منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه جک جی 5

SONY DSC

شیشه جک جی 5 ، محصول سدان شرکت جک چین و کرمان موتور در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو جک جی 5 ، از جنس لمینت ، دورمشکی بالا رنگ و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران یا دوربین است.


برای اطلاع از قیمت ها به دلیل بالا پایین شدن قیمت دلار با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه جک j3 , شیشه جک j4 به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو جک جی فایو / jac j5

و شیشه جلو خودرو از جنس لمینت می باشد. این نوع شیشه از ایمنی بالایی برخوردار است. زیرا از سه لایه تشکیل میشود. که لایه وسط از جنس پلیمر می باشد. در اثر ضربه شدید شیشه خرد نمی شود. و به صورت ترک در جای خود باقی میماند. شیشه های جلو بصورت تمام رنگ و بالا رنگی تولید می شوند.

عبدالهی گلس را در آپارات دنبال کنید:

شیشه جلو جک جی فایو
شیشه جلو جک J5

قیمت شیشه جلو جک j5

همانطور در قسمت بالا خواندید شیشه ی جلوی جک جی فایو نمونه های داخلی و خارجی دارد. اما امروزه به دلیل تعداد مصرفی بالای شیشه ی جلوی جک J5 و همچنین عدم تمایل در وارد کردن شیشه ی جلوی جک جی 5 نمونه ی داخلی مصرف بیشتری نسبت به شیشه ی خارجی نمونه ی خود دارد. در نمونه های شیشه داخلی جلوی جک جی 5 شیشه با کیفیت بالا که در واقع کپی برابر اصل که همان های کپی میگوییم در بازار موجود است.

شیشه عقب جک

شیشه عقب جک از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای هیتر ( خطوط گرمکن ) است. این شیشه توسط شرکت های ایرانی تولید و عرضه میشوند .البته نمونه چینی اصلی نیز در سبد فروش قرار میگیرد . شیشه ی عقب جک J5 نمونه ی ایرانی ان در تولید اولیه کیفیت پایینی داشته و از گرمکن و شابلون خوبی برخوردار نبود. که این نمونه توسط شرکت ذرین تولید میشد. اما پی از مدتی شرکت صنعتی شیشه اصفهان دستور به تولید شیشه عقب جک J5 را داد که نسبت به نمونه ی قبلی خود کیفیت بهتری دارد.

شیشه عقب جک j5
شیشه عقب جک J5

قیمت شیشه عقب جک جی 5

اگر دقت کنید در شیشه ی عقب خودروی جک جی فایو نمونه ی حبابی که معمولا در شیشه های ایرانی میبینیم وجود دارد. این در صورتی است که شیشه های اتومبیل های وارداتی مانند شرکت های مدیران خودرو کمتر است . روی هم رفته باشد بگوییم جک جی فایو از نظر شیشه به غیر از شیشه ی جلو خیلی دقت و کیفیت بالایی را ندارد.

به طور مثال : شیشه ی درب جلو راست نمونه ی اورجینال هم به صورت دقیق در منتهی الیه بالای کلاف در زمان فیکس شدن تحرک غیر استانداردی دارد به همین دلیل در نمونه ی داخلی ان گاها شیشه ی ایرانی خیلی جوابگو و رضایت بخش مشتریان نیست.

خرید شیشه جک جی 5

پیشنهاد ما به همکاران ما در سراسر کشور برای تعویض کیفیت خوب برای شیشه ی جک جی فایو این است، در زمان تعویض از مایع یه روانکاری بر روی لاستیک زیر کار فی مابین شیشه و زیر کار و همچنین دستگاه تیغچه ی شیشه کن اغشته شود. تا نوار زیر کار یا همان مولدینگ را بتوان حفظ و نگهداری کرد.

شیشه درب جک J5

شیشه ی درب جلوی جک جی فایو از مد نمونه ی قدیمی تر خودرو سازان استفاده شده منظورمان این است که منتهی الیه پایین شیشه با دو مته ی سیزده سوراخ شده به طور مصداقی پراید و یا ورنا و نمونه های دیگر از این سبک استفاده شده است. در شیشه درب عقب جک جی فایو به دلیل ابعاد کوچکتر نسبت به شیشه ی درب جلو نمونه ی ایرانی هم قابل قبول بوده و از نظر بالا پایین شدن و همچنین از نظر خم و اندازه از کیفیت خوبی برخوردار است از انجا که نمونه ی چینی در بازار نسبتا کمیاب است پیشنهاد ما به شما خودرو سواران جک شیشه جک جی 5 شرکتی البته از نوع برند های است.

شیشه-درب-جک
شیشه درب جک جی فایو

قیمت شیشه درب جک جی 5

و اما شیشه ی درب جک j5 به دو مدل اصلی و ایرانی دسته بندی میشود. که برای شیشه های درب جلو نمونه ی اصلی پیشنهاد شیشه اتومبیل عبدالهی میباشد چراکه در شیشه ی ایرانی همانطور کع در متن بالا اشاره شد. حتی نمونه ی اصلی شیشه جک جی 5 هم از کیفیت خیلی مطلوبی برخوردار نیست.

شیشه لچکی جک جی 5

در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه ی لچکی جک جی فایو به تعداد بالا موجود میباشد. دلیل موجودی بالای این شیشه انتخاب بعضا صاحبان خودرو برای شکستن در مواقع ضروری میباشد. حتی سارقان خودرو اگر کمی با انصاف باشند شیشه لچکی را برای شکستن انتخاب میکنند 🙂

شیشه جک جی 5 شکل ظاهری شیشه لچکی JAC J5 یا همان شیشه بادگیر این خودرو خاص میباشد در واقع کلمه ی مثلثی که گاها مشتریان عزیز از استفاده میکنند واژه ی خوبی برای این شیشه است. البته واژه ی بادگیر واژه ی درستی نیست.

SONY DSC
SONY DSC

قیمت شیشه سانروف جک j5

شیشه جک جی 5 این خودرو دارای سانروف دو حالته میباشد که از جنس سکوریت نشکن ساخته شده و دودی رنگ است برای جلوگیری از اشعه ی یو وی و در زیر شیشه از نمد استفاده شده است. و تعریف سانروف دو حالته بدین شکل است. حالت اول: به حالت پنل گفته میشود که برای رد و بدل شدن هوا استفاده میشود. و حالت دوم: به حالت کشویی گفته میشود که کاملا باز و بسته میشود.

سانروف-جک-جی-فایو
شیشه سانروف جک جی فایو

برخی مشخصات مهم فنی جک جی5 :

  • نام خودرو: جی5  / J5 
  • کشور تولید کننده: چین – ایران
  • شرکت خدمات دهنده: کرمان موتور
  • کلاس بدنه: صندوقدار
  • حجم موتور:   1499 سی سی   /     1834 سی سی
  • موتور: 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه
  • 5 سرعته دستی /  4 سرعته اتوماتیک جلو، تیپ ترونیک Tip Tronic
  • حداکثر قدرت: 111 اسب بخار بر 5500 دور دردقیقه (برای مدل دستی) // 140 اسب بخار بر 6500 دور دردقیقه برای مدل اتومات
  • حداکثر گشتاور:146 نیوتن متر بر 4000 دور در دقیقه   (برای مدل دستی) // 165 نیوتن متر بر 5000 دور در دقیقه
  • بیشترین سرعت:175 کیلومتر بر ساعت                                                                                                                                                                                                                                                                                            
شیشه لچکی جک j5
شیشه درب جک جی 5

فروش شیشه جک j5

logo-abdollahi-2

برخی امکانات خودرو:

  • شیشه بالابر جلو و عقب برقی
  • آینه بغل برقی راهنما دار جک
  • آینه جانبی دارای گرمکن

شیشه جک جی 5 در دو تیپ دنده ای (1500سی سی) و  اتومات (1800 سی سی) توسط شرکت کرمان موتور به بازار خودرو ایران ارائه می گردد.

در طراحی این خودرو سدان از شیشه لچکی عقب استفاده میشود. که روی درب عقب قرار میگیرد و فاقد شیشه روگلگیری و یا شیشه روستونی می باشد.

تعویض شیشه جک جی فایو

همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید ، شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می شود. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) و سبز رنگ هستند. این شیشه ها توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند.

برای دودی کردن شیشه های عقب و شیشه های بغل این خودروی سدان ، لازم است از برچسب دودی سولار استفاده شود. زیرا شیشه های دودی فابریک اصلی برای این خودرو موجود نیست. دودی کردن مناسب شیشه های خودرو تابع دو عامل مهم است: نصاب ماهر و استفاده از برچسب دودی سولار با کیفیت.

برای خرید لوازم یدکی جک جی 5 به یدک فیت مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.


قیمت شیشه جلو جک جی 5خرید شیشه درب جک جی 5تعویض شیشه سانروف جک جی5شیشه درب جک جی 5شیشه لچکی جک جی 5
انواع شیشه جک در ایران

قیمت شیشه جک جی 5 چقدر هست ؟

برای اطلاع از موجودی و قیمت ها با ما تماس بگیرید 02177196143

تعویض شیشه جک j5 چقدر زمان میبرد ؟

معمولا تعویض شیشه اتومبیل بین 30 تا 45 دقیقه زمان میبرد.

آدرس شیشه اتومبیل :

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *