منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه نیسان جوک

درب-نیسان-جوک-1

شیشه نیسان جوک ، محصول کراس اوور کوچک شهری شرکت نیسان ژاپن، در مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو نیسان جوک ، از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ و دارای آپشن سنسور باران گرد در پایین پایه آینه است. در ادامه بیشتر خواهید خواند.


برای اطلاع از قیمت شیشه نیسان جوک به دلیل بالا و پایین شدن قیمت دلار با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو نیسان جوک / Nissan juke

همانطور که پیشتر اشاره شد شیشه نیسان جوک ، شیشه جلو این خودرو در دو مدل بدون سنسور و با سنسور باران ارائه شده است. شیشه نیسان جوک توسط شرکت های داخلی همچون آسیا شیشه تولید و عرضه شده است. که کیفیت مطلوبی دارند. و از نظر قیمت نسبت به نمونه های وارداتی مقرون به صرفه می باشند.

Nissan Juke windshield
Nissan Juke windshield

توصیه ی ما برای نصب شیشه جلو این خودرو به همکاران ما در سراسر کشور، حفظ نوار دور شیشه یا همان مولدینگ باید بدین ترتیب باشد که توسط تیغچه ی مخصوص شیشه درار همراه با مقدمات اولیه ی روان کاری که بتواند بدون هیچ اسیبی به لاستیک ، شیشه را از اتاق جدا کنیم بدون انکه اقدام به جداسازی نوار از اتاق صورت بگیرد.

پس نتیجه میگیریم که در صورت اقدام به تعویض شیشه نیسان جوک نیاز به جدا کردن نوار از اتاق نیست. و این کار بهترین روش برای حفظ نوار میباشد چراکه نوار نیسان جوک موجودی پایینی دارد یا سخت میتوان انرا پیدا کرد و همچنین قیمتی نسبتا بالا دارد.

انواع شیشه نیسان جوکشیشه جلو نیسان جوکشیشه عقب نیسان جوکشیشه درب جلو نیسان جوکشیشه درب عقب نیسان جوکشیشه ساندروف نیسان جوک
قیمت شیشه نیسان جوکتماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.تماس بگیرید.
انواه شیشه جوک

قیمت شیشه جلو نیسان جوک

سنسور این شیشه از نوع گرد است و ژل مخصوص سنسور دارد. شیشه جلو نیسان جوک با استفاده از چسب پلی یورتان مشکی ، نصب و آب بندی می شود. در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی ، ایرانی و چینی و حتی اصلی این شیشه موجود می باشد. تا سلایق مختلف مشتریان پوشش داده شود.

جلو-نیسان-جوک-2-1
شیشه جلو نیسان جوک

شیشه عقب نیسان جوک

و شیشه عقب نیسان جوک به دلیل داشتن خم زیاد نمونه داخلی ندارد این شیشه به دو مدل دودی و سبز در بازار موجود است. بهترین گزینه برای شیشه عقب این ماشین انتخاب شیشه اصلی میباشد چراکه نمونه شیشه ی چینی هم موج دارد و میدان دید را به خطر میاندازد. همکاران ما سابقه ی نصب شیشه ی عقب نیسان جوک را نمونه ی چینی داشته اند که به دلیل کیفیت پایین ان که باز هم برمیگردد به مطلب بالا که اشاره شد به دلیل خم زیاد که به موج اشاره کردیم. تصمیم به نصب شیشه گرفتند.

عقب-نیسان-جوک
شیشه عقب نیسان جوک

قیمت شیشه عقب نیسان جوک

در شیشه عقب جوک باید به نمونه ی سبز ان هم اشاره کنیم. که موجودی بهتری نسبت به نمونه ی دودی خود در بازار موجود دارد و در صورت ، صلاحدید مشتریان و عدم موجودی شیشه دودی شیشه سبز را با رول شیشه دودی کاور کرده و اقدام به نصب این شیشه میکنند.

شیشه درب نیسان جوک

کابین عقب نیسان جوک همانطور که گفتیم از دو نمونه شیشه دودی و شیشه سبز تولید میشود. در نمونه ی دودی و سبز هر دو محصول نمونه های ایرانی چینی و شیشه اصلی میتوان انتخاب کرد که شیشه ی داخلی از نظر قیمت انتخاب خوبی میباشد. ولی کیفیت شیشه ی چینی از نظر رنگ در نمونه ی دودی کیفیت بهتری دارد و شیشه ی اصلی مقداری میتوان گفت کمیاب است.

درب-نیسان-جوک-2
شیشه درب نیسان جوک

قیمت شیشه درب نیسان جوک

در شیشه اتومبیل عبدالهی سابقه ی نصب چندین مورد نمونه ی شیشه ی شکسته ی درب این خودرو سمت های مختلف منظور ما درب عقب و درب جلو و همچنین شیشه ی چپ و راست را داشتیم که همانطور که مستحضر هستید نمونه ی شیشه شکسته درب خودرو اقلب سرقت از خودرو عامل این شکستگی میباشد. و در پلن دوم تصادفات و در پلن های بعدی گاها پیش امده که در اثر جا گذاشتن سوئیچ در داخل خودرو خود صاحبان خودرو اقدام به شکستن یکی از شیشه های درب خودرو ی خود شده اند.

قیمت شیشه سانروف نیسان جوک

سانروف-نیسان-جوک
شیشه سانروف نیسان جوک

خرید سانروف نیسان جوک

همچنین سانروف ابعادی بلند دارند. که به دلیل نوع طراحی شیشه سانروف یکی از گران ترین شیشه ها میباشد. و حتما محافظت از این شیشه را فراموش نکنید.

خرید شیشه نیسان جوک

نیسان جوک نام محصول کراس اوور کوچک شهری است که در سال 2010 برای اولین بار رونمایی شد و از سال 2011 روانه بازار گردید و این خودروی اسپرت از سال 2016 و توسط شرکت جهان نوین آریا وارد بازار خودروی ایران شد.

نیسان جوک در سه مدل مختلف از نظر سطح آپشن در بازار ایران قابل ارائه می باشد. اسپرت، اسکای پک و پلاتینیوم. بطور مثال نیسان جوک اسپرت رقیب جدی برای تویوتا chr است. نسخه اسکای پک به عنوان نسخه پایه در ایران شناخته می شود. این خودرو در ایران با دو مدل پیشرانه عرضه می شود.

شیشه-جلو-نیسان-جوک

برخی مشخصات مهم فنی نیسان جوک ( اسپرت):

موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی برای مدل اسکای پک و پلاتینیوم و موتور 1.6 لیتری توربو شارژر برای مدل اسپرت. البته تنها مدل اسپرت چهار چرخ ( دو دیفرانسیل) می باشد .

این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر توربو شارژر بهره می برد که قادر است 190 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات CVT با تکنولوژی Xtronic به هر چهار چرخ انتقال دهد. شتاب این خودرو 8.5 ثانیه اعلام شده و مصرف سوختی برابر با 6.5 لیتر در مسافت صد کیلومتر دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو: 4135 میلیمتر ، عرض خودرو : 1765 میلیمتر ، ارتفاع خودرو : 1565 میلیمتر

قیمت شیشه نیسان جوک
قیمت شیشه نیسان جوک

این خودرو فقط شیشه درب جلو و عقب دارد و خبری از شیشه لچکی و یا شیشه روستونی نمی باشد. شیشه درب عقب از جنس سکوریت، هم به صورت دودی سولار و هم سبز رنگ ارائه شده است. لازم به ذکر است که این شیشه ها توسط شرکت های ایرانی تولید شده اند و قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های چینی و اصلی دارند.

برخی امکانات خودرو:

شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، سانروف پانوراما ( شیشه سانروف برقی ) ، آینه بغل تاشو برقی و راهنمادار ، دوربین 360 درجه ، سنسور باران و سنسور نور ، قفل مرکزی و …

اینه بغل نیسان جوک

فروش و نصب شیشه عقب نیسان جوک

شیشه عقب این خودرو، از جنس سکوریت ، شیشه نیسان جوک دور مشکی و هیتردار است. این شیشه دارای سوراخ است که نشان از وجود برف پاک کن عقب است. شیشه عقب هم بصورت دودی و هم بصورت سبز رنگ ارائه می شود.

مشتریان عزیز توجه بفرمایند که با توجه به نوسانات زیاد بازار و نیز تنوع شیشه ، از اعلام قیمت انواع شیشه های این خودرو معذوریم ولذا برای استعلام قیمت ، با شماره های ما تماس حاصل فرمایید .

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

برای خرید لوازم یدکی نیسان جوک به یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت شیشه جلو نیسان جوک چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه نیسان جوک چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *