشه هم بصورت دودی و هم به صورت سبز رنگ تولید شده است . بسته به سلیقه مشتری قابل انتخاب است. شیشه عقب تویوتا لندکروز 2013 بصورت تولید شرکت ایرانی ، چینی و اصلی ژاپن قابل ارائه است . البته پیشنهاد می شود که شیشه عقب ، بخاطر کیفیت سکوریت و خطوط گرمکن، بصورت اصلی تهیه شود.

شیشه عقب لندکروز
شیشه عقب لندکروز
تعویض شیشه عقب لندکروز
تعویض شیشه عقب لندکروز

فروش شیشه روستونی لندکروز

در کابین عقب لندکروز از شیشه روستونی ( شیشه روگلگیری ) بزرگ استفاده شده که سمت راستی هیتردار است. روی درب عقب نیز از شیشه لچکی مثلثی شکل استفاده شده است. این شیشه ها هم به صورت دودی سولار و هم به صورت سبز رنگ هستند.

شیشه سانروف لندکروز

شیشه سانروف لندکروز که معمولا بر اثر پارک زیر ساختمان های نیمه کاره و یا تصادفات جاده ای اسیب میبیند. گاه پیش میاید که این شیشه میشکند و ما مجبور به تعویض این شیشه میش

قیمت شیشه اصلی لندکروز

در کل باید گفت که تمامی شیشه های لندکروز توسط شرکت های داخلی تولید و ارائه شده اند که قیمت و کیفیت مطلوبی هم دارند ولی بسته به درخواست مشتری ، شیشه های متفرقه چینی و شیشه اصلی ژاپنی نیز در سبد فروش مجموعه موجود می باشد.

تعمیر شیشه بالابر لندکروز

برخی امکانات :

شیشه سانروف لندکروز ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، آینه بغل برقی گرمکن دار و راهنمادار ، دوربین دید عقب و ….

قیمت آینه بغل تویوتا لندکروز

شیشه آینه لندکروز

آینه بغل لندکروز
آینه بغل لندکروز

برخی مشخصات مهم فنی:

لندکروز با دو مدل پیشرانه شش سیلندر فول با نام GXR و هشت سیلندر با نام VXR تولید و ارائه شده ات. البته مدل 2009 تا 2013 لندکروز در ایران فقط با موتور شش سیلندر در بازار خودروی ایران موجود است.

لندکروز نسل پنجم مدل GXR از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 4 لیتر بهره می برد که قادر است ، 240 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک به چهار چرخ انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت و شتابی صفر تا صد معادل 9 ثانیه دارد.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.


قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز چقدر است؟

به دلیل نوسانات قیمت دلار برای اطلاع از قیمت ها و موجودی تماس بگیرید. 02177196143

تعویض شیشه تویوتا لندکروز چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *