منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه مزدا3 نیو

مزدا-نیو-شاخص

شیشه مزدا3 نیو ، در این مقاله میخواهیم راجع به انواع شیشه مزدا نیو و قیمت هایی این شیشه و موجودی کالا این شیشه صحبت کنیم. در شیشه اتومبیل عبدالهی نمونه ی شیشه اصلی اورجینال، چینی و ایرانی این خودرو موجود است.

برای اطلاع از قیمت ها به دلیل نوسانات بازار با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو مزدا3 نیو

شیشه ی جلوی مزدا3 نیو در سه مدل و تیپ شیشه در بازار ایران دیده میشود. تیپ یک مزدا نیو فقط پایه اینه و تیپ سه مزدا نیو سنسور دار که اصطلاحا سنسور وسط گفته میشود و تیپ چهار که به ان سنسور کنار میگویند.

قیمت شیشه جلو مزدا 3 نیو (mazda 3 new )

در تیپ یک مزدا نیو شیشه مزدا3 نیو شیشه رنگی دور مشکی و با حاشیه ی شابلون نقطه چین در کنار پایه اینه دیده میشود. اما در تیپ سه با نسل جدید تر مزدا نیو سنسوری زیر اینه وجود دارد که سنسور طرح بی ام و به ان میگویند.

مزدا-نیو-شیشه-جلو
مزدا-نیو-شیشه-جلو

و همچنین تیپ سه ی مزدا نیو دارای مولدینگ یا نوار دور شیشه میباشد. که این نوار یا مولدینگ در همه ی مدل های شیشه مزدا3 نیو به صورا تکراری و به یک شکل طراحی میشود.

البته باید به شما بگوییم که همه ی شیشه های تیپ یک و تیپ سه و تیپ چهار از نظر ابعاد و اندازه یکی میباشند. فقط این پایه اینه و سنسور است که تفاوت در ان را میتوان دید.

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو اصلی مزدا 3 در سال 1401 تماس بگیرید.

فروش شیشه جلو مزدا نیو

یکی از افتخارات شیشه اتومبیل عبدالهی این است که تسلط کامل بر نحوه ی نصب شیشه ی انواع مزدا نیو و مزدای 3 در مجموعه ی خود را دارد. چراکه به دلیل همکاری با شرکت خدمات نمایندگی مجاز همکاری چندین ساله دارد. و اشنایی کارمندانمان با جزئیات ریز مسائل فنی شیشه ی جلو و شیشه درب و شیشه عقب و همچنین بالابر را دارد.

برای خرید و نصب شیشه مزدا 323 به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

شیشه عقب مزدا نیو

مزدا-نیو-عقب
مزدا-نیو-عقب

با ما همراه باشید تا مسائل فنی و ریز شیشه عقب مزدا نیو را با هم مرور کنیم. شیشه عقب مزدا 3 نیو از نظر شکل ظاهری و حتی خطوط گرمکن متفاوت با نسل قدیمی تر خود مزدا 3 میباشد پس نتیجه میگیریم که این شیشه منحصر به فرد بوده و به هیچ نوع دیگر مزدا قابل استفاده نمیباشد.

نصب و تعویض شیشه عقب خودرو مزدا 3

برای تعویض شیشه عقب مزدا 3 نیو با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد دهند. در عبدالهی گلس همه نوع شیشه از همه نوع برند از جمله شیشه اصلی چینی اروپایی ایرانی و متفرقه شیشه مزدا3 نیو موجود میباشد تا شما عزیزان نسبت به بودجه و سلیقه خود تصمیم بگیرید.

تعویض شیشه عقب مزدا نیو

ولی از نظر تیپ مزدا نیو تیپ یک و تیپ سه و تیپ چهار یکی میباشد. شیشه ی عقب مزدا نیو دارای مولدینگ زیر یا همان نوار زیر کار میباشد برای نصب شیشه عقب مزدا نیو سه یا چهار مدل شیشه در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی میباشد اگر بخواهیم شیشه ی عقب را دسته بندی کنیم از نوع ایرانی دو مدل و از نوع چینی دو مدل و از نوع اصلی هم دو مدل وجود دارد. فقط شیشه ی اصلی اورجینال را میتوان قبل از نصب با نوار مولدینگ مشاهده کرد.

قیمت شیشه عقب مزدا3 نیو

مزدا-نیو-عقب-2
مزدا-نیو-عقب-2

طریقه نصب شیشه عقب مزدا 3 نیو

همکاران ما در سراسر کشور باید توجه داشته باشند قبل از نصب و نظافت شیشه عقب باید حفظ نوار یا مولدینگ را در دستور کار خود قرار دهند چراکه ظاهر شیشه مزدا3 نیو پس از نصب بستگی به نحوه نصب و حفظ ریز نکاتی همچون نحوه ی چسب و نحوه ی حفظ نوار میباشد. که سابقه قبلا نشان داده است که همکارانی که در این امر کمکاری کردند خودرو سواران مزدا نیو و یا مزدا 3 مجبور به باز یا بست مجدد شیشه را داشتند.

شیشه درب مزدا نیو

همچنین شیشه درب مزدا نیو به دلیل نوع قالب درب مزدا نیو و همچنین نحوه ی طراحی بالابر به سبکی طراحی میشود. که در قالبگیری از ان قالب سازان شیشه اتومبیل دچار مشکل شدند و همین امر باعث میشود تا به غیر از شیشه ی اصلی ان طور که باید و شاید مصرف کنندگان شیشه ی درب مزدا نیو از شیشه های داخلی راضی نباشند. البته این مشکل در مزدای 3 بیشتر است. شیشه درب مزدا نیو مانند ماشین های نسل قدیم ژاپنی از دو مته ی 13 در منتهی الیه پایین شیشه سوراخ میشود که شیشه توسط دو خار مهره دار بر روی بالابر نصب میشود.

مزدا-نیو-شیشه-درب
مزدا-نیو-شیشه-درب

فروش شیشه درب خودرو مزدا 3

همانطور که در بالا توضیح دادیم انواع شیشه درب در عبدالهی گلس موجود میباشد. و شما عزیزان با مشاوره رایگان کادر دلسوز و وظیفه شناس عبدالهی گلس راهنمایی میشوید تا بهترین انتخاب را در تعویض شیشه اتومبیل خود داشته باشید.

نصب و تعویض شیشه درب خودرو مزدا 3

حتما برای شما عزیزان پیش آمده است که صبح در هنگام بیرون رفتن از خانه با صحنه شکستن شیشه درب و یا لچکی اتومبیل خود مواجه شوید! و اما چه باید کرد؟ بله شما با مراجعه به عبدالهی گلس که نیاز مشتری را میشناسد و از تنوع بسیار زیادی از جمله شیشه های ماشین های بسیار کمیاب برخوردار است مشکل خود را به راحتی برطرف میکنید.

شیشه لچکی مزدا نیو

و شیشه مزدا3 نیو البته لچکی این خودرو اندازه و ابعادی شبیع مزدا 3 دارد. اما توجه داشته باشید که این شیشه کاملا با نوع قدیم خود فرق دارد و کمی از نظر اندازه بزرگتر از مدل قدیم میباشد. در شیشه اتومبیل عبدالهی لچکی مزدا نیو با 3 مدل مختلف در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی قرار دارد.

فروش شیشه های جلو و عقب مزدا 3

اگر از همکاران شیشه اتومبیل ما هستید میتوانید با تماس با ما به صورت عمده شیشه مزدا3 نیو را خریداری کنید.

نصب شیشه اتومبیل به صورت سیار

اگر در تهران هستید کادر مجرب ما میتواند به محل اتومبیل بیاید و نصب شما را به صورت سیار انجام میدهد.

لچکی-مزدا-نیو
لچکی-مزدا-نیو

شیشه سانروف مزدا نیو

مزدا نیو دارای سانروف 2 حالته با شیشه سکوریت میباشد. و همچنین دور شیشه نوار مشکی ای قرار گرفته و سکوریت بودن شیشه باعث اسیب دیدگی کمتر شیشه میشود. خودرو سواران مزدا نیو و تمام خودرو هایی که دارای سانروف میباشند. باید به این نکته توجه کنند که شیشه سانروف نسبت به بقیه شیشه ها کمیاب تر میباشد و باید در حفظ و نگهداری این شیشه کوشا باشیم.

تعمیر بالابر شیشه مزدا3 نیو

گاه پیش میاید که در هنگام بالا پایین کردن شیشه درب اتومبیل خود دچار مشکل شدید این امر باعث میشود که در مواقع ضروری مانند آفتاب شدید و یا سرمای شدید به داخل اتومبیل شما نفوذ کند و شما را دچار مشکل کند.

تعویض بالابر شیشه مزدا3 نیو

وقتی به مشکل بالا بر خوردید باید به فکر تعمیر شیشه بالابر و یا در صورت نیاز تعویض شیشه بالابر خود شوید. در شیشه اتومبیل عبدالهی هم تعویض شیشه بالابر مزدا3 نیو , و هم تعمیر شیشه بالابر مزدا3 نیو انجام میگیرد.

به ما اعتماد کنید.

مشخصات فنی مزدا 3 نیو :

موتور مزدا نیو4 سیلندر 16 سوپاپه است.
حجم موتور این خودرو1999 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت145 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور187 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 1009.2 ثانیه
حداکثر سرعت210 کیلومتر در ساعت
وزن1340 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4580 طول – 1755 عرض – 1470 ارتفاع
فاصله بین دو محور2639 میلیمتر
مشخصلت فنی مزدا 3 نیو

برای اطلاعات بیشتر راجع به شیشه مزدا 3 قدیم به صفحه دیگر ما سر بزنید.

عبدالهی گلس باتجربه ترین شیشه اتومبیل در تهران با مشاوره رایگان میباشد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

یک نظر

  • John Vincik گفت:

    Your blog is a welcome change. I appreciate your original take.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *