منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه 206

شیشه 206

شیشه 206 ، مورد نظر ما در این صفحه می باشد. شیشه جلو 206 ، برای خرید شیشه 206 با ما تماس بگیرید 02177196143 به مانند سایر خودروهای دیگر، از جنس لمینت می باشد. که نسبت به خیلی از ماشین ها ، نسبتا بزرگتر است.

و دید مناسبی به راننده می دهد. به دلیل محبوب بودن این خودرو در ایران انواع بسیاری از این شیشه تولید میشود که فرق زیادی با شیشه جلو 207 نمیکند. شما عزیزان با یک مشاوره دقیق با همکاران ما میتوانید بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.


برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا و مشاوره با نصابان شیشه اتومبیل با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

عبدالهی گلس را در آپارات دنبال کنید:

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو پراید، و قیمت شیشه 206 با نصب شیشه اتومبیل عبدالهی به صفحات دیگر ما مراجعه کنید.

قیمت شیشه 206 ونوس در 140225/000/000 ريال
قیمت ها با احتساب هزینه نصب میباشد. بهترین مارک شیشه 206
قیمت شیشه 206
قیمت شیشه 206 امید در 140222/000/000 ريال
قیمت ها با احتساب هزینه نصب میباشد.مارک شیشه 206
پیشنهاد ما شیشه 206 ونوس میباشد.
قیمت شیشه 206 آسیا22/000/000 ريال
قیمت ها با احتساب هزینه نصب میباشد. مارک شیشه 206
قیمت شیشه 206 آسیا

تعویض شیشه جلو پژو 206

شیشه جلوی 206 همانطور که قبلا بیان شد، شیشه جلو 206 از نوع لمینت می باشد. خرید و قیمت شیشه جلو پژو دارای لایه پلیمری  موجود در شیشه جلو ماشین هنگام وارد شدن ضربه از خرد شدن جلوگیری می کند و باعث کاهش انتقال صدا می شود. شیشه جلو این خودرو معمولا بصورت دور مشکی تمام رنگ ارائه می شود و البته بصورت بالارنگی نیز قابل ارائه می باشد.

شیشه 206
شیشه جلو 206 قیمت

قیمت شیشه جلو 206 ایساکو

برای اطلاع از قیمت شیشه پژو 206 ایساکو یا شیشه جلوی 206 با نصب با ما تماس بگیرید. 02177196143

تماس بگیرید .

تعویض شیشه پژو 206

شیشه پژو 206 لازم به ذکر است که شیشه جلو 207 به صورت سنسوردار rain sensor ( سنسورباران) نیز قابل ارائه می باشد.

مارک ونوس و مارک امید از جمله برندهای معتبر موجود در بازار شیشه ماشین برای پژو می باشند.

فقط لازم به ذکر است که ، در مدل پژو 207 ، شیشه جلو بصورت سنسوردار نیز طراحی و ساخته شده است که از نظر قیمت اختلاف زیادی با مدل بدون سنسور ندارند.

شیشه عقب پژو 206

شیشه عقب 206 اس دی
عقب 206 اس دی

شیشه 206 شیشه عقب این خودرو بصورت سکوریت و نشکن تولید می شود و  خطوط موجود بر شیشه عقب پژو نیز مانع بخار کردن و کاهش دید راننده می شود. عقب پژو 206 از نوع دور مشکی  و  تمام رنگ سبز  در مرکز شیشه اتومبیل موجود است. شیشه عقب پژو ، در مدل تیپ 2 و تیپ 5 از نظر سایز و ابعاد هیچ تفاوتی با هم ندارند و فقط مدل پژو 206 sd متفاوت است. توجه کنید که مدل پژو 207 نیز به همین شکل است و تفاوتی با مدل 206 ندارد.

تعویض شیشه عقب 206

درباره پژو 206/peugeot 206

پژو 206 ( peugeot 206 ) محصول شرکت پژو فرانسه است که در ایران توسط ایران خودرو تولید و ارائه می شود و بخاطر ظاهر جوان پسندی که دارد طرفداران زیادی دارد. این خودرو در شش تیپ مختلف تولید و ارائه می شد و در حال حاضر ، این خودرو در دو تیپ دو و پنج و یک مدل بصورت سدان ( صندوقدار) ارائه می شود. شیشه اتومبیل عبدالهی  انواع شیشه پژو  و  نیز پژو 207 را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می نماید.

شما می توانید تمام خدمات مرتبط با شیشه اتومبیل ، فروش و تعمیر شیشه بالابر و  آینه بغل خودرو را از ما بخواهید.

 برای اطلاع از نحوه خرید انواع شیشه های اتومبیل با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت شیشه پژو 206

جهت استعلام قیمت شیشه اتومبیل 206 خود با عبدالهی گلس تماس بگیرید. شیشه های خودرو عبارتند از: شیشه جلو ، شیشه عقب، شیشه بغل. که هر کدام هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند.

قیمت شیشه جلو پژو 206

ما می توانیم قیمت شیشه جلو و هزینه نصب آن را در این مقاله درج کنیم. اما آیا با این تورم قیمت خودرو که در ازای آن قیمت شیشه خودرو نیز بالا می رود قیمتی که ما امروز درج کنیم با قیمتی که شما مشتری گرامی میبینید یکسان است؟ مسلما خیر هر ماه تقریبا قیمت شیشه در حال تغییر است.

قیمت شیشه جلو 206 ونوس

شیشه-جلو-206-1

شیشه جلو پژو 206

جنس شیشه جلو 206 از نوع لمینت و دور مشکی است. شیشه جلو را می توانید با برند های متفاوتی مانند ونوس، امید و .. تهیه کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی تمام شیشه های ایرانی را با کیفیت اصلی و همان شیشه ای که کارخانه روی آن نصب می کند. برای شما نصب می کند و برای افرادی که شیشه غیر از شیشه اصلی بخواهند نیز طبق سلیقه ی مشتری گرامی شیشه نصب می شود.

بهترین نصاب شیشه اتومبیل 206 در تهران و خاورمیانه تنها می توان به شیشه اتومبیل عبدالهی اشاره کرد.

شیشه بالابر پژو 206

برای تعویض و ترمیم شیشه بالابر 206 می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید اما برای خرید عمده شیشه بالابر 206 می توانید با یدک فیت مراجعه کنید. عبدالهی گلس در زمینه شیشه خودرو و بهترین نصاب بسیار شناخته شده است. اگر از هر کسی بپرسید بهترین نصاب شیشه اتومبیل در تهران کجاست؟ بدون شک عبدالهی گلس را به شما معرفی میکنند.

قیمت شیشه عقب پژو 206

جهت استعلام قیمت و موجودی کالا با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب جلو 206

شیشه های درب جلو و عقب هر دو از جنس سکوریت است. و در برند های متفاوت موجود است. برند اصلی کارخانه که در حقیقت ونوس است. اما برند های دیگر نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

قیمت شیشه درب عقب 206

شیشه درب عقب نیز مانند شیشه درب جلو از جنس سکوریت است. جهت خرید و تعویض می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب 206 تیپ 2 و تیپ 5

شیشه عقب 206 اس دی و هاچ بک متفاوت هستند بدین منظور ما این دو را تفکیک کردیم. 02177196143 شماره تماس ما برای سفارش و یا رزور وقت برای مراجعه حضوری .

شما در هر ساعت از 8 الی 20 که مراجعه کنید ما کار شما را انجام می دهیم. اگر می گوییم رزور کنید تنها برای این است که معطل نشوید.

شیشه عقب 206 اس دی

شیشه-عقب-206-اس-دی

شیشه دودی پژو 206

با افزایش دمای هوا و  تابش مستقیم نور خورشید استفاده از شیشه دودی بسیار اهمیت پیدا می کند. خنک ماندن دمای فضای کابین خودرو و ممانعت از پوسیدگی و تخریب قطعات داخل کابین ( مانند داشبورد)  در اثر تابش مستقیم نور خورشید  از جمله محسنات دودی بودن شیشه های خودرو  است. در ضمن از سوختگی پوست سرنشینان و گرمازدگی سرنشینان نز جلوگیری می شود.

درضمن دودی کردن شیشه های خودرو، ظاهر زیبایی به خودروی شما می دهد.


شیشه دودی فابریک 206

شیشه اتومبیل به دو صورت در این زمینه خدمات ارائه میکند. فروش و نصب شیشه های دودی فابریک و با کیفیت سولار  یا دودی کردن شیشه های درب بغل و شیشه عقب 207 با برچسب های دودی سولار. قابل ذکر است که برچسب های دودی با درصدهای متنوع قابل ارائه می باشد.

قیمت شیشه 206
قیمت شیشه 206

قیمت شیشه بغل دودی فابریک 206

و شیشه بغل بصورت سبز و سولار نیز به فروش می رسد. شیشه سولار خاصیت آنتی یو وی دارد در حالیکه دودی نیست. اشعه ماورا بنفش برای قطعات داخلی خودرو بسیار مضر می باشد و پوسیدگی ایجاد میکند. قطعا این اشعه برای پوست سرنشینان خودرو نیز بسیار مضر و خطرناک است. لذا با صرف هزینه کم میتوانید شیشه های سولار و یا دودی سولار برای خودرو خود نصب کنید تا مشکلات مذکور به حداقل خود برسد.

بهترین مارک شیشه 206

برندهای مختلفی شیشه را تولید می کنند. به عنوان مثال :  برندهای  ونوس، امید اصفهان، گیلان ، آسیا  و بهنور  موجود است . البته شیشه های درب بغل و شیشه عقب بصورت فابریک فرانسه نیز قابل ارائه است.  قیمت تولیدات ایران مانند ونوس و امید تقریبا مشابه یکدیگر بوده ولی قیمت برند فرانسوی اختلاف زیادی نسبت به نمونه ایرانی دارد.

قیمت شیشه عقب 206 هاچ بک
شیشه عقب 206

خرید شیشه 206 ایرانی و اصلی

در مورد این خودرو،  با توجه به کیفیت برندهای داخلی و نیز استفاده از تولیدات داخل در ایران خودرو، استفاده از برندهای ایرانی توصیه می شود و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید برندهای وارداتی نیست.

در مورد کیفیت و قیمت شیشه های مذکور (با توجه به تنوع برندها) با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم ارائه شود.

برای خرید غیر حضوری و عمده آینه برقی 206 می توانید به یدک فیت مراجعه کنید. تمام محصولات یدک فیت به صورت تک و عمده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد..

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر  
  • تعویض کلید شیشه بالابر 
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل 
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل 206
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف خودرو
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

ایا نصب درب منزل هم دارید؟

بله اگر در تهران باشید.

ارسال شیشه هم دارید؟

ارسال به سراسر کشور داریم.

قیمت شیشه جلو پژو 206 ایساکو سال 1401 چقدر است؟

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و موجودی به دلیل نوسانات بازار با ما تماس بگیرید.

تمام سعی پرسنل مجرب خدمات شیشه اتومبیل بر آن است که با ارائه خدمات مناسب در کنار فروش محصولات با کیفیت همراه با قیمت مطلوب، رضایت مشتریان جلب شود.


شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

‫4 نظر

  • قباد غریبمنش گفت:

    شیشه جلو و عقب ۲۰۶ تیپ ۲ قیمت ش چقدره و مارکش چیه ممنون
    اراسال شهرستان دارین برتی گیلانغرب

  • مریم گفت:

    قیمت شیشه جلو 206 چنده؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *