منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه هیوندا توسان

توسان 2008

شیشه هیوندا توسان 2008 ، محصول کراس اوور هیوندای مورد نظر ما در این صفحه خواهد بود. شیشه جلو هیوندا توسان 2008 ، از جنس لمینت ، دور مشکی بالا رنگی و دارای هیتر است. البته این شیشه فاقد سنسور باران است. در ادامه بیشتر خواهید خواند.


برای اطلاع از موجودی کالا و قیمت شیشه توسان ix35 با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو هیوندای توسان

همانطور که در متن بالا خواندید این شیشه دارای آپشن هایی هست که بسته به مدل و سال خودرو متغیر است. برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا با کارشناسان عبدالهی گلس تماس بگیرید و مشخصات خودرو خود را با پیام کوتاه ارسال کنید.

شیشه جلو توسان 2008
شیشه جلو توسان 2008

شیشه هیوندای توسان 2008 – 2010

توسان مدل 2008 ، ( hyundai tucson 2008 ) یک کراس اوور کامپکت است که نسل اول آن در سال 2005 رونمایی شد. این خودرو از سال 2008 وارد ایران شد و عرضه آن تا سال 2010 ادامه داشت.

شیشه جلو هیوندا توسان 2008
شیشه جلو هیوندا توسان 2008

شیشه جلو توسان 2008 – 2010

شیشه جلو توسان 2008
شیشه جلو توسان 2008

همانطور که پیشتر اشاره کردیم ، شیشه هیوندا توسان فاقد سنسور باران است ولی در پایین شیشه از گرمکن استفاده شده که در تصویر مشاهده می فرمایید. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده که کیفیت مناسبی دارد و از نظر قیمت ، نسبت به نمونه های خارجی چینی مقرون به صرفه است. البته شیشه اصلی کره ای نیز در سبد فروش قرار گرفته است. این شیشه توسط چسب پلی یورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.

شیشه عقب توسان 2008

خرید شیشه عقب توسان 2008 – 2010

همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید، شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت دور مشکی و دارای گرمکن و برف پاک کن می باشد. این شیشه هم به صورت سبز رنگ و هم دودی ارائه می شود. نکته دیگر اینکه این شیشه جکی است و با چسب نصب نمی شود. شش سوراخ روی این شیشه برای همین است. این محصول نیز در ایران تولید و عرضه شده است .ولی نمونه چینی و اصلی نیز در سبد فروش است تا سلایق مختلف را تحت پوشش قرار دهد.

قیمت شیشه روستونی توسان

همانطور که در تصاویر میبینیم ، در کابین عقب این خودرو از شیشه روستونی فرم دار دودی به کار رفته است و روی درب عقب از شیشه یک تکه . بنابراین از شیشه لچکی خبری نیست. البته که این شیشه ها به صورت سبز رنگ نیز تولید شده اند و جنس این شیشه ها از سکوریت می باشد. تمامی این شیشه های بغل بصورت متفرقه ایرانی و چینی و حتی اصلی کره در سبد فروش مجموعه ما قرار دارد و لازم است مشتریان عزیز برای استعلام قیمت و مشاوره با ما در تماس باشند.

برخی امکانات خودرو : شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، سانروف توسان ، آینه بغل برقی ، کروز کنترل


قیمت شیشه جلو توسان 2008 – 2010

برای دانستن قیمت شیشه جلو توسان و دانستن مارک ها و جنس انواع این شیشه می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.شیشه جلو توسان شامل سنسور باران نیست. اگر باران یا برف ریزش کند روی شیشه های خودرو سنسور حسگر باران به طور اتوماتیک یک سیگنال ارسال میکند که شیشه پاک کن به طور خودکار عمل کند. بنابراین اگر شما مایل هستید از سنسور باران استفاده کنید میتوانیم برلی شما نصب کنیم.

تعویض شیشه جلو توسان
تعویض شیشه جلو توسان

قیمت شیشه عقب توسان

برای اطلاع از قیمت و نوع جنس و کیفیت شیشه عقب توسان شما میتوانید از طریق واتساپ و یا شماره تماس با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید تا از انواع شیشه توسان و قیمت آن مطلع شوید.شیشه هیوندای توسان دارای هیتر است. هیتر هیوندای توسان در شیشه عقب به کار میبریم .که کار گرمکن شیشه عقب را انجام می دهد شاید شما نام هیتر را نشنیده باشد اما هیتر همان گرمکن شیشه عقب است.

شیشه بغل هیوندا توسان 2008-2009-2010

در این مقاله میخواهیم راجب انواع شیشه جانبی توسان صحبت کنیم. این نوع هیوندای توسان به دو صورت اپشن شیشه ای وارد بازار ایران شده است. که نوع اول را میتوان لو اپشن و یا همان شیشه های سبز لایت در بازار داخلی مشاهده کرد. و نوع دوم این نوع توسان را میتوان به صورت فول اپشن با شیشه های دودی سولار مشاهده کرد.

شیشه دودی هیوندا توسان

همانطور که در متن بالا اشاره شد ، هیوندا توسان شامل دو مدل شیشه دودی و شیشه ی سبز تقسیم بندی میشود. در شیشه های دودی فقط شامل کابین عقب خودرو که شیشه های درب عقب ، شیشه های رو ستونی عقب ، شیشه های لچکی عقب و شیشه ی عقب گرمکن دار است که ،استاندارد کنترل کیفی سازندگان خودرو را برخوردار میشود.

شیشه آینه بغل توسان 2008

ذر این قسمت ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که از تمامی نمایندگی های اطراف خود برتر هستیم. ما بهترین متریال را با بهترین کیفیت ممکن برای شما به کار میبریم. حال اگر شما در منزل یا محل کار خود هستید و با مشکل ترک و یا شکستگی شیشه مواجه شدید فقط کافیست با شیشه عبداللهی تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به شما آماده هستیم . و در کمترین زمان کار شما را به نحو احسن انجا میدهیم.

شیشه آینه بغل توسان 2008
شیشه آینه بغل توسان 2008

سانروف هیوندا توسان 2008

همانطور که پیش تر گفتیم سانروف جزئ آپشن های این خودرو است ما میخواهیم کمی در مورد سانروف وشیشه های آن با شما بحث کنیم.ما دو مدل سانروف داریم یک مدل سانروف معمولی که ثابت است و شیشه باز نمیشود. یک مدل سانروف داخلی داریم که صفحه آن بین سطح خارجی و داخلی است.مدل دیگر سانروف پاپ آپ است در این مدل زمانی که شما صفحه را به سمت بالا بلند کنید رو به بالا باز می شود.


مشخصات فنی توسان

از نظر فنی ، توسان 2008 از یک پیشرانه شش سیلندر با حجم 2.7 لیتر بهره می برد که قادر است 175 اسب بخار و حدود 241 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و توسط جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به هر چهار چرخ انتقال دهد. با توجه به وزن 1600 کیلوگرمی ، این خودرو شتابی در حدود 10 تا 11 ثانیه دارد.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

خدماتی چون : 

  • دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر هیوندا توسان 2008
  • تعویض کلید شیشه بالابر 
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو 
  • تعمیر و تعویض آینه بغل هیوندا توسان
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل هیوندا توسان  
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف هیوندا توسان 2008
  • و سایر خدمات مشابه را شیشه اتومبیل عبداللهی میپذیرد.
  • برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه هیوندای توسان چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو توسان چقدر زمان میبرد ؟

تعویض اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *