منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه جک j4

شاخص جک j4

شیشه جک j4 ، محصول سدان کوچک شرکت چینی جک و کرمان موتور در این صفحه مورد نظر می باشد. شیشه جلو جک جی 4 از جنس لمینت ، دور مشکی بالا رنگی و فاقد آپشن هایی همچون سنسور نور و باران است. این شیشه تنها پایه آینه دارد.


به علت تورم و بالا پایین شدن قیمت دلار و وارداتی بودن اکثر اجناس عبدالهی گلس از درج قیمت معزوریم.

برای اطلاع از قیمت شیشه جک جی 3 و شیشه جک جی 5 به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

تمام نمونه کار ها در آپارات عبدالهی گلس موجود است.

تعویض شیشه جلو جک جی 4

شیشه جلو جک j4 که به صورت تمام رنگ است و دور مشکی میباشد. جنس این شیشه لمینیت است با کیفیت مرغوب میباشد. نمونه چینی اصلی این شیشه در سبد فروش عبدالهی گلس قرار دارد. نحوه آب بندی صحیح شیشه چسب عالی از آپشن های بسیار مهم یک شیشه اتومبیل عالی میباشد که عبدالهی گلس از این آپشن ها برخوردار است.

شیشه جلو جک جی 4
جک جی 4

jac j4 / شیشه جلو جک j4

شیشه جلو جک j4 دارای آپشن خاصی مانند هیتر و یا سنسور باران نمیباشد. و این موضوع نشان میدهد شیشه جلو جک جی 4 شیشه ی بسیار ساده ای است. و تقریبا فاقد آپشن میباشد.

قیمت شیشه عقب جک j4

شیشه جک j4 از جنس سکوریت سبز دور مشکی است و دارای خطوط المنت است. این شیشه به صورت وارداتی چینی و اصلی در سبد فروش عبدالهی گلس وجود دارد. و شیشه عقب این خودرو به صورت به صورت سولار دودی میشود .شیشه عقب این خودرو متاسفانه در حال حاظر در ایران تولید نشده و این شیشه به صورت وارداتی چینی برای شما عزیزان نصب میشود. قیمت شیشه عقب جک j4 ثابت نیست و شما عزیزان برای اطلاع از قیمت ها باید با ما تماس بگیرید.

نصب شیشه جک جی 4

نکته: یکی از مهم ترین بخش های نصب شیشه جک جی 4 آببندی صحیح شیشه است، اگر آببندی شیشه صحیح نباشد شما عزیزان مجبور به نصب دوباره شیشه توسط شیشه اتومبیل دیگری میشوید. البته در کنار تجربه نصاب استفاده ار چسب با کیفیت هم بسیار نکته مهمی است. اگر چسب مناسب نباشد ناخودآگاه باعث اشتباه در نصبب میشود.

شیشه عقب جک جی 4
شیشه عقب جک جی 4

فروش شیشه عقب جک j4

شیشه جک j4 ، شیشه عقب این خودرو دارای المنت میباشد. جک J4 یک سدان جمع و جور شهری است و در یک سگمنت پایین‌تر از جک J5 قرار می‌گیرد. البته جک J4  در بازار چین با نام Heyue A30 م معرفی می شود و در سال 2012 به بازار چین معرفی شد. جک J4 با هدف تولید خودروهای کوچک شهری و اقتصادی ساخته شده است. جک J4 روی همان پلتفرم جک S3 پیاده سازی شده و هر دو دارای فاصله بین دو محور 2560 میلیمتری هستند.

شیشه لچکی جک جی 4

در اکثر خودرو ها شیشه بسیار کوچکی وجود دارد که در کنار شیشه عقب و بر روی درب قرار میگیرد همچنین بر خلاف شیشه روستونی با درب باز و بسته میشود. که این شیشه توسط دزد ها بسیار شکسته میشود و امار بالایی در شکستگی دارد. در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه لچکی نیز موجود است.

شیشه سانروف جک جی 4

در اتومبیل های جک سانروف نیز وجود دارد. شیشه جک j4 ، شیشه سانروف جک جی 4 در عبدالهی گلس موجود است و همانطور که میدانید سانروف به 2 حالت است حالت اول سانروف کشویی دو حالته و حالت دوم سانروف ثابت در جک جی 4 سانروف به صورت 2 حالته است. لازم به ذکر است که شیشه سانروف جک جی 4 به علت حساسیت زیاد بهتر است معمولا به صورت اصلی نصب شود.

برخی مشخصات مهم فنی جک جی4  :

  • نام خودرو: جک J4
  • کشور سازنده : چین – ایران
  • شرکت : کرمان موتور
  • کلاس بدنه : سدان
  • موتور: 4 سیلندر خطی
  • حجم موتور : 1499 سی سی
  • حداکثر توان : 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور : 146 نیوتن متر در 3500 تا 4500 دور در دقیقه
  • مصرف سوخت ترکیبی : 6.2 لیتر در مسافت صد کیلومتر
  • شتاب رسمی : 13.5 ثانیه صفر تا صد کیلومتر
  • گیربکس : CVT
  • حداکثر سرعت : 180 کیلومتر بر ساعت
  • وزن خودرو : 1160 کیلوگرم
  • حجم باک سوخت : 45 لیتر
  • ابعاد 4435 میلیمتر طول، 1725 میلیمتر عرض و 1505 میلیمتر ارتفاع
  • استاندارد یورو 4

برخی امکانات خودرو:

حال به سراغ مشخصات فنی این خودرو می رویم. روی جک J4 یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندری نصب شده   و می‌تواند حداکثر 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه تولید کند. قدرت این موتور توسط جعبه دنده 5 دنده دستی و یا جعبه دنده CVT به چرخهای جلو منتقل می گردد.

شیشه جک j4 شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، آینه بغل برقی گرمکن دار و راهنمادار

شرکت خودروسازی جک JAC یکی از خودروسازان قدیمی چین است که در سال 1964 میلادی بنا نهاده شد و تابحال به تولید خودروهای تجاری و سواری مشغول بوده است. جک در سال 2010 توانست در جمع ده خودروساز برتر چین قرار گیرد .

بعد از نصب آیا کسی متوجه تعویض شیشه میشه؟

اگر نصب اصولی انجام شود خیر به هیچ وجه

چقدر زمان میبره تا شیشه عوض شه؟؟

بین 45 دقیقه تا 1 ساعت بسته به نوع شیشه و خودرو

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.



آدرس شیشه اتومبیل :

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *