منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه آریزو 5

آریزو-5

شیشه آریزو 5 ، سدان زیبای کمپانی چینی چری ، مورد نظر ما در این مطلب می باشد. شیشه جلو اریزو 5 از جنس لمینت ، دورمشکی تمام رنگ و فاقد آپشن خاصی می باشد. یعنی خبری از سنسور باران ( rain sensor ) یا هیتر نمی باشد. در ادامه در مورد شیشه های این خودرو و نکات فنی آن توضیحات مختصری ارائه خواهد شد.


برای اطلاع از قیمت ها به دلیل بالا و پایین شدن قیمت دلار تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو چری اریزو 5

شیشه جلو اریزو 5 فاقد مولدینگ یا همان لاستیک پوششی ظاهر شیشه میباشد. در شیشه هایی مانند سراتو اپشنال اگر توجه کرده باشید، یک نوار دور تا دور شیشه را پوشش داده که ظاهر لبه ی کار را کاور کند. اما در اریزو 5 مولدینگ مانند سراتو وارداتی زیر کار بوده و در صورت تعویض شیشه جلوی این ماشین باید دقت بیشتری انجام شود. چراکه در زمان جداسازی شیشه از اتاق باید دقت داشته باشند که تیغچه ی شیشه درار با کلاف یا همان ستون اتاق درگیر نشود.

هایما s8 شاخص
هایما s8 شاخص

اگر شیشه آریزو 6 خودروی شما دچار آسیب شده به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

قیمت شیشه جلو اریزو فایو

همانطور که در متن بالا اشاره شد در صورتی که دقت در جداسازی شیشه از اتاق به صورت صحیح و بدون خط و خش انجام نپذیرد لایه پوششی وجود ندارد و اتاق دارای ظاهری زشت میشود. همچنین در شیشه ی جلو باید از چسب عای پلی یورتان که پیشنهاد شیشه اتومبیل عبدالهی میباشد استفاده شود. در صورتی که از چسب اکواریوم

برای این کار استفاده شود در سرمای شدید و یا گرمای شدید به مرور زمان چسب دچار پوسیدگی و فاسد شدن میشود. و همچنین بعد از این اتفاقات حتی میتواند با یک ترمر شدید شیشه از اتاق جدا شده و به جلو پرتاب شود.

خرید شیشه عقب اریزو5

شیشه آریزو 5 برای انتخاب شیشه عقب اریزو 5 و حتی اریزو 6 میتوانیم دو محصول داخلی و خارجی را در نظر بگیریم. شیشه ی اصلی همیشه بهترین بوده ، و در این انتخاب هیچ شکی نیست! ولی کسانی که تصمیم به هزینه ی کمتری برای شیشه ی عقب خود دارند میتوانند از نمونه ی داخلی این شیشه خریداری و نصب کنند. البته باید اشاره داشته باشیم که شیشه ی اصلی همراه با نوار یا همان مولدینگ میباشد و در صورت نصب شیشه ی داخلی همکاران ما باید توجه داشته باشند که حفظ نوار یا همان مولدینگ قبلی حائز اهمیت میباشد.

عقب-اریزو-5-1
شیشه عقب اریزو 5

شیشه آریزو 5 ، توسط شرکت های داخلی همچون آسیا شیشه ، تولید میشود . کیفیت شیشه های تولید قابل قبول بوده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد با اقبال بیشتری مواجه میشود. نمونه اصلی این شیشه نیز در سبد کالا با قیمت بالاتر موجود است.

قیمت شیشه عقب چری اریزو5

شیشه آریزو 5 مانند اقلب خودرو های چینی از پجنس سبز لایت گرمکن دار دور مشکی بر روی خودرو های اریزو 5 و یا حتی تریزو 6 ایتفاده شده که کیفیت خوبی دارد اما ابعاد ارتفاعی این شیشه مقداری نسبت به ابعاد خودرو در نظر بگیریم کوچک و ارتفاع کمی دارد. و بهتر بود برای اینکه میدان دید راننده در اینه وسط که به دید پشت سر خود احتیاج دارد ابعادی بزرگتر در نظر گرفته میشد.

قیمت شیشه عقب آریزو 5
قیمت شیشه عقب آریزو 5

شیشه بغل چری اریزو5

و اما شیشه ی اتومبیل عبدالهی به دلیل همکاری که با نمایندگی های مجاز مدیران خودرو ارتباط کاری دارد، در همان اوایل ورود این خودرو در بازار اقدام به تولید شیشه های سفارشی درب خودرو اریزو انجام به عمل اورد. شیشه درب اریزو دارای دو سوراخ مته سیزده که در منتهی الیه پایین شیشه دارد.

بغل-اریزو-5
شیشه بغل اریزو

بر روی بالابر شیشه آریزو 5 فیکس میشود. در داخل درب جلوی اریثزو به تیپ درب اتومبیل های اقلب دیگر دارای دو تیرک عمودی با سیمگیر با سیم های رونده و یا همان متحرک که با یک عدد موتور برقی تحریک میشود، طراحی میشود.

قیمت شیشه درب اریزو5

قیمت های شیشه درب اریزو بر حسب نوع متریال کالا و کارخانه جاتی که شیشه آریزو 5 را با چه مواد اولیه ای تولید و عرضه کرده اند و همچنین قیمت تمام شده ی ان بر حسب قیمت روز باید استعلام شود به فرض مثال شیشه ی درب جلو و درب عقب اریزو نمونه ی داخلی ان قیمت پایین تری نسبت نمونه خارجی دارد. و از لحاظ کیفیت هم با نمونه ی خاجی تفاوت انچنانی نمیکند.

شیشه سانروف چری اریزو5

و شیشه سانروف این خودرو به دو مدل تقسیم میشود. یعنی یک ماشین با دو سانروف متفاوت ، در واقع اندازه و ابعاد سانروف ها با هم تفاوتی ندارند. اما سینی که زیر شیشه که شیشه بر روی ان فیکس میشود جای پیچ نگه دارنده و یا طراحی ان متفاوت میباشد. و شیشه ی سانروف اریزو 5 از نوع جنس سکوریت و رنگی دودی که بر روی یک سینی بسته میشود و قیمت ان نیز از همه جانبی دیگر گرانتر است.

سانروف-اریزو
شیشه سانروف اریزو 5

شیشه لچکی اریزو 5

و شیشه لچکی اریزو 5 از نظر ظاهر سبکی نسبتا متفاوت با چری های دیگر دارد اریزو به دلیل انکه فاقد شیشه ی رو ستونی میباشد لچکی روی در را قسمتی دور مشکی کرده تا لایه ی پوششی نوار زیر را کاور کند. به همین دلیل لچکی اریزو نسبت به ماشین های دیگر چری کمی گرانتر میباشد.

شیشه اینه بغل اریزو 5

اینه ی بغل اریزو مانند خیلی از خودرو ها همیشه اسیب پذیر بوده و در فروشگاه شیشه اتومبیل عبدالهی انواع شیشه اینه های اریزو چپ و راست موجود است.

چری آریزو 5 – arrizo 5

سواری‌های چری  با نام آریزو ( arrizo 5 ) شناخته می‌شوند که آریزو 3، آریزو 5 و آریزو 7 را شامل می‌شود.  از گروه آریزو، شاهد واردات سدان آریزو 5 به ایران توسط شرکت مدیران خودرو هستیم که به تازگی، با پیشرانه‌ی توربو شارژ و البته قیمت بالاتر نسبت به نسخه‌ی استاندارد، پیش‌ فروش می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، چری آریزو 5 با دو پیشرانه‌ی متفاوت در کشور عرضه می‌شود که شامل ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربوشارژ است.

شیشه بغل نیز هم بصورت چینی و فابریک و هم تولیدات شرکت های داخلی قابل دسترس می باشد. شیشه های درب جلو و عقب سکوریت بوده و با توجه به قیمت مناسبتر، نمونه داخلی ، طرفدار بیشتری دارد.


حال نگاهی به طراحی شیشه اتومبیل آریزو5 داشته باشیم. شیشه جلو فاقد سنسور باران است. روی سقف از شیشه سانروف یک تکه سه حالته استفاده میشود.

در کابین عقب و در کنار شیشه درب عقب ، شیشه لچکی قابل مشاهده است ولی از شیشه روستونی استفاده نشده است.

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت ، سبز رنگ ، دارای هیتردار و فاقد برف پاککن است. برای دودی کردن شیشه عقب باید از برچسب های سولار دودی استفاده شود. این شیشه در ایران نیز با کیفیت متوسط تولید و ارائه میشود. در هر صورت شیشه اصلی چری ، شیشه متفرقه چینی و شیشه متفرقه ایرانی با کیفیت و قیمت های متفاوت در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی موجود می باشد. آینه بغل آریزو5 برقی بوده و هر چهاردر شیشه بالابر برقی دارد.

برخی مشخصات مهم فنی آریزو فایو :

آریزو5 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 116 اسب بخار نیرو تولید و توسط گیربکس 5 دنده دستی و یا اتومات CVT به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت اعلام میشود. و شتابی در حدود 15 ثانیه برای گیربکس اتومات دارد.

ابعاد خودرو ( به میلیمتر) :  طول خودرو:   4532 میلیمتر  / عرض خودرو :   1487  میلیمتر /  ارتفاع خودرو : 1814

برخی امکانات آریزو 5:

شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، آینه بغل تاشو برقی راهنما دار ، شیشه سانروف برقی ، شیشه آریزو 5

آینه-بغل-برقی-آریزو-5
آینه-بغل-برقی-آریزو-5

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر
  • تعویض کلید شیشه بالابر
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل ، فروش و نصب شیشه آینه بغل
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .


قیمت شیشه جلو آریزو 5 چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا به علت نوسانات قیمت دلار با ما تماس بگیرید. 02177196143

تعویض شیشه آریزو 5 چقدر زمان میبرد ؟

بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

یک نظر

  • ترجمه تخصصی پزشکی گفت:

    ممنون که کلیپ های مرتبطش رو هم میذارین. عالی بود. استفاده کردم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *