منوی دسته بندی
تماس با ما

چسب پلی اورتان

چسب پلی اورتان :

چسب-پلی-یورتان
چسب-پلی-یورتان

چسب پلی اورتان – یکی از دلایلی که آببندی شیشه اتومبیل پس از تعویض مورد تردید است و به خوبی انجام نمی شود استفاده از چسب های رایجی است که برخی همکاران در این صنعت استفاده می کنند. عدم آببندی مناسب مشکلات زیادی را در حین رانندگی برای راننده ایجاد می کند. این چسب های ذکر شده قیمت پایین تری داشته و مصارف دیگری دارند. این چسب ها در قاب های پلاستیکی بوده و به صورت پمپ دستی مورد استفاده قرار می گیرد و برای درزگیری آببندی آکواریوم و… مناسب هستند. چسب پلی اورتان ( چسب های پلی یورتان / polyurethane glue ) مناسب نصب شیشه اتومبیل بوده و مورد تایید می باشد و کارخانجات خودرو سازی دنیا از این نوع چسب استفاده می کنند. این چسب ها برندهای مختلف و مصارف جداگانه ای دارند که در ساختمان سازی، واشر سازی و … استفاده می گردد. چسبهای پلی یورتان نصب شیشه، مواد نگهدارنده جدا گانه ای دارند که قبل از چسب زدن مورد استفاده قرار می گیرد .

چسب پلی اورتان

چسب پلی یورتان خواص با ارزش زیادی دارد. آنها در برابر دماهای بالا بسیار مقاوم می باشند و تا دمای حداکثر ۲۱۰ درجه فارنهایت (۱۰۰ درجه سانتی گراد) پایداری خود را حفظ می کنند. هنگام خشک شدن بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر حل شدن در مواد شیمیایی اسیدی یا قلیایی قوی، مقاوم می باشند.

چسب پلی یورتان در صنایع مختلف تجاری و همچنین در وسایل سرگرمی و صنایع دستی به کار می رود.فرمولاسیون بعضی از چسب های پلی یورتان به گونه ای است که می توانند به عنوان درزگیر یا وسیله بتونه کاری به کار روند.

نحوه-استفاده-چسب-پلی-اورتان
نحوه-استفاده-چسب-پلی-اورتان

مزیت های فراوانی در استفاده از چسب پلی یورتان نسبت به سایر چسب ها وجود دارد. عامل چسبندگی قوی این چسب ناشی از عمل کردن به صورت فوم هنگامی که در معرض رطوبت قرار می گیرد می باشد. تا زمانیکه به صورت کامل خشک شده و سفت شود. این موضوع نشان می دهد که مقدار کمی از رطوبت بر روی یک سطح برای چسباندن لازم است.

چسب پلی اورتان کالباسی

چسب پلی اورتان، بطور خلاصه PU و یا گاهی اوقات PUR نامیده می شود.

نحوه استفاده چسب پلی اورتان

نصب شیشه اتومبیل
نصب شیشه اتومبیل

چسب شیشه اتومبیل

برخی خواص و اثرات:

  • چسبندگی فوق العاده بالا
  • درصد ازدیاد طول بالا
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید
  • استحکام فرسایشی زیاد
  • قابلیت انعطاف پذیری عالی در گرمای بسیار زیاد و یخبندان
  • بدون انقباض
  • بدون شره
  • غیر سمی
  • مقاوم در برابر آب دریا

نصب شیشه اتومبیل در تهران

بهترین دمای نگهداری : کمتر از 27 درجه سانتی گراد

نوع بسته بندی : کارتریج 310 میلی ایتر و سوسیج 600 میلی لیتر و کارتن های 12 تایی

دمای هوا حین اجراء بهتر است حدود 5+ تا 35+ درجه سانتیگراد باشد.

پلی اورتان می بایست در مجاورت هوا و در شرایط محیطی سخت شود.

سطح از هرگونه ذرات سست ، گرد و غبار ، رنگ ، چربی ، و سایر مواد آلاینده عاری گردند .

مشتریان و مراجعین عزیز توجه بفرمایند که ،

خدمات شیشه اتومبیل سیار برای آببندی صحیح و مناسب ، در نصب شیشه اتومبیل از بهترین برند چسب شیشه خودرو استفاده می کند و بابت نصب و آببندی صحیح ضمانت می دهد.