منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه هیوندای i20

شیشه هیوندای i20

در این مقاله میپردازیم به شیشه هیوندای i20. هیوندای i20 ، خودروی هاچ بک شهری شرکت هیوندای کره که در کلاس بدنه هاچ بک متوسط قرار میگیرد. شیشه جلو این خودرو ،بصورت سنسور دار و بدون سنسور موجود می باشند که در ادامه بطور کامل توضیح داده می شود.


برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت شیشه هیوندای i20 و موجودی با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو هیوندا i20

شیشه جلو هیوندای i20

شیشه هیوندای i20 ، به تصویر بالا دقت بفرمایید. شیشه جلو این خودرو ، از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ و دارای سنسور باران می باشد. این شیشه توسط شرکت های ایرانی تولید. و ارائه شده است. در سبد کالا شیشه وارداتی چینی و نیز اصلی کره نیز موجود است . این شیشه توسط چسب پلی یورتان مشکی اروپایی نصب می شود تا آب بندی شیشه دچار مشکل نشود.

در تصویر بالا شیشه های بغل هیوندای آی 20 نمایش داده شده است. روی درب عقب ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی نصب است و شیشه درب جلو یک تکه است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت نشکن و سبز رنگ هستند. تمامی این محصولات در داخل نیز با کیفیت مطلوب تولید می شوند که نسبت به شیشه های اصلی بسیار مقرون به صرفه هستند.

قیمت شیشه عقب هیوندا i20

هیوندای i20 کرمان موتوری

قیمت شیشه جلو هیوندای i20
نمای چند گانه آی 20،هیوندا i20

قیمت شیشه جلو هیوندا ای 20

شیشه جلو مدل 2016 نیز از جنس لمینت دورمشکی و دارای سنسور باران گرد است. از نظر طراحی با مدل نسل قبلی متفاوت است. این شیشه نیز توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه می شود.

شیشه لچکی هیوندای i20

در کابین عقب از شیشه لچکی مثلثی شکل استفاده شد که با مدل پایینتر از نظر شکل و اندازه متفاوت است.

آینه بغل هیوندای آی 20 نیز  راهنمادار ، برقی و گرمکن دار است.  ( آینه‌های بغل تاشو خودکار) شیشه بالابر تمامی درب ها نیز برقی است.

شیشه عقب هیوندا i20

شیشه هیوندای i20 شیشه عقب هیتردار است و دارای سوراخ در پایین که جای برف پاک کن می باشد؛ و در گوشه های بالا دارای لبه تیز است . این شیشه نیز دورمشکی ، هیتردار و سبز است. البته شیشه دودی نیز در دسترس است.

شیشه عقب هیوندای i20 ، از جنس سکوریت ، دور مشکی ، هیتردار و سبز رنگ است که البته بدون سوراخ می باشد زیرا برف پاک کن روی بدنه نصب می شود. این شیشه بصورت دودی سولار نیز تولید شده است. شما می توانید این محصولات را بصورت ایرانی ، چینی و اصلی کره تهیه بفرمایید.

قیمت شیشه عقب هیوندا ای 20

در سبد کالا، شیشه عقب این مدل از آی 20 ، بصورت وارداتی ساخت چین و اصلی کره موجود می باشد و شیشه ایرانی در دست تولید است. برای دریافت قیمت و هزینه تعویض با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

شیشه سانروف i20

در مورد شیشه سانروف : سقف نیز فلز است و خبری از شیشه سانروف نمی باشد. یکی دلایلی که هیوندا به شدت پر طرفدار است به روز کردن خودروهای خود است. و از مهمترین به روز رسانی های آن قرار دادن سانروف است.ابتدا سانروف هیوندا ها به صورت شیشه ای بود. که سانروف آی 20 یا همان i20 به علت اینکه خیلی بزرگ بود و پانوراما بود خیلی در مقایسه با هم ردیفان خودش متمایز بود. و همچنین جز تک خودروی هاچبک است که در بازار موجود است که سانروف آن کلا شیشه است. جالب است بدانید که در بعضی موارد سانروف اسپولر را برای این خودرو مونتاژ می کنند.

تعویض شیشه سانروف هیوندا ای 20

شیشه هیوندای i20 حتما میدانید که در بین سانروف ها ،سانروف پانوراما واقعا حرف اول را میزند. به علت اینکه سرنشینان خودرو به راحتی بالای سر خود را میبینند و لذت میبرند.

حالا میخواهیم یک توضیح مختصر و مفید در باره ی سانروف پانوراما به شما بدهیم.این سانروف از دو عدد شیشه بزرگ و کنار هم ساخته شده. که یکی از ساختار شیشه این انروف برای استفاده سرنشینانی که در کابین عقب خودرو هستند. به راحتی استفاده کنند. و دیگری برای راحتی افرادی که در کابین جلو هستند.کار گذاشته شده است. در ضمن شرایط باز کردن و بستن آن به طور جدا تهیه شده است.

همانطور که میدانید برای این نوع سانروف باید امنیت را در نظر بگیریم. بنابراین جنس شیشه فوقالعاده ضخیم است که قطر آن 5 سانتی متر است.

شیشه لچکی هیوندا i20

آیا میدانید شیشه لچکی نسل اول i20 نسبت به مدل 2016 بزرگتر است؟

شیشه لچکی اصلی و متفرقه

انواع شیشه لچکی اصلی (جنیون پارت و موبیس)

شیشه لچکی i20 کرمان موتور

در شیشه اتومبیل عبداللهی تمامی این نوع شیشه لچکی برای خودروی هیوندای i20موجود است. فقط بستگی به بودجه و سلیقه شما مشتری گرامی دارد.

 hyundai i20 – هیوندای آی20

هیوندای آی 20 یک محصول هاچ بک اسپرت است که نسل اول آن ، در سال 2008 رونمایی و تولید شد و تا سال 2014 نیز در کشورمان حضور داشت. این خودرو توسط آسان موتور و در سال 2011 وارد ایران شد.

هیوندای i20 مدل 2011 ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره میبرد که قادر است حداکثر 124 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 دنده اتومات به چرخ های جلو انتقال دهد .

در ادامه هیوندای آی 20 نسل جدید را مورد بررسی قرار میدهیم. این محصول توسط کرمان موتور  دربین سال های 96 و 97 تولید می شد که فروش خوبی را هم تجربه کرد. این خودرو با مدل 2017 نیزمعرفی می شود.

این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1368 سی سی بهره می برد که قادر است 99 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 دنده اتومات تیپ ترونیک به چرخ های جلو انتقال دهد.

حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دارد. شتاب صفر تا صد، این خودرو نیز  13.2 ثانیه است.

ابعاد خودرو :

طول خودرو : 4035 میلیمتر  / عرض خودرو : 1734 میلیمتر  / ارتفاع  : 1474 میلیمتر

حجم باک سوخت:  50  لیتر / وزن خودرو:  1197 الی 1025 کیلوگرم

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

خدماتی همچون :

  • تعمیر کلید شیشه بالابر تعویض کلید شیشه بالابر 

  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو  تعمیر و تعویض آینه بغل 

  • فروش و نصب شیشه آینه بغل ترمیم شیشه جلو اتومبیل
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف

  • سایر خدمات مشابه انجام می شود.

  • برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه هیوندا ای 20 چقدر است ؟

قیمت شیشه هیوندای i20 به دلیل نوسانات قیمت دلار با ما تماس بگیرید.

تعویض شیشه هیوندای i20 چقدر زمان میبرد ؟

تعویض شیشه هیوندای بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

برای خرید شیشه انواع هیوندای i به صفحات شیشه هیوندای i10 شیشه هیوندای i40 شیشه هیوندای i30 مراجعه کنید.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *