منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه تویوتا کرولا

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا 2008

شیشه تویوتا کرولا ، محصول سدان محبوب و جذاب شرکت تویوتا ژاپن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تویوتا کرولا ، از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا دوربین بین خطوط می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


عبدالهی گلس را در آپارات دنبال کنید :

تعویض شیشه جلو تویوتا کرولا

تویوتا کرولا / Toyota Corolla

میدانستید تویوتا کرولا (Toyota Corolla) نام مجموعه‌ ای از خودروهای کامپکت است که در ۱۹۶۶ میلادی توسط  تویوتا معرفی شد و همچنان تولید می‌شود. تویوتا کورولا پرفروش‌ترین خودروی جهان است. تا امروز نسله ای مختلفی از کرولا به بازار خودرو ارائه گردیده است. از سال 1966 تا امروز ف 11 نسل از این خودرو روانه بازار شده است.


تویوتا کرولا 2005

وقتی به بازار فروش تویوتا کرولا در ایران نگاه می اندازیم ، می توانیم به سه نسل تقسیم کنیم. کرولا مدل 2005 الی 2007 که در مدل XLI , GLI و بصورت اتومات و دنده به فروش می رود و از نظر ظاهر بدنه یکی می باشند.

شیشه جلو کرولا 2005

تقریبا می توان گفت تمام شیشه های جلو از جنس لمینت هستند. به خصوص شیشه جلو تویوتا کرولا در همه سال های متنوعی که وجود دارد از یک جنس ساخت و تولید شد. شیشه جلو را برای امنیت بیشتر از جنس لمینت می سازند زیرا از سه لایه تشکیل شده است. یک لایه پلاستیکی در وسط و دو لایه شیشه در طرفین که تسکیل شیشه جلویی که شما میبینید را داده است.

شیشه بغل کرولا 2005

اما شیشه بغل کرولا از جنس سکوریت و نشکن است سکوریت تنها یک لایه است اما به سیف گلس مشهور است. و اصطلاحا به این شیشه ها نشکن می گویند.شیشه بغل کرولا در سال های متغیر متنوع است. شما عزیزان جهت خرید شیشه بغل کرولا 2005 می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه عقب تویوتا کرولا 2005

جنس شیشه بغل و شیشه درب ها یکسان می باشند و هر دو از جنس سکوریت و نشکن است.شیشه اتومبیل عبدالهی با بیش از سه دهه تجربه می تواند این شیشه را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن تعویض و یا ترمیم کند. فراموش نکنید که نصاب و تجربه نصاب را نادیده نگیرید.

شیشه درب کرولا 2005 – 2007

متاسفانه برخی از همکاران شیشه اتومبیل برای شیشه های ایرانی قیمت گزافی را اعلام می کنند و آن را به جای شیشه اصلی به مشتری می فروشند و نصب می کنند. لطفا در انتخاب بهترین شیشه اتومبیل و با انصاف ترین شیشه اتومبیل تحقیق کنید. بعد از تحقیقات که مطمئن هستیم همه به شما عبدالهی گس را معرفی می کنند.ماو تیم ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا

شیشه جلو تویوتا کرولا 2005
شیشه جلو تویوتا کرولا 2005

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این مدل از کرولا ، بسیار ساده ، از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ و فاقد پایه آینه می باشد. یعنی آینه داخلی روی شیشه نصب نمی شود. این شیشه توسط شرکت های داخلی ( با کیفیت مطلوب) نیز تولید و عرضه می شود. این شیشه توسط چسب پلی یورتان مشکی خارجی نصب و آببندی می شود.

شیشه عقب تویوتا کرولا 2005
شیشه عقب تویوتا کرولا 2005

تویوتا کرولا 2008

مدل 2008 الی 2012 نسل بعدی این خودرو می باشد که در مدل های GLI , XLI ارائه شده که اغلب بصورت دنده اتومات می باشند. از نظر آپشن نیز به صورت فول و نیم فول ارائه می گردند.

شیشه تویوتا کرولا فابریکی

همانطور که متوجه شدید شیشه کرولا دارای شیشه فابریک ایرانی و چینی می باشد. که هر سه این موارد در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.شما برای خرید شیشه اصلی بعد از توجه به قیمت باید به نصاب ماهر توجه کنید.

شیشه TOYOTA COROLLA اصل ژاپنی

از آنجایی که شیشه تویوتا کرولا ژاپنی است. توجه کنید که شیشه اصلی باید برای ژاپن باشد. به این مطلب دقت کنید تا سرتان کلاه نرود.

برخی تجهیزات خودرو:

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا 2008

سنسور پارک جلو – سنسور پارک عقب  /  سیستم هوشمند ورود بدون کلید+ دکمه استارت – كروز كنترل  / ايربگ : راننده و سرنشبین جلو – سیستم ضد سرقت (ايموبلايزر) – قفل مركزي /  تنظيم برقي آینه های جانبی – همرنگ با بدنه با چراغ راهنما – گرم کن آینه های جانبی – آینه های جانبی تاشو برقی /    سان روف  /    سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک /  سيستم ترمز ضد قفل (ABS)، سيستم توزيع الكترونيكي نيروي ترمز (EBD)، سيستم كمكي ترمز (BAS)

همانطور که در تصویر بالا نیز قابل رویت است ، شیشه های بغل این محصول سدان شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد که تمامی این شیشه ها سبز رنگ و از جنس سکوریت ( نشکن) می باشند. این شیشه ها توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند. البته شیشه های وارداتی چینی و اصلی ژاپن نیز در سبد فروش قرار دارند که نسبت به نمونه محصول ایرانی قیمت بالاتری خواهند داشت.

قیمت شیشه عقب کرولا 2008
قیمت شیشه عقب کرولا 2008

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت دور مشکی و سبز رنگ است که همانطور که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه دارای خطوط هیتر می باشد. این شیشه هم بصورت اصلی ژاپن و هم وارداتی چینی با درجه کیفی مختلف قابل ارائه می باشد.


تویوتا کرولا 2014

نسل بعدی کرولا، مربوط به مدل 2013 تا 2016 می باشد.البته با توجه به بازار خودرو در ایران و باز هم با مدل های ایکس ال آی و جی ال آی و تمامی این مدلها با گیربکس اتومات ارائه شده اند.

شیشه جلو تویوتا کرولا 2014

برای ترمیم شیشه جلوی تویوتا یا تعویض شیشه این خودرو می توانید به شیشه عبداللهی مراجعه کنید.شیشه جلو شامل سنسور باران است.اگر در حیطه سنسور باران با مشکل مواجه شدید یا سوالی داشتید میتوانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو کرولا 2014
قیمت شیشه جلو کرولا 2014

برخی مشخصات مهم فنی تویوتا کورولا 2015:

  • کارخانه تولید کننده: تویوتا
  • کشور تولید کننده: ژاپن
  • نام و مدل اتومبیل: تویوتا کرولا 2015
  • کلاس بدنه:  سدان
  • کلاس اتومبیل: C Segmnet
  • حجم باک سوخت: 55 ليتر
  • موتور بنزینی : ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ
  • حجم موتور :  2000 سي سي
  • حداکثر قدرت موتور :  145 اسب بخار در 6200 دور در دقيقه
  • حداکثر گشتاور موتور :  187 نيوتن متر در 3600 دور در دقيقه
  • نوع جعبه دنده :  7دنده اتوماتیک تیپترونیک – CVT
  • وزن خودرو : 1295 کيلوگرم
  • شتاب 0 تا 100:  9.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت:  195 کیلومتر در ساعت
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت:  7.3 لیتر در 100 کیلومتر

شیشه عقب تویوتا کرولا 2014

برخی از شیشه های عقب تویوتا شامل هیتر یا گرمکن است . که برخی به هیتر وارمر نیز میگویند.شیشه تمامی مدل های تویوتا در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. اگر شما نیاز به خدمات سیار دارید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید. نیروهای مجرب ما در کوتاه ترین زمان در خدمت شما هستند برای خدکت رسانی.

شیشه تویوتا کرولا 2014

نسل یازدهم این خودرو با مدل 2013 ، توسط شرکت ایرتویا با گیربکس 4 سرعته اتومات ارائه شده است.

معایب تویوتا کرولا

در این قسمت یک جمع بندی از معایب کرولا کردیم که به شما با اختصار توضیح می دهیم.تویوتا مدل کرولا کاملا یک اتومبیل اقتصادی و به صرفه است.اما همانطور که برای همه مشخص است، به قدری قیمت ها بالا رفته است که این خودروی اقتصادی فقط برای قشر ثروتمند جامعه مورد استفاده قرار میگیرد.و قشر پایین جامعه دیگر توان خرید این خودرو را ندارند.تویوتا آنقدر مزیت های زیادی دارد که همان هم یکی از دلایل گران تر شدن آن است.

یکی دیگر از معایب این خودرو از لحاظ چالاکی از رقیب های خودش ضعیف تر است.یعنی ما اگر بخواهیم از لحاظ فنی یک کرولا رو با یک رقیب مثلا مزاد جدید مقایسه کنیم. به جرات میتوان گفت کرولا یک ستاره کمتر از مزدا دارد در مورد بحث فنی.پس میتوانیم این نتیجه را بگیریم که تویوتا با وجود مزیت های فراوانی که دارد در مقایسه با رقیب های خودش از لحاظ فنی متاسفانه ضعیف است.

  • طراحی خسته کننده
  • نبود سیستم کنترل پایداری
  • سیستم تعلیق نرم!
  • قیمت گزاف نسبت به رقبا در بازا

مزایا تویوتا کرولا

در ادامه به مزایای این خودروی خاص و جوان سند میپردازیم از حق نگذریم ظاهر این خودرو واقعا زیباست.

  • باطن آرام
  • گیربکس خوب
  • سیستم تعلیق نرم
  • صندلی های راحت
  • صندوق جادار
  • باک بزرگ و مصرف سوخت قابل قبول

برای خرید لوازم یدکی تویوتا کرولا به یدک فیت مراجعه کنید.برای تعمیر جلو بندی به بهترین تعمیر جلوبندی در تهران مراجعه کنید.

طراحی داخلی تویوتا کرولا

هنگامی که وارد کابین این خودرو می شوید، با طراحی متفاوت و نسبتا دلنشینی در تویوتا کرولا سوان  جمع و جور ژاپنی رو به رو می شوید. همانطور که می دانید سادگی از هر طرحی جذاب تر است، داشبورد این خودرو نیز در عین سادگی جذابت بسیار زیادی دارد. همچنین کنسول میانی آن به نوبه خود دارای یک طراحی نا متقارن با وجهه ای متفاوت و همچنین جالب می باشد. طرح دریچه های دایره ای در دو طرف داشبورد نیز حس و حل خوبی را به شما انتقال می دهد.

آپشن ها و امکانات تویوتا کرولا 

این خودرو در تو تیپ ال آی و جی ال آی وارد بازار ایران شد که نسخه دوم آن دارای تجهیزاتی مانند سنسور های پارک جلو، پروژکتور LED، فرمان برقی حساس به سرعت چهار حالته با روکش چرم و دکمه های کنترل، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، نمایشگر 7 اینچی، دوربین عقب، بلوتوث، پورت USB، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی های راننده و سرنشین جلو با تنظیمات دستی، صندلی عقب تاشو دو تکه، روکش صندلی پارچه ای، آینه جانبی تا شونده برقی و سانروف هستند.

وضعیت خرید و فروش این خودرو در بازار ایران

محصولات تویوتا در ایران یکی از پر فروش ترین خودرو های وارداتی محسوب می شوند و مشتریان ایرانی علاقه زیادی به آن ها دارند. این خودرو به صورت گسترده وارد ایران شدند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. با این وجود نسخه 2014 تویوتا کرولا به دلیل اینکه از لحاظ فنی و همچنین امکانات رفاهی ایمنی نسبت به رقبای کره ای مانند هیوندای النترا و یا مزدا 3 کمی سطح پایین تر ظاهر شده است، نتوانسته آن طور که باید بر رقبای خود پیروز شود و نظر مشتریانش ر ا جذب کند. با این وجود وضعیت خرید و فروش این خودرو در بازار ایران، نه پایین بوده و نه بالا می باشد، بلکه در رده متوسط قرار دارد.

دلیل تفاوت قیمت ها در مورد تعویض شیشه خودرو

اولین آن این است که کارخانه های زیادی جهت تولید شیشه وجود دارند و قسمت هر کارخانه و ارائه شیشه به بازار آن با یکدیگر فرق دارد. لازم به ذکر است که این تفاوت قیمت در شیشه هایی که تولید داخل هستند، کم می باشد. به این معنا که رقابت در شیشه هایی که تولیدات داخل می باشند نزدیک به هم پیش می رود و تاثیر زیادی هم در قیمت آن ندارد. در مقابل شیشه خودرو های وارداتی به دلیل هزینه های مختلفی مانند گمرک، باربری، حمل و نقل و هزینه بسته بندی و انبار داری تفاوت قیمت زیادی نسبت به اجناس ایرانی دارند.

شیشه خودرو های خارجی

شیشه هایی که تولید آن ها در خارج کشور است، شیشه های متنوعی در بازار دارند و تنوع برند شان زیادی می باشد. به عنوان مثال خودروی سانتافانه به دلیل اینکه در کشور های زیادی وجود دارد، کارخانه های شیشه آن کشور نیز شیشه های آن را تولید می کنند. به همین ترتیب، هنگامی که برای خرید شیشه این خودرو ها اقدام می کنید، با تفاوت قیمت زیادی مواجه می شوید.  به عنوان مثال حتما در بحث های عمومی شنیده اید که شیشه چینی این قیمت را دارند و یا شیشه های فابریک آن قیمت را دارند.

اجرت نصب شیشه اتومبیل

اجرت نصب شیشه با توجه به مواد مصرفی در نصب آن، متفاوت است. به عنوان مقال نصاب جهت نصب شیشه از چسب شیشه استفاده می کند. بدین ترتیب این چسب ها تولید کننده های زیادی دارند که شامل ایرانی و خارجی هستند که مارک و کیفیت آن ها متفاوت است. همچنین نوع شیشه نیز باعث اختلاف قیمت در نصب خودرو می شود.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

قیمت شیشه تویوتا کرولا چقدر هست ؟

برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید. 02177196143

تعویض شیشه تویوتا کرولا چقدر زمان میبرد ؟

بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد .

خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل ، تعمیر کلید شیشه بالابر تویوتا کرولا ، تعویض کلید شیشه بالابر  ، تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو ، تعمیر و تعویض آینه بغل تویوتا کرولا  ، فروش و نصب شیشه آینه بغل تویوتا کرولا  ،   ترمیم شیشه جلو اتومبیل ، تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف تویوتا کرولا  و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *