منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه سانتافه

شیشه سانتافه

شیشه سانتافه ، محصول شاسی بلند سایز متوسط شرکت هیوندای کره، در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو سانتافه موسوم به DM (در قالب مدل 2013 تا 2017 ) دارای آپشن های مختلف می باشد. یعنی مدل لو آپشن که فقط پایه آینه وسط دارد.


نمونه تعویض شیشه سانتافه در عبدالهی گلس:

قیمت شیشه جلو سانتافه

اگر شیشه هیوندای شما در اثر عوامل طبیعی دچار شکستگی یا آسیب شود برای اطلاع از قیمت شیشه جلوی سانتافه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت و آدرس اینجا کلیک کنید.

تماس بگیرید .

شیشه سانتافه 2008 و شیشه سانتافه 2015 و شیشه سراتو سایپا نیز موجود میباشد.

02177196143 02177090652 09123236211 09358241824


شیشه جلو سانتافه

نصب شیشه جلو هیوندا سانتافه توسط کادر مجرب عبدالهی گلس در مجموعه ما علاوه بر نصب شیشه اتومبیل فروش و ارسال تکی و عمده شیشه سانتافه 2015 هم انجام میگردد. شما عزیزان میتوانید برای خرید به هر تعداد، و برند شیشه اتومبیل به ما مراجعه کنید. همکاران با در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان میباشد.

شیشه-جلو-سانتافه
شیشه-جلو-سانتافه

شیشه جلو اصلی سانتافه با سنسور

شیشه سانتافه ، این محصول یعنی شیشه جلو سانتافه از نظر نوع آپشن متفاوت تولید شده است. این شیشه ها در ایران نیز تولید شده است. مثل شرکت آسیا شیشه و امید . شیشه تولید چین و شیشه کره ای نیز در بازار ایران موجود می باشد. که قطعا از نظر قیمت بسیار متفاوت می باشند.

Santa Fe windshield
Santa Fe windshield

ما از بهترین چسب موجود در بازار برای آببندی شیشه شما استفاده میکنیم.

خرید شیشه جلو سانتافه با سنسور باران

Santa Fe glass
Santa Fe glass

در تصویر بالا، نمایی از شیشه جلو را مشاهده می فرمایید که دارای جای سنسور باران و دوربین بین خطوط است . یعنی مدل فول آپشن.

تعویض شیشه سانتافه

همانطور که میدانید شیشه جلو سانتافه دارای سنسور باران میباشد که سنسور باران و دوربین در این شیشه هر دو در کنار پای آینه قرار گرفته اند.

شیشه جلوی این خودرو در قسمت بالا به صورت رنگی و دور شیشه مشکی میباشد از نظر جنس هم باید بگوییم جنس این شیشه لمینیت است.

6 ویژگی نصب اصولی شیشه سانتافه

  • استفاده از چسب مناسب و با کیفیت
  • آببندی کامل شیشه
  • استفاده کادر مجرب
  • نصب اصولی در زمان کم
  • امکان نصب درب محل
  • کارکنان با حوصله و کاربلد

شیشه جلو سانتافه

شیشه سانتافه ، حتما می دانید که شیشه جلوی این خودرو شامل سنسور باران می باشد و پایه آیینه وسط سانتافه روی شیشه جلو تعبیه شده است. شیشه سانتافه در مدل های مختلف متفاوت است ، انواع شیشه سانتافه:

انواع شیشه سانتافه 6 سیلندر
انواع شیشه هیوندای سانتافه دو دیفرانسیل
انواع شیشه هیوندای سانتافه تک دیفرانسیل
انواع شیشه اتومبیل سانتافه با موتور ۲ تا ۲.۴ لیتر
انواع شیشه سانتافه چهار سیلندر
انواع شیشه خودرو سانتافه 2007 تا ۲۰۱۸
انواع شیشه سانتافه

همانطور که پیشتر بیان شد، شیشه جلو سانتافه از جنس شیشه لمینت ، دور مشکی و دورنگ است و  نیز می تواند دارای آپشن های مختلف باشد که در قیمت شیشه موثر می باشد. سنسور باران ، دوربین بین خطوط و گرمکن پایین شیشه جلو. تمام این موارد بسته به سطح امکانات سانتافه ی ارائه شده ، متنوع خواهد بود.

قیمت شیشه عقب سانتافه

جهت اطلاع از قیمت با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

نصب سیار شیشه اتومبیل

قیمت شیشه سانتافه ، در عبدالهی گلس شما عزیزان میتوانید در محل خود در صورت سکونت در تهران شیشه اتومبیل خود را با ما تعویض نمایید. تا در وقت خود صرفه جویی کنید. تیم فوق حرفه ای عبدالهی گلس در سراسر تهران در خدمت شما عزیزان میباشد.

شیشه عقب سانتافه

آیا می دانید شیشه عقب سانتافه این خودرو دارای هیتر می باشد.شاید برای شما سوال پیش بیاید که هیتر چیست؟هیتر همان گرمکن عقب می باشد که سنسور بخار نیز می گویند. شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای گرمکن و برف پاک کن می باشد. این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی سولار عرضه می شود.

glass for santa fe
glass for santa fe

تعویض شیشه عقب سانتافه

شیشه عقب سانتافه این خودروی محبوب از لحاظ ظاهری دور تا دور شیشه خط مشکی ای کشیده شده است. و همانطور که در بالا ذکر شد دارای آپشن هایی همچون خطوط گرمکن (هیتر) میباشد. دارای سوراخ برف پاککن برای نصب برف پاککن بر روی شیشه میباشد.

شیشه عقب سانتافه معمولا به صورت سبز و یا دودی سولار تولید و عرضه میشود.

فروش شیشه عقب سانتافه

شرکت های تولید کننده شیشه سانتافه میتوان شرکت شیشه اتومبیل امید را نام برد اما شیشه های خارجی از جمله چینی اصلی و کره ای را هم میتوانید از ما تهیه کنید.

اما پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید شیشه اصلی جنیون است. و اما عبدالهی گلس برای رفاه حال شما عزیزان چندین نوع شیشه با قیمت و کیفیت های مختلف موجود دارد تا شما با تونجه به بودجه و سلیقه خودتان از ما خرید کنید.

شیشه درب های جانبی سانتافه

شیشه درب سانتافه شیشه درب عقب بهتر است دودی سولار انتخاب شود. چرا؟ دودی همراه با خاصیت آنتی یو وی کمک زیادی به سلامت پوست سرنشینان و خنک شدن کابین خودرو و حتی سلامت قطعات عقب کابین خواهد داشت. شیشه درب عقب سولار هم بصورت اصلی و جنیون و هم بصورت متفرقه خارجی و با کیفیت موجود می باشد.شیشه درب جلو نیز یک تیکه و سبز سولار می باشد.

قیمت شیشه درب سانتافه

نصب شیشه سانتافه در تهران

نصب انواع شیشه اتومبیل با ضمانت آببندی در شیشه اتومبیل عبدالهی فروش و نصب انواع شیشه هیوندای در تهران برای اطلاعات بیشتر راع به شیشه هیوندای و شیشه جلو سانتافه، شیشه عقب سانتافه، شیشه بغل سانتافه، شیشه سانروف سانتافه انجام میپزیرد.

تعویض شیشه سانروف سانتافه

شیشه سانتافه در سقف نیز از شیشه سانروف سه تیکه استفاده شده است. شیشه متحرک سانروف و شیشه ثابت سانروف و یک شیشه باریک پنل بیست سانتی. به این نوع سانروف ،سانروف پانوراما نیز می گویند.

شیشه-سانروف-سانتافه
شیشه-سانروف-سانتافه

شیشه آیینه های جانبی سانتافه

در آیینه های بغل این خودرو گرمکن وجود دارد و آیینه وسط آن الکتروکرومیک است.

شیشه-آینه-بغل-سانتافه
شیشه-آینه-بغل-سانتافه

روستونی سانتافه/لچکی سانتافه

هیوندای در طراحی این شاسی بلند از انواع شیشه اتومبیل ، autoglass ، استفاده کرده است. از جمله شیشه روستونی  در ابعاد کوچک ( شیشه مثلثی) . البته در این مدل سانتافه لچکی وجود ندارد و شیشه درب عقب چپ و راست یک تیکه می باشد. که معمولا بصورت فابریک دودی می باشد.

تعمیر شیشه بالابر سانتافه

گاهی پیش میاید که در هنگام بالا و پایین کردن شیشه درب اتومبیل خود متوجه شوید که شیشه اتومبیل شما بالا و پایین نمیشود. در این شرایط باید بدانید که شیشه بالابر سانتافه شما خرب شده است. البته پیش میاید که شیشه بالابر شما نیم دچار مشکل شده باشد. و با تعمیر شیشه بالابر سانتافه مشکل شما حل شود اما گاهی ام پیش میاید که تعویض شیشه بالابر سانتافه نیاز است. در تصویر زیر شیشه بالابر سانتافه را مشاهده میکنید.

شیشه-بالابر-سانتافه
شیشه-بالابر-سانتافه

Hyundai Santa fe 2014 -2017

هیوندای سانتافه ، نام محصول شاسی بلند سایز متوسط شرکت هیوندای کره است که نسل اول آن برای اولین بار در سال 2001 رونمایی شد و تا امروز 4 نسل آن را روی خط تولید قرار داده است. ما در این پیج با نسل سوم آن سر و کار داریم که در سال 2013 برای اولین بار به بازار خودروی جهان ارائه شد و از سال 2014 و توسط شرکت کرمان موتور وارد بازار ایران شد که محبوبیت بسیار زیادی هم دارد.

برخی مشخصات مهم فنی سانتافه 2017 – کرمان موتور :

این خودرو با موتورهای مختلف ارائه شده است ولی در ایران موتور 2.4 لیتر تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل ارائه شده است.

هیوندای سانتافه 2017 کرمان موتوری ، از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ ، به حجم موتور 2.4 لیتر تنفس طبیعی بهره می برد که قادر است 190 اسب بخار نیرو و حداکثر 242 نیوتن متر گشتاور تولید کند و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال دهد.

حداکثر سرعت این خودرو ، 195 کیلومتر بر ساعت می باشد و وزنی معادل 1570 کیلوگرم دارد.


ابعاد خودرو سانتافه :

طول خودرو : 4700 میلیمتر / عرض خودرو : 1880 میلیمتر / ارتفاع خودرو : 1680 میلیمتر

حجم باک سوخت : 64 لیتر است.


برخی امکانات رفاهی و امنیتی خودرو سانتافه :

این خودرو بصورت لوآپشن ، نیم فول و فول ارائه شده است یعنی با امکانات متنوع.

آینه بغل برقی سانتافه گرمکن دار / شیشه جلو سانتافه دارای سنسور باران و نور ( و دوربین دار) / آینه وسط الکتروکرومیک / سقف پانوراما / شیشه سانروف سانتافه از جمله امکانات مربوطه می باشد.

Santa Fe rear window
Santa Fe rear window

معایب سانتافه

متاسفانه یکی از مهمترین ایراد سانتافه کند بودن آن است البته در مقایسه با رقبای خود.همین دلیل باعث شد سانتافه را در برابر رقبا پایین بیاورد و دومین ایراد این این خودرو طول بدنه آن می باشد که موقع پیچیدن به خصوص در جاده خیلی سخت و غیر ایمن است.

با وجود این که این خودرو شاسی بلند می باشد اما برای آفرود نیز زیاد مناسب نیست. حال شما می توانید از خودروی کیا سورنتو برای آفرود کردن استفاده کنید.اگر شما نیز اطلاعاتی در مورد سانتافه و شیشه آن دارید لطفا در کامنت برای ما بنویسید.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

برای اطلاع از قیمت شیشه النترا به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

خدماتی چون : 

قیمت شیشه سانتافه چقدر هست؟

بستگی به انتخاب شما که اصلی یا چینی یا ایرانی را انتخاب کنید.

چقدر زمان میبرد تا شیشه تعویض شود؟

تقریبا 30 تا 45 دقیقه زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

‫8 نظر

  • تشک گفت:

    محتوای سایت کاملا کاربردی و مفید است

  • المیرا گفت:

    قیمت شیشه جلو سانتافه چقدر است ؟

  • نیما دانشور گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید یک سوال داشتم شما شیشه عقب سانتافه اصلی هم موجود دارید ؟ و نصب سیار هم انجام میدید ؟

  • لیندا گفت:

    شیشه جلو سانتافه قیمت چنده و چه مارکی دارید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *