منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه جک اس 5

شیشه جک s5

شیشه جک s5 ، عنوان اصلی مطلب ما در این مقاله خواهد بود. شیشه جلو جک s5 ، از جنس لمینت و تمام رنگ ، در دو مدل سنسوردار ، rain sensor ، برای مدل گیربکس اتومات این خودرو و شیشه جلو بدون حسگر باران برای مدل گیربکس دستی این شاسی بلند چینی در بازار موجود می باشد.


برای اطلاعات بیشتر راجع به شیشه جک s5 با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

نمونه تعویض شیشه جلو جک اس5:

برای اطلاع از خرید شیشه جک s3 به دیگر مقالات وبسایت ما مراجعه کنید.

شیشه جلو جک s5

شیشه جک s5 همانطور که پیش تر اشاره شد، شیشه جلو جک s5 ، هم بصورت سنسوردار و هم بصورت بدون سنسور توسط شرکت های چون آسیا شیشه و سپهر تولید و ارائه شده است (Jac S5 windshield replacement ) . بنابراین از نظر قیمت نسبت به نمونه چینی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در ضمن شیشه جلو این خودرو در مدل فول آپشن گرمکن دار می باشد.

شیشه جلو جک s5
جک s5

تعویض شیشه جلو جک s5

شیشه جک s5 شیشه های سنسور دار توسط چسب مخصوص سنسورباران متصل می شوند و برای آببندی صحیح از چسب پلی یورتان اروپایی و با کیفیت استفاده می شود که تاثیر بسزایی در نصب صحیح خواهد داشت.

شیشه عقب جک s5

شیشه جک s5 T شیشه عقب گرمکن دار، دودی سولار و دارای سوراخ در پایین شیشه . این سوراخ برای قرار دادن برف پاککن عقب در شیشه ایجاد شده است.

شیشه درب جک s5

همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید این خودروی شاسی بلند دارای 4 شیشه درب از جمله شیشه درب جلو راست شیشه درب جلو چپ شیشه درب عقب راست شیشه دارب عقب چپ میباشد. تعویض شیشه درب نسبت به شیشه جلو زمان کمتری را به خود اختصاص میدهد. در صورت شکستگی شیشه درب جک s5 خود میتوانید با یکی از تلفن های ما تماس حاصل فرمایید تا کادر ما شما را راهنمایی کند.

شیشه جک اس 5
شیشه جک اس 5

شیشه روستونی جک s5

این شیشه را به اشتباه شیشه لچکی نیز می نامند ولی در اصل شیشه روستونی و یا شیشه روگلگیری نامیده می شود که با فرم است و قیمت بالاتری نسبت به شیشه لچکی اتومبیل دارد. و معولا به دلیل اینکه دسترسی راحتی دارد بیشتر در معرض شکستگی توسط دزدان قرار میگیرد.

شیشه سانروف جک s5

نمونه تعویض شیشه سانروف جک s5 در عبدالهی گلس :

تعویض شیشه آینه بغل جک s5

آینه بغل تاشو برقی گرمکن دار ، که دارای راهنما نیز می باشد. شیشه آینه بغل جک اس 5 بصورت رفلکس و شرکتی موجود می باشد.

معرفی جک اس 5 – JAC S

جک اس 5 ( JAC S5 ) در دو تیپ دنده دستی و گیربکس اتومات  توسط کرمان موتور به عنوان نمایندگی رسمی شرکت جک موتورز ارائه می شود. 

از نظر فنی : حجم موتور این شاسی بلند جک ، 2 لیتر می باشد که حداکثر 174 اسب بخار نیرو تولید می کند و دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می باشد. حداکثر سرعت این مدل از جک ، 180 کیلومتر بر ساعت می باشد و حجم باک سوخت آن، 55 لیتر می باشد.

  • ابعاد خودرو :طول خودرو : 4430 میلیمتر / عرض خودرو : 1840 میلیمتر / ارتفاع : 1660 میلیمتر

    شیشه بالابر هر چهار درب این خودرو برقی می باشند.

شیشه جک s5 شیشه عقب ، دورمشکی ، هیتردار و دودی یا سبز می باشد. در کل بطور فابریک شیشه های کابین عقب این خودرو دودی می باشند. یعنی شیشه عقب، شیشه روگلگیری و شیشه های درب عقب دودی هستند. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت می باشند.

برای رفع صدای تسمه خودرو می توانید به مقاله صدای تسمه خودرو یدک فیت مراجعه کنید . همچنین می توانید به ارزان ترین لوازم یدکی در تهران نیز مراجعه کنید.


انواع شیشه جکشیشه جلو جک s5شیشه عقب جک s5شیشه درب جک s5شیشه روستونی جک s5شیشه سانروف جک s5
قیمت شیشه جکتماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
انواع شیشه جک در ایران

قیمت شیشه جک s5 چقدر هست؟

برای اطلاع از قیمت شیشه جک با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه جک چققدر زمان میبرد؟

بین 35 تا 45 دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل ، تعمیر کلید شیشه بالابر  ، تعویض کلید شیشه بالابر  ، تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو ، تعمیر و تعویض آینه بغل ، فروش و نصب شیشه آینه بغل ،   ترمیم شیشه جلو اتومبیل ، تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف  و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

تمام سعی و تلاش ما  بر این است  که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.


شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *