منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه کادنزا

شیشه-کادنزا

شیشه کادنزا ، انواع شیشه کیا کادنزا در شیشه اتومبیل عبدالهی به صورت تک و عمده موجود میباشد و نصب میشود نصب درب منزل و یا ارسال شیشه به تمام مناطق ایران. شما عزیزان میتوانید با تماس با ما از موجودی و قیمت کالا ها با خبر شوید. در شیشه اتومبیل عبدالهی مشاوره رایگان با بهترین و مجرب ترین نصابان شیشه اتومبیل

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

خرید شیشه جلو کیا کادنزا

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران است. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده که کیفیت مطلوبی نیز دارد. البته شیشه ساخت چین و اصلی کره نیز در سبد فروش ما قرار گرفته است. تا شما عزیزان بر اساس سلیقه و یا بودجه خود بهترین انتخاب را کنید.

شیشه کادنزا ،به دلیل داشتن اپشن بر روی شیشه خودروی شما برای جلوگیری از هزینه اضافی شما عزیزان ما تا حد امکان از اپشن های شیشه شکسته قبلی بر روی شیشه جدید استفاده میکنیم.

برای این کار نیاز به دراوردن اصولی شیشه داریم که با عبدالهی گلس و نصابان قوی اش دیگر نگران این موضوع نباشید.

قیمت شیشه جلو کادنزا
قیمت شیشه جلو کادنزا

قیمت شیشه عقب کیا کادنزا

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت دور مشکی و دارای هیتر ( گرمکن ) است. این شیشه بصورت وارداتی چینی و اصلی کره موجود است. البته بهتر است ، بخاطر کیفیت جنس ، حتی المقدور این شیشه بصورت اصلی کره تهیه شود. که همانطور که در قسمت بالا گفتیم این شیشه همانند شیشه جلو نمونه های متفاوت به دلیل متفاوت بوندن سلیقه ها و بودجه داریم برای رفاه حال شما عزیزان از تمام شیشه ها چندین نمونه در عبدالهی گلس موجود است.

شیشه درب کیا کادنزا

شیشه های بغل این سدان لوکس شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ قابل عرضه می باشند. این محصول نیز به صورت متفرقه و اصلی قابل عرضه است. شیشه درب این خودرو بر اساس رنگ دیکر شیشه های شما تنظیم میشود و دقیقا همان رنگ شیشه بر روی خودروی شما نصب میشود.

شیشه عقب کیا کادنزا
شیشه عقب کیا کادنزا

قیمت شیشه سانروف کیا کادنزا

شیشه سانروف همانند شیشه روستونی بهتر است نمونه اصلی شیشه نصب شود. زیرا این شیشه بسیار حساس است و متاسفاته شیشه های سانرونف داخلی کیفیت قابل قبول هنوز در کشور خودمان تولید نشده.

به همین علت در عبدالهی گلس ما برای شیشه سانروف تنها شیشه اصلی فابریک خود خودرو را موجود داریم.

به دلیل کمبود موجودی و قیمت نسبتا بالا به دیگر شیشه ها در شیشه سانروف و شیشه روستونی مراقبت از این دو شیشه را فراموش نکنید.

شیشه لچکی کیا کادنزا

شیشه لچکی یا به اصطلاح شیشه مثلثی نیز موجود میباشد در صورت شکستگی این شیشه به عبدالهی گلس مراجعه کنید.

معمولا شیشه لچکی در صورت دزدی از اتومبیل شکسته میشود.

Kia Cadenza 2012

کیا کادنزا برای اولین بار در سال 2010 رونمایی شد و نسل اول آن به بازار خودرو ارائه شد. در اصل این خودرو به عنوان جایگزین کیا اپیروس شناخته می شود که لوکس ترین خودروی سدان دیفرانسیل جلو کیا می باشد. این خودرو از سال 2011 تا 2013 و توسط شرکت اطلس خودرو وارد ایران گردید.

کادنزا از یک موتور قدرتمند 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.5 لیتر بهره می برد که قادر است 286 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات سکوئنشال به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 230 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی برابر با 7 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4965 میلیمتر ، عرض خودرو : 1850 میلی متر و ارتفاع خودرو : 1475 میلیمتر است.

امکانات خودرو:

شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، شیشه سانروف کادنزا ( سقف پانوراما ) ، آینه بغل تاشو برقی مجهز به گرمکن و راهنما ، شیشه جلو مجهز به سنسور باران و یخ زدا ، آینه وسط الکتروکرومیک

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر کادنزا
  • تعویض کلید شیشه بالابر  
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل کادنزا
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل کادنزا
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف کادنزا
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو کادنزا چقدر هست؟

قیمت شیشه به دلیل نوسانات بازار و وارداتی بودن شیشه متغیر است ، لطفا تماس بگیرید.

تعویض شیشه کادنزا چقدر زمان میبرد؟

نصب اصولی بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *