منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه لیفان x50

شیشه لیفان x50

شیشه لیفان x50 ، محصول کراس اور کوچک شهری شرکت لیفان چین مورد نظر ما در این مطلب می باشد. که ما در این مقاله میخواهیم راجع به شیشه های این خودرو صحبت کنیم. شیشه های این خودرو به صورت وارداتی اصلی و ایرانی در عبدالهی گلس موجود میباشد.

برای اطلاع از موجودی و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .


شیشه جلو لیفان x50

شیشه لیفان x50 همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو فاقد آپشن خاصی است و تنها روی شیشه پایه آینه قرار دارد. شیشه لمینت سه لایه دارد و لایه وسط از جنس پلیمر می باشد. همین لایه باعث امنیت سرنشینان می شود. این شیشه در ایران نیز تولید شده و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا ، با کیفیت مطلوب ، تولید و توزیع می شود. البته شیشه چینی این خودرو نیز در سبد فروش قرار دارد.

قیمت شیشه جلو لیفان x50
لیفان x50

قیمت شیشه عقب x50

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت میباشد با ارتفاع 50 سانتی که نسبت به تمامی خودرو ها ارتفاع این شیشه کمتر است و دور مشکی بودن شیشه این خودرو زیبایی این شیشه را دوچندان کرد و دور مشکی این شیشه بیشتر از دیگر شیشه ها است. نمونه ایرانی این شیشه و نمونه اصلی شیشه در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

خرید شیشه لیفان x50

برای خرید شیشه این خودرو ، مشتریان بین تولیدات داخل و گزینه خارجی حق انتخاب دارند. شیشه های ایرانی کیفیت قابل قبولی دارند و نسبت به شیشه های چینی مقرون به صرفه تر می باشند. البته در هنگام خرید بهتر است شیشه های مرغوب ایرانی تهیه شود .یعنی انتخاب از برندهای معتبر داخلی و نه متفرقه.

قیمت شیشه عقب لیفان x50

شیشه لچکی لیفان ایکس 50

شیشه لیفان x50 در طراحی شیشه های این خودرو از شیشه لچکی استفاده شده و شیشه روستونی ندارد. در سقف این خودرو از شیشه سانروف استفاده شده . شیشه جلو تنها پایه اینه دارد و خبری از سنسور باران یا سایر آپشنها نیست.

شیشه درب لیفان x50

سایر شیشه ها مانند شیشه دربها و شیشه عقب از نوع نشکن و سکوریت می باشد. این نوع شیشه در اثر ضربه شدید و ناگهانی به ذرات بسیار ریز و غیر برنده تقسیم می شود تا خطری متوجه سرنشینان نباشد.

قیمت شیشه لیفان x50

lifan x50 – لیفان x50

در این پیج قصد داریم نگاهی کوتاه به محصول دیگری از شرکت چینی لیفان داشته باشیم. این محصول با نام لیفان ایکس 50 می باشد که یک کراس اور کوچک شهری است که توسط کرمان موتور ارائه شده است. البته این خودرو را می توان برادر کوچک لیفان ایکس 60 در نظر بگیریم که در مدل های 94 تا 97 در بازار خودرویی ایران موجود می باشد.

برخی مشخصات مهم فنی لیفان X50  :

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتر است که قادر است 102 اسب بخار نیرو تولید کند. گیربکس این خودرو ، 5 سرعته دستی و اتومات CVT است که به حداکثر 160 کیلومتر بر ساعت می رسد.

ابعاد خودرو : طول : 4100 میلیمتر / عرض : 1722 میلیمتر /  ارتفاع : 1540 میلیمتر

وزن  خودرو: 1175 کیلوگرم

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت دور مشکی ، هیتر دار ( خطوط گرمکن ) و دارای برف پاک کن است . این شیشه نیز توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده است.

برای استعلام قیمت شیشه لیفان x50 لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

به مشتریان عزیز پیشنهاد می شود که قبل از هر اقدامی با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما، اطلاعات لازم در مورد قیمت و کیفیت محصولات و موجودی در بازار را در اختیار شما قرار دهند.

برخی امکانات خودرو ایکس 50 :

شیشه بالابر جلو و عقب برقی، شیشه سانروف لیفان x50
تعمیر شیشه بالابر و آینه بغل لیفان ایکس 50 و فروش شیشه آینه بغل لیفان x50 نیز پذیرفته می شود.
آینه بغل لیفان ایکس 50

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر
  • تعویض کلید شیشه بالابر 
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل ، فروش و نصب شیشه آینه بغل
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل ، تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف  
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو لیفان x50 چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی با ما تماس بگیرید . 02177196143

تعویض شیشه لیفان x50 چقدر زمان میبرد ؟

نصب اصولی تعویض شیشه لیفان x50 بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

‫2 نظر

  • امید کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر من لیفان ایکس 50 دارم که روی شیشه جلوش یه ضربه خورده و دوتا ترک در حد 10 , 12 سانتیمتر افتاده خواستم ببینم اولاً قیمت چیه در ثانی اگه قبل تعمیره و میشه جلو پیشرفت ترک رو گرفت یا نه؟ ممنون میشم

    • mustpha.najib گفت:

      سلام. دوست عزیز اگر دوتا ترک با این ابعاد در شیشه جلو خودروی شما ایجاد شده مقدارش زیاده و بهتره به فکر تعویض شیشه باشید. قیمت شیشه اتومبیل شما قیمت بالایی نداره و بهتره به هیچ عنوان بفکر ترمیم نباشید. برای اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *