منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه سراتو وارداتی

سراتو وارداتی لوگو

با ما همراه باشید برای معرفی شیشه سراتو وارداتی سراتو تولید شرکت کیا است. راجع به شیشه جلو سراتو در پایین توضیح داده شد. سراتو های از سال 2014 تا 2018 را سراتوی وارداتی نیز می گویند. ما در این مقاله فقط با این سراتو کار داریم اگر مد نظر شما سراتو سایپا است و یا سراتو های مدل پایین تر می توانید به سراتو سایپا مراجعه کنید.

برای بررسی قیمت شیشه جلو این خودرو شما میتوانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیرید .

02177196143

02177090652

09123236211

09358241824

و در صورتی که همه ی سراتو ها و یا همه خودرو ها را می خواهید در صفحه اصلی شیشه عبداللهی سرچ کنید تمامی مطالب در مورد شیشه تمام خودروهای موجود در بازار ایران می باشد.

ما را در اپارات دنبال کنید:

قیمت شیشه جلو سراتو 2014 تا 2018

سراتو از سال 2014 تا 2018 را به عنوان سراتو وارداتی می شناسند. همانطور که میدانید این خودروی وارداتی در بازار ایران زیاد به چشم میخورد و به علت ازدیاد این خودرو قطعات و لوازم یدکی و شیشه های این خودرو در ایران مونتاژ می شود.

دیگر نیاز نیست بابت شیشه جلو این خودرو هزینه گراف خرج کنید زیرا با استفاده از نوع ایرانی و با کیفیت آن می توانید هزینه کمتری را تقبل کنید. بنابراین فکر نکنید که گران بودن شیشه اصلی و ارزان بودن شیشه ایرانی دلیل بر خوب و یا بد بودن این شیشه ها دارد بلکه علت گران تر بودن شیشه این خودرو صرفا به علت هزینه گمرکی گران تر است.

وارداتی-جلو
شیشه جلو سراتو وارداتی

شیشه جلو سراتو 2014 تا2018

و اما هستند خودرو سواران سراتو وارداتی که تمایل به نصب شیشه های چینی و یا اروپایی و یا اصلی اورجینال جنیون پارت کره را دارند باید به شما مشتریان عزیز بگوییم که قیمت شیشه های اصلی همیشه بسته به موجودی کالا و نوع اپشن در شیشه جلو و حتی شیشه های دیگر این خودرو میباشد.

به فرض مثال در شیشه ی جلو با کد فنی که فقط یک پایه اینه دارد، و کد فنی ای که پایه اینه و سنسور دارد، و کد فنی ای که پایه اینه و سنسور و هیتر را مجموعا دارد هر کدام قیمتی متفاوت دارد.

سراتو-وارداتی-22لوگو
جلو سراتو

اما در شیشه ی ایرانی و یا چینی و حتی اروپا قیمت ها تقریبا یکی است.

در قسمت اپشن ها نوعی شیشه برای سراتو سایپا در نظر گرفته اند. که این شیشه با دو دالبر تیزی قسمت بالا در تقارن یکدیگر نسبت به سراتو مدل پایین تر خود کاملا متفاوت میباشد.

شیشه-جلو-سراتو-1
شیشه جلو سراتو وارداتی

در این قسمت قصد داریم به مدل های مختلف شیشه ی سراتو شما را اشنا کنیم. نوع اول شیشه با کد فنی فقط پایه اینه و کد فنی دوم ان پایه اینه و هیتر و کد فنی سوم ان پایه اینه هیتر و سنسور باران وجود دارد. این نوع تنوع را در نظر بگیرید که اگر بخواهیم برای جور شدن جنس شیشه جلو سراتو وارداتی از هر کدام یک عدد شیشه ارائه کنیم از نوع ایرانی و چینی و اروپا و اصلی باید 25 نوع شیشه در سبد فروش ما باشد. تا بتوانیم خواسته ی دقیق شما عزیزان را براورده کنیم.

قیمت شیشه عقب سراتو وارداتی

شیشه ی عقب سراتو وارداتی از جنس سکوریت و نشکن دور مشکی با خط های هیتر بر روی خودرو های سراتو 2014 به بالا دیده میشود.

شیشه-عقب-سراتو
عقب سراتو

این نوع شیشه دارای نوار مولدینگ زیر میباشد. منظورمان این است که مولدینگ شیشه عقب سراتو وارداتی روی لبه ی شیشه را کاور پوششی انجام نمیدهد. چراکه برای ست شدن و هماهنگ شدن شیشه عقب یا شیشه جلو این عمل برای سراتو انجام میشود. در شیشه ی عقب سراتو وارداتی به 5 مدل شیشه ی مختلف ایرانی و چینی و اصلی و حتی اروپایی و اصلی سولار در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی میباشد.

فروش شیشه عقب سراتو وارداتی

عقب-وارداتی
شیشه عقب سراتو

همکاران ما در سراسر کشور باید توجه داشته باشند برای نصب اینچنین شیشه هایی که مولدینگ یا نوار دور اتاق را کاور نمیکند در زمان جداسازی شیشه های شکسته ی قبلی باید طوری کار نظافت و جداسازی را انجام دهند که هم نوار شیشه حفظ شود و هم اسیبی از نظر خط و خش و ساییدگی در دور لبه ی اتاق ایجاد نشود.

استفاده از چسب صنعتی و یا همان چسب های پلی یورتان یکی از نکته های اصلی دیگر نصب این نوع شیشه ی حساس میباشد.

میخواهیم چند نقطه ضعف و چند نقطه قوت انواع شیشه های داخلی و خارجی را بگوییم.

نوع شیشهنقاط قوت نقاط ضعف
ایرانیقیمت مناسبکیفیت گرمکن
چینیکپی برابر اصلکیفیت مارک
اروپاکیفیت گرمکناصلی نبودن مارک
اصلیکیفیت بالاقیمت بالا
نقاط ضعف و قوت انواع شیشه

جهت اطلاع از قیمت شیشه و هرگونه سوال در این باب میتوانید با شماره های 02177196143 و02177090652 تماس بگیرید.

خرید شیشه درب سراتو وارداتی

سراتو وارداتی سدان دارای چهار عدد شیشه درب میباشد. این شیشه ها از جنس سکوریت نشکن میباشد. همانطور که از ظاهر این خودرو مشخص است کاملا با مدل های پایین تر خود متفاوت است. در صورتی که شیشه خودروی شما دچار اسیب دیدگی شد شما مشتریان عزیز میتوانید 3 مدل شیشه ایرانی و چینی یا اصلی را در سبد خرید خود قرار دهید.

درب-وارداتی2
شیشه جلو سراتو وارداتی

در شیشه ی ایرانی که کپی شده از روی شیشه ی اصلی میباشد، قیمت مناسب ان را میتوان مورد تایید و پیشنهاد شیشه اتومبیل عبدالهی قرار دارد. و در شیشه های نوع اصلی کیفیت رنگ و همچنین خم دقیق بالا پایین رفت شیشه را میتوانیم ذکر کنیم.

درب-وارداتی
شیشه درب سراتو وارداتی

شیشه ی درب سراتو وارداتی بر روی دو اهرم بالابر به صورت فیکسچر فیکس میشود. و قدرت بالابر نسبتا خوبی دارد. و همین امر باعث شده تا در مورد کیفیت سرعت بالابر سراتو وارداتی راضی کننده باشد.

شیشه لچکی سراتو وارداتی

سراتو وارداتی جزو محدود خودرو هایی هست که هم در قسمت درب عقب و هم در قسمت درب جلو دارای شیشه لچکی میباشد. شیشه لچکی سراتو وارداتی در قسمت عقب دارای شیشه دور مشکی میباشد و این لچکی هم زمان با باز شدن درب به همراه درب باز میشود. که نسبت به روستونی کاملا متفاوت میباشد.

اما در قسمت جلو شیشه روستونی یا همان شیشه لچکی در سراتو کمی متفاوت و با فریم بوده و تقریبا میتوان گفت اسم واقعی شیشه مثلثی جلو روستونی با فریم است.

شیشه سانروف سراتو وارداتی

سانروف-سراتو
شیشه سانروف سراتو

در این خودرو شیشه سانروف از جنس سکوریت به کار رفته و به دلیل جلوگیری از اشعه ی یو وی شیشه دودی است. این شیشه در ایران به صورت متفرقه هم تولید میشود اما به دلیل حساسیت شیشه سانروف بهتر است که شیشه به صورت اصلی باشد.

تماس بگیرید .

بالابر درب سراتو وارداتی

در داخل درب جلو سراتو وارداتی بالابری که برای بالا و پایین بردن شیشه درب طراحی شده است از دو تیرک عمودی با ریل ها و کشو های از جنس پلی ام ساخته شده که کار درگیری بالابر با شیشه را انجام میدهند. و همچنین موتور شیشه بالابر برقی که کار درگیری با چرخ دنده را انجام میدهد. و این عمل باعث بالا و پایین شدن شیشه در داخل کلاف میشود.

serato-555
شیشه عقب سراتو

تعمیر بالابر درب عقب و جلو سراتو وارداتی

بالابر سراتو وارداتی از دو بازو بوجود آمده است که از سیم های کابلی تشکیل شده است که با چند چرخ دنده از یک موتور برقی کنترل می شود.

بالابر درب عقب دارای یک تیرک می باشد.به این دلیل که ابعاد شیشه درب عقب کوچکتر از درب جلو است دارای یک تیرک می باشد.

در شیشه اتومبیل عبداللهی تعمیرات بالابر شیشه پذیرفته می شود.

شیشه لچکی سراتو وارداتی

لچکی با روستونی فرق دارد لچکی با درب باز می شود و یا بسته می شود.اما روستونی دارای فریم و یا زه تزیینی است که به اصطلاح شیشه کابین می گویند.که سراتو فقط دارای لچکی است و روستونی ندارد.

روگلگیری لچکی سراتو وارداتی

این شیشه همانطور که در قسمت لچکی گفتیم: شیشه ی دور مشکی فریم دار سکوریت نشکن میباشد. که در ایتم های دیگر سایت ما به حساسیت موضوع حفظ و نگهداری از شیشه های روستونی اشاره شد چراکه برای رانندگان پیش امده است که سوئیچ خودرو در ماشین جا مانده و تصمیم به شکستن یکی از شیشه های خودرو ی خود کردند. همانطور که قبلا هم گفتیم کوچک بودن شیشه از نظر اندازه و ابعاد دلیل بر قیمت مناسب ان نمیباشد.

تعویض و ترمیم شیشه سراتو وارداتی

گاهی ممکن است شیشه خودروی شما خیلی جزئی ترک یا شکسته باشد و با یک ترمیم اساسی می توان آن را ترمیم کرد و هیچ نیازی به تعویض ندارد در این صورت شما می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید .مشاوران ما از ساعات 8 تا 20 پاسخگوی شما عزیزان هستند.

حتما برای شما هم سوال پیش آمده است که تفاوت سراتو و النترا در چیست؟

اولین تفاوت آن دو این است که اتاق و ظاهر این دو خودرو متفاوت است. اما این جا یک نکته وجود دارد که موجب شده النترا از سراتو کمی از لحاظ برتری بالاتر باشد، النترا با اتاق جدید وارد بازار شد اما سراتو متاسفانه تغییری در اتاق خود ایجاد نکرد.

و با اتاق قبلی وارد بازار شد.اما از نظر شخصی سراتو خیلی بهتر از النترا است با وجود این که سراتو 2015 با سراتو 2018 چندان تفاوتی ندارند اما این موضوع در مورد النترا متفاوت است یعنی النترا 2018 کاملا متفاوت از النترا 2014 یا 2015.

عملکرد فنی

  • مصرف ترکیبی7.2 لیتر در صد کیلومتر
  • سرعت210 کیلومتر برساعت
  • شتاب10.5 ثانیه
  • گشتاور194 نیوتن‌متر
  • قدرت159 اسب‌بخار

مشخصات فنی

  • حجم موتور2 لیتر
  • پیشرانه4 سیلندر
  • گیربکس6 دنده اتومات
  • محور محرک دیفرانسیل جلو

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کنترل سرعت در سرازیری
  • حالت رانندگی3 حالته (نرمال – اکو – اسپرت)
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • کروز کنترل
  • کنترل کشش
  • سایر ویژگی‌هامدیریت پایداری خودرو (VSM)
  • اتو پارک

ابعاد و اندازه ها

  • فاصله محوری2700 میلی‌متر
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق)نسل سوم (YD) – فیس لیفت
  • طول4560 میلی‌متر
  • چرخ عقب215/45R17
  • ارتفاع1445 میلی‌متر
  • فاصله محوری2700 میلی‌متر
  • وزن1266 کیلوگرم
  • حجم باک50 لیتر
  • چرخ جلو215/45R17
  • وزن1266 کیلوگرم
  • عرض1780 میلی‌متر
  • نوع بدنه سدان جمع و جور

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

  1. ترمیم و تعویض شیشه کیا سراتو وارداتی
  2. تعمیر کلید شیشه بالابر سراتو
  3. دودی کردن شیشه اتومبیل
  4. تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو سراتو وارداتی
  5. تعویض کلید شیشه بالابر سراتو وارداتی
  6. تعمیر و تعویض آینه بغل سراتو وارداتی
  7. فروش و نصب شیشه آینه بغل سراتو وارداتی
  8. ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  9. تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف سراتو  وارداتی
شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

‫3 نظر

  • اتنا گفت:

    کیفیت نصبشون خیلی بالاست🥰

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *