منوی دسته بندی
تماس با ما

شیشه کوییک

قیمت شیشه جلو کوییک

شیشه کوییک ، نام محصول هاچ بک شرکت سایپا، مد نظر ما در این مقاله می باشد. شیشه جلو کوییک محصول سایپا ، از جنس لمینت ساده ، تمام رنگ و فقط پایه آینه دارد و فاقد آپشن خاصی همچون سنسور باران است. این شیشه از نظر سایز با شیشه تیبا یکسان است.


شیشه جلو کوییک

شیشه کوییک جنس شیشه جلو کوییک از نوع لمینت و دور مشکی می باشد. شیشه های متنوعی برای شیشه جلو کوییک موجود است. کارخانه های زیادی شیشه های خودرو را تولید می کنند. اما تنها تعداد محدودی شیشه کوییک شیشه ها در بازار مورد تایید است مانند ونوس، امید،آسیا و گیلان و بهنور و… تمام این شیشه ها توسط چسب پلی یورتان به بدنه می چسبد.

شیشه-کوییک

قیمت شیشه جلو کوییک
قیمت شیشه عقب کوییک آر r
قیمت شیشه درب کوییک
نصب شیشه درب عقب و جلو کوییک

قیمت شیشه جلو کوییک دیجی کالا

شیشه اتومبیل عبدالهی برای تمام شیشه ها ضمانت 100 درصدی به شما می دهد. زیرا شیشه کوییک با بهترین چسب اروپایی پلی یورتان شیشه شما را نصب می کنند. و نصابان کار بلد و با تجربه ای دارند.

خدمات نصب شیشه جلو عبدالهی گلس عبارتند از:
نصب شیشه جلو کوییک گیلان
شیشه جلو کوییک شرکتی
نصب شیشه جلو کوییک بهنور
تعویض و نصب شیشه جلو کوییک ونوس
نصب شیشه جلو کوییک آسیا.
(جهت استعلام قیمت و موجودی شیشه جلو کوییک با 02177196143 تماس بگیرید)

چه زمانی شیشه خودرو تان را تعویض کنید؟

زمانی که شما احساس می کنید شیشه کوییک شما نیاز به تعویض دارد باید مواردی را در نظر بگیرید. گاهی شیشه می شکند و یا در اثر تصادف ترک بر می دارد که مسلما احتیاج به تعویض دارد. البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات اگر ترک هم کمتر از 16 سانت باشد نیاز به تعویض نیست و تنها با یک ترمیم مشکل آن حل می شود.حال شما می گویید هیچ یک از این موارد برای شما اتفاق نیفتاده است. و تنها به علت خط و خشی که شیشه خودرو دارد. می خواهید آن را تعویض کنید.

اگر خط و خش شیشه شما به قدری باشد که با پولیش رفع شود ما شیشه شما را تعویض نمی کنیم و به شما پیشنهاد پولیش را می دهیم. اما گاهی اوقات عمر شیشه و استفاده از برف پاک کن طوری بوده که نیاز صد در صدی به تعویض دارد. در هر صورت شما باید برای مشاوره مراجعه کنید و یا یک ویدیو واضح از شیشه خودرو تهیه کنید و به واتساپ شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال کنید تا به شما بگویند که نیاز به ترمیم دارد و یا تعویض ؟


قیمت نصب و تعویض شیشه جلو کوییک

امروزه به قدری خیابان ها و معابر شلوغ شده است که صرف نمی کند که شما برای تعویض شیشه خودرو از این نمایندگی به آن نمایندگی مراجعه کنید تازه اگر شیشه اتومبیل خوبی را پیدا کنید. فکر نکنید تنها با خرید شیشه فابریک و اصلی شما کل راه را درست رفتید. اگر نصاب ماهر باشد شیشه ایرانی را با بهترین کیفیت ممکن برای شما نصب می کند.اما اگر نصاب ماهر نباشد شیشه فابریک را هم نمی تواند درست آب بندی کند.

در ضمن برای جلوگیری از شلوغی ها می توانید از خدمات سیار شیشه اتومبیل عبدالهی استفاده کنید.برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان نیز با شماره 02177196143 تماس بگیرید.


قیمت نصب و تعویض شیشه عقب کوییک

شیشه-عقب-کوییک

بعد از تصمیم گیری برای نصب یا ترمیم میریم سراغ نصاب با تجربه که در این مورد خیالتان راحت باشد که نصابان شیشه اتومبیل عبدالهی با بیش از 3 دهه تجربه در این زمینه به شدت مهارت دارند. و اما لازم به ذکر است که ما از درج قیمت شیشه جلو و یا شیشه عقب و کلا از درج قیمت شیشه خودرو معذوریم. زیرا اگر توجه کنید و به وب سایت ها دیگر دقت کنید و تماس بگیرید خواهید دید که چقدر تفاوت قیمتی که در سایت گذاشتند و تماسی که شما میگیرد می باشد.

ما چون نمی خواهیم شرمنده شما شویم قیمت را درج نمی کنیم. واقعا تغییر قیمت ها دست ما نیست ما هم فروشنده هستیم و این تغییر قیمت ها از کارخانه مشخص می شود. بنابراین اگر می خواهید قیمت دقیق و واقعی را بدانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب کوییک

شیشه کوییک شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت یا همان سیف گلس است و مانند شیشه جلو سه لایه نیست. اگر به خطوط شیشه دقت کنید متوجه سنسور گرمکن عقب خواهید شد که بیشتر در زمستان کاربرد دارد. اما این بدان معنی نیست که در تابستان کاربرد ندارد.شیشه عقب این خودرو توسط شرکت های مختلفی تولید می شود.

و در بازار عرضه می شود. حال اگر شما شیشه فابریک کارخانه سایپا را می خواهید و یا شیشه دیگری را می خواهید تنها برای سفارش و حتی تعویض یک تماس بگیرید رزرو کنید تا درب عبدالهی گلس معطل نشوید .برای افرادی که می خواهند شیشه را به صورت تک و یات عمده در خارج از تهران خریداری کنند لازم به ذکر است که ما می توانیم شیشه را برای شما عزیزان ارسال کنیم.

خدمات نصب شیشه عقب کویییک در عبدالهی گلس عبارتند از:

نصب شیشه عقب کوییک شرکتی
شیشه عقب کوییک گیلان
نصب شیشه عقب کوییک بهنور
شیشه عقب کوییک ونوس
نصب شیشه عقب کوییک آسیا
شیشه عقب کوییک امید.
(جهت استعلام قیمت و موجودی شیشه عقب کوییک با02177196143 تماس بگیرید)

تعویض شیشه عقب کوییک r

شیشه عقب خودرو ، دودی و هیتردار است و با شیشه عقب تیبا 2 تفاوت دارد. برف پاککن عقب روی بدنه قرار دادرد لذا شیشه عقب سوراخ دار نیست.

شیشه های این خودرو توسط شرکت هایی مثل ، سایپا شیشه ، بهنور، ونوس تولید و عرضه می شوند.

در تولیدات جدید ، شیشه های کابین عقب دودی هستند و شیشه درب جلو سبز. لذا برای دودی کردن شیشه ها میتوانید از شیشه های دودی و یا برچسب های دودی سولار استفاده بفرمایید.


قیمت نصب و تعویض شیشه درب کوییک

شیشه-بغل-کوییک

آیا به دنبال جایی مطمئن برای نصب شیشه بغل کوییک هستی؟ و آیا می خواهید بهترین شیشه اتومبیل کوییک را بشناسید؟ آیا می خواهید در کمتر از یک ساعت شیشه شما تعویض شود؟ و هزار سوال دیگر که جواب آن در شیشه اتومبیل عبدالهی به صورت مشاوره رایگان است.

گاهی اوقات ممکن است شرایط کاری و دغدغه های شما به نحوی باشد که نتوانید به صورت حضوری برای تعویض شیشه خودرو مراجعه کنید در آن صورت ما برای شما خدمات سیار راه اندازی کردیم تا شما عزیزان به دور از استرس و دغدغه و در حالی که به کار روزمره خود می رسید شیشه شما نیز تعمیر و یا تعویض شود.

هدف شیشه اتومبیل عبدالهی کسب رضایت شماست. لطفا هر گونه نظر و ایده ای که دارید با ما در میان بگذارید و در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

قیمت شیشه درب کوییک

شیشه بغل کوییک که شامل شیشه درب جلو و شیشه درب عقب کوییک و شیشه لچکی می باشد. تمام شیشه های نام برده در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است. جهت خرید و استعلام قیمت با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و موجودی شیشه درب کوییک با 02177196143 تماس بگیرید.

کوییک سایپا – Quick

کوییک سومین خودروی ملی سایپا بعد از تیبا و ساینا می باشد که در سال 95 رونمایی شد و از مدل 97 تا امروز در بازار موجود می باشد. هر سه محصول که بیان شد دارای مشخصات فنی یکسانی هستند. تولید نسخه اتومات این محصول بدلیل تحریم ها متوقف شده است و در حال حاضر نسخه گیربکس دستی ارائه می شود.

معرفی کوییک شیشه کوییک

کوییک که یک خودرو ایرانی به شمار می رود یکی دیگر از محصولات کوییک است که نقص این خودرو در دستگیره های این خودرو است.در کوییک سری جدید که شبیه به قطعات تیبا 2 در آن استفاده کردند. تجهیزات جدیدی نیز به آن اضافه شده که مانند: ال سی دی لمسی، استارت دکمه ای، و فرمون اسپرت با دکمه های کنترل.

قیمت شیشه جلو کوییک
شیشه جلو کوییک

از مشخصات مهم فنی این خودرو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کوییک دارای پیشرانه 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتر است که قادر به تولید 87 اسب بخار نیرو می باشد. در این خودرو از دو نوع گیربکس CVT اتومات و 5 سرعته دستی استفاده شده است. حجم باک سوخت این خودرو 41 لیتر است و شتاب این خودرو صفر تا صد ، 16 ثانیه می باشد! مصرف سوخت ترکیبی نیز 7 لیتر

شیشه عقب کوییک

شیشه بالابر کوییک

برخی امکانات:  شيشه بالابرهاي برقي جلو وعقب /   شیشه های دودی عقب /  آينه بغل برقی / نمایشگر لمسی 7 اینچی

ابعاد این خودرو:

کوییک
کوییک

((تصاویر گرفته شده  از سایت شرکت سایپا))

جهت خرید لوازم یدکی کوییک و قفل زاپاس بند کوییک و انواع قفل زاپاس بند خودرو اعم از قفل زاپاس بند رانا به یدک فیت مراجعه کنید.


خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

  • خدماتی چون : دودی کردن شیشه اتومبیل
  • تعمیر کلید شیشه بالابر
  • تعویض کلید شیشه بالابر 
  • تعمیر و تعویض شیشه بالابر خودرو 
  • تعمیر و تعویض آینه بغل 
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل
  • ترمیم شیشه جلو اتومبیل 
  • تعویض و یا تعمیر شیشه سانروف
  • و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو کوییک r چقدر است ؟

برای اطلاع از قیمت ها و موجودی کالا با ما تماس بگیرید.

نصب شیشه کوییک چقدر زمان میبرد ؟

تعویض شیشه کوییک بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *