منوی دسته بندی
تماس با ما

قیمت شیشه ال 90

شیشه-تندر-90

قیمت شیشه ال 90 ، محصول سدان اقتصادی فرانسوی شرکت رنو فرانسه در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ال 90 ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ می باشد. و فاقد آپشن خاص همچون سنسور باران است و تنها پایه آینه دارد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت شیشه اتومبیل و موجودی با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید .

شیشه جلو ال 90

شیشه ال 90 ابتدا برای خرید و تعویض شیشه بهتر است کمی درباره ی آن شیشه اطلاعات کسب کنید. شیشه تندر 90 یا همان ال 90 در حقیقت دارای آپشن و امکانات خاصی نیست اما چرا تنوع بسیاری دارد؟

تنوع بسیار شیشه ال 90 را می توان تنها به دلیل وجود تعداد زیادی برند در این شیشه است. شیشه های شرکت های ایرانی نظیر شیشه ال 90 ونوس و شیشه ال 90 امید و شیشه ال 90 بهنور و شیشه ال 90 آسیا هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند. اگر شما نیاز دارید در باره ی این که کدام شیشه بهتر است کدام شیشه را نیاز دارید بدانید؟ من به شما پیشنهاد می کنم با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید.

شیشه-جلو-تندر-90-ایران-خودرو-شرکتی

قیمت شیشه جلو ال ۹۰ سال 1402

برای اطلاع از قیمت شیشه ال 90 و انتخاب بر حسب سلیقه و بودجه شما تماس بگیرید. و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شیشه-جلو-ال-90

بهترین مارک شیشه جلو L90

برای خودرو سواران اتومبیل ال90 سوال پیش میاید که بهترین مارک شیشه خودروی ال 90 چه برندی است.

و چه شیشه ای برای خرید اتومبیل ال90 خود انتخاب کنیم با ما همراه باشید.

تا شما عزیزان را با کم و کیف تولیدات شیشه ال 90 اشنا کنیم.

شرکت شیشه سازی سپهر اولین قرارداد خود را با شرکت های پارس خودرو و ایران خودرو انجام دادند. پس نتیجه میگیریم در خودروی ال90 مدل پایین شیشه ها را با برند سپهر می بینیم.

شیشه جلو ال 90 ارزان

خودروی E0 ال 90 در ابتدا که وارد بازار خودرویی ایران شد ، شیشه های ساده و بدون رنگ و حتی بدون گرمکن شیشه عقب موجود شد. در ان زمان این شیشه ها فرانسوی بر روی خودروی ال90 نصب شد.

و از انجایی که شرکت هایی مانند پارس خودرو و ایران خودرو اقدام به تولید این خودرو کردند همانطور که قبلا توضیح دادیم همیشه شرکت های خودرو سازی ایران برای بومی سازی قطعات یدکی دست به کار میشوند صنعت شیشه اتومبیل یکی از پیشگامان این صنعت میباشد.

شیشه جلو ال90 پارس خودرو و ایران خودرو

در خودروی ال 90 E1 به تدریج اپشن ها نسبت به خودروی E0 بالاتر رفت و این خودرو دارای شیشه عقب گرمکن دار و همچنین شیشه جلوی رنگی منظورمان از رنگی سبز بودن میباشد و نه رنگی دودی!

اما بعد از شرکت شیشه سپهر شیشه ی بهنور با قراردادی با همکاری کارخانه جات پارس خودرو و ایران خودرو برای تولید شیشه L90 اقدام کرد.

که در ماشین های مدل بالاتر ال 90 شیشه بهنور را بر روی این خودرو نصب کرد.

شیشه جلو تندر 90 ایران خودرو شرکتی

تندر90 از موتور 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار بهره می برد که این میزان قدرت در این کلاس از خودروها قابل توجه است. این موتور دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی سود می برد.
تندر90 دارای 5 دنده در مدل دستی و 4 دنده در مدل اتوماتیک می باشد. تندر90 دارای شاسی و ساختار بدنه بسیار مستحکم است.

که ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به کلیه قسمت های بدنه تقسیم کرده و از ورود مستقیم انرژی به سرنشینان جلوگیری می کند. این خودرو دارای کیسه هوای راننده و همچنین پخش CD میباشد.

قیمت شیشه بغل ال 90

شیشه های بغل تندر 90 شامل ، شیشه درب جلو و شیشه درب عقب می باشد و این خودرو فاقد شیشه لچکی و یا شیشه روستونی است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل بهنور و یا شرکت شیشه گیلان ( سپهر) تولید می شوند. مشتریان عزیز توجه داشته باشند که در کل تمامی شیشه ال 90 های این خودرو داخلی هستند.

شیشه-بغل-ال-90

قیمت شیشه عقب ال 90

مانطور که در متن بالا اشاره کردیم شیشه عقب ال90 در سری اول تولید این خودرو و این شیشه به صورت دور مشکی و ساده وارد بازار خودرویی ایران شد. اما به تدریج که ال90 اپشنال شد شیشه عقب این ماشین به صورت گرمکن دار و رنگی وارد بازار شد.

شیشه ی عقب ساده این ماشین از جنس فرانسوی و سری اول بدون گرمکن ان برای شرکت سپهر است.

اما در شیشه ی گرمکن دار تولید اولیه ی این شیشه برای ال90 توسط شرکت سپهر و به تدریج شرکت های درجه یک مانند شرکت بهنور و شرکت های دیگر مانند شرکت های امید و غیره تولید شد.

شیشه عقب ال 90 از جنس سکوریت ، دورمشکی هیتردار و سبز رنگ هستند. این شیشه نیز به مانند سایر شیشه ها توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده اند.

  • تعویض شیشه جلو رنو ال 90 (بهنور)(سپهر)
  • تعویض شیشه عقب رنو ال 90 (گیلان)
    تعویض شیشه درب جلو و در ب عقب رنو ال 90 (گیلان)(بهنور)

تعمیر شیشه بالابر ال 90

از قدیم گفتند که شیشه ال 90 کار را باید به کاردان سپرد اگر شیشه بالابر ال 90 شما نیاز به تعمیر دارد خودتان دست به کار نشوید زیرا ممکن است به جای اینکه ابرویش را درست کنید بزنید چشمش را هم کور کنید. شاید در ظاهر ساده به نظر رسد اما یک لمی دارد که شمایی که تا به حال این کار را انجام نداید نمی توانید از پس آن بر بیایید.

شیشه اتومبیل عبدالهی بیش از 3 دهه تجربه در این زمینه دارند در کمتر از یک ربع برای شما این کار را انجام می دهند.

شیشه-عقب-ال-90

شیشه خودرو المنت دار

المنت در حقیقت برای شیشه عقب خودرو کاربرد دارد. حتما خطوط مشکی رنگ در شیشه عقب خودرو به چشمتان خورده است. زمانی که خودرو روشن می شود برق را از خودرو به المنت هایی که در شیشه عقب دارد می رساند. زمانی که المنت روشن می شود، بخاری که ناشی از بارش باران روی شیشه است نیز از بین می رود تا دید راننده بهتر شود.همچنین در زمستان نیز به دلیل سرما بخاری که روشن می شود باعث می شود شیشه عقب بخار بگیرد. و این مورد بسیار خطرناک است.بهتر است همیشه از درست کار کردن المنت خودرو اطمینان حاصل کنید.

برای خرید آینه بغل ال 90 و قفل مکانیکی ال 90 به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه جلو ال 90

در شیشه های جلو این خودرو از یک شیشه مقاوم به نام لمینت استفاده می شود. شیشه های لمینت از استحکام بالایی بررخودار بوده و مهم تر از آن نشکن هستند. همانطور که می دانید شیشه جلو درواقع اصلی ترین شیشه برای محافظت از خطرات جانی سرنشینان آن است. قابلیت ترمیم را می توان مهم ترین و بهترین مزایای این نوع شیشه ها در خودرو به شمار آورد.

شیشه-جلو

قیمت شیشه جلو ال 90

در این بخش قیمت های شیشه جلویی این خودرو را مشاهده می کنید.

– شیشه جلویی خودروی ال 90 ( 2004 تا 2012): تماس بگیرید
– قیمت شیشه جلویی خودروی ال 90 پلاس ( لوگان 2008) : تماس بگیرید
– شیشه اتومبیل ال 90 (داچیا لوگان 3 – 2013 تا کنون) : تماس بگیرید

با توجه به شرایط موجود که در بازار شیشه حاکم است، برای اطلاع از قیمت شیشه ال 90 جلویی خودرو مذکور و خودرو های دیگر  با ما تماس گرفته و از کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

شیشه عقب خودرو ال 9

بعد از آشنایی با شیشه جلویی ال 90، می خواهیم شیشه عقب آن را برای شما بررسی کنیم. شیشه المنت دار نام دیگری است که برای شیشه عقب این خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. المنت درواقع همان خطوط مشکی رنگ روی شیشه عقب خودرو است. المنت خطوط گرم کن هستند. که در فصول سرد سال، هنگام باریدن برف و باران باعث راحتی دید رانندگان می شوند.

بدیهی  است که وقتی بخاری خودرو  شما روشن است به علت فاصله زیاد تا عقب ماشین، شیشه عقب بخار کرده و دید راننده را مختل می کنند. وظیفه این خطوط این است که با وصل شدن  برق  بخار روی شیشه را از بین ببرند تا راننده بتواند دید بهتری داشته باشد.

شیشه-عقب-L90

قیمت شیشه عقب ال 90

– قیمت شیشه عقب خودروی ال 90 ( 2004 تا 2013): تماس بگیرید.
– شیشه عقب اتومبیل خودروی ال 90 پلاس (لوگان 2008) : تماس بگیرید
– قیمت شیشه عقب اتومبیل خودروی ال 90 ( داچیا لوگان 3- 2013 تا کنون): تماس بگیرید

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و تمام خودرو ها شما می توانید شیشه عبدالهی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

شیشه درب های جلو ال 90

شیشه ال 90 معمولا شیشه های درب جلو، درب عقب و شیشه عقب خودرو ها، شیشه های جانبی آن محسوب می شود و جنس این نوع شیشه ها سکوریت می باشد. عنوانی که معمولا برای شیشه های مذکور مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه های جانبی می باشد.  شیشه تمپورت هنگامی که شکسته می شوند، خرد شده و تکه های آن تیز و برنده نیستند که در نتیجه آسیبی به سرنشینان خودرو نمی زند. رنگ شیشه های عقب خودرو سبز است.

قیمت شیشه درب های جلو ال 90

شیشه های درب جلو این خودرو به شرح زیر است :
– قیمت شیشه درب اتومبیل جلو ال 90 ( 2004 تا 2013): تماس بگیرید
– شیشه درب جلو خودروی ال 90  پلاس ( لوگان  2008): تماس بگیرید
– قیمت شیشه درب جلو ماشین ال 90 ( داچیا لوگان 3- 2013 تا کنون): تماس بگیرید
همانطور که می دانید به دلیل شرایط بازار و نوسانات قیمت، از اطلاع قیمت ها معذوریم. اما شما می توانید با شیشه عبدالهی تماس بگیرید و در خصوص قیمت های شیشه درب جلو ال 90 و سایر خودرو ها با ما تماس بگیرید.

شیشه-بغل-ال-90

شیشه درب عقب ال 90

جنس شیشه درب های عقب این خودرو نیز مانند درب های جلو و شیشه عقب آن می باشد و جزو گلس های جانبی نیز هستند. به همین دلیل جنس آن ها از سکوریت است. نام دیگر شیشه های سکوریت Toughened  و یا Tempered glass  نیز است. این نوع شیشه در یک فرآیند حرارتی 600 تا 700 درجه گرم می شوند و سپس بلافاصله سرد می شوند. این کار برای افزایش استحکام شیشه سکوریت انجام می شود.

قیمت شیشه درب عقب ال 90

بعد از آشنایی با شیشه عقب این خودرو نوبت به قیمت آن رسیده است که در این بخش بیان می کنیم.

-قیمت شیشه درب عقب خودروی ال 90 (2004 تا 2013) : تماس بگیرید
– شیشه درب عقب اتومبیل ال 90 پلاس ( لوگان 2008) : تماس بگیرید
– قیمت شیشه درب عقب ماشین ال 90 ( داچیا لوگان 3 – 2013 تا کنون) : تماس بگیرید
در شیشه عبدالهی شما می توانید شیشه اتومبیل ال 90 خود و سایر شیشه ها را تعمیر، تعویض و تعبیر کنید. همچنین می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت شیشه های درب عقب خودرو ال 90 و خودرو های دیگر مطلع شوید.

Renault l90

شرکت رنو توسط فردی به نام لوئی تاسیس شد که رفته رفته جز یکی از خودرو سازی های معروف در دنیا شناخته شد. لوئی به کمک برادرانش این شرکت را تاسیس کرد و در سال 1898 اولین خودرو خود را به دنیای بیرون عرضه کردند لوئی و برادرانش به کمک هم و با هزینه ی بسیار کم این کار را شروع کردند و بعد ها به موفقیت های خوبی رسیدند.

لوئی در بین برادران بسیار تلاشگر تر و هدفمند جلو می رفت به طوری که در آن زمان ها به فکر ابداع کار جدیدی در خودرو ها بود و موفق هم شد. در آن دوره ابتدا کارخانه خود را وسعت بخشید و سپس با تولید یک جعبه دنده برای خودرو و نام آن را به نام خودش ثبت جهانی کرد. اولین خودرویی که لوئی و برادرانش به بازار عرضه کردند رنو مدل ای بود.

لوئی تلاشگر یک لحظه از پیشرفت و ترقی جا نمی ماند و تمام تلاشش را برای تولید موتوری جدید با نام رنو بود و موفق هم شد.متاسفانه دنیا به لوئی مجال تولید و ترقی بیشتر را نداد زیرا در تصادفی که مربوط به مسابقات اتومبیل رانی بود جان خود را از دست داد.

اما با فوت لوئی برادرانش راه او را ادامه دادند.و در کشورهای متفاوت از جمله فرانسه و انگلیس و بلژیک و .. شرکت خود را تاسیس کرد و شرکت خود را گسترش داد.

مشخصات فنی L90

تندر 90 یا همان ال 90 در ایران توسط شرکت هایی همچون ایران خودرو و پارس خودرو مونتاژ و عرضه می شوند.

  • کارخانه تولید کننده : رنو
  • کشور تولید کننده : ایران – رومانی
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده : ایساکو
  • کلاس بدنه : سدان

خودرو رنو تولید کشور فرانسه است. رنو هم از محبوبیت خوبی در بین تمام مردم چه در ایران و چه در کشورهای اروپایی دانست. علاوه بر این فروش خوبی را نیز از آن خود کرد.شیشه هایی که رنو دارد بسیار از کیفیت خوبی برخوردار است. از لحاظ ایمنی از کمربند گرفته تا موارد دیگر نیز بسیار عالی می باشد.

شاخه های رنو بسیار متفاوت است: اتومبیل هایی که رنو در آن فعالیت کرده مانند ون ، کامیون ، تراکتور، تریلر و انواع خودرو های برقی نیز تولید کرده است.

همچنین در سال 2000 با شرکت ولوو نیز شریک شد و از سهام آن ولوو نیز مقدار اندکی را از آن خود کرد.جالب است بدانید که رنو در تولید کامیون نیز بسیار موفق بود.

رنو را شاید تنها با خودرو هایی که در ایران می بینید بشناسید. اما باید بدانید که رنو تعداد زیادی خودرو تولیدی دارد. اما همه ی آن ها مجوز ورود به ایران را ندارند و در ایران نیستند. تنها تعدادی از خودرو های رنو در ایران می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • ال 90
  • کولئوس
  • اسکالا
  • سفران
  • داستر
  • سیمبل
  • ترافیک
  • تالیسمان
  • مگان
  • لتیتود
  • مدیلام
  • وکامیون ها و اتوبوس ها و …

تندر90 یکی از خودروهای روز جهان در کلاس B است که در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه مقبولیت و محبوبیت ویژه ای به دست آورده است. تندر90 موفقیت خود را مرهون طراحی زیبای بدنه، اتاق جادار و دلباز، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات، قیمت بسیار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش آسان و فراوان است.

برخی مشخصات فنی مهم ال 90:

  • حجم موتور: 1598 سی سی
  • تعداد سیلندرها: 4
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت): موتور جلو دیفرانسیل جلو
  • نوع جعبه دنده: جعبه دنده اتوماتیک
  • تعداد دنده (جلو): 4
  • حداکثر سرعت: 175 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه): 11.7 ثانیه
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت 8.3 لیتر در 100 کیلومتر

طراحی ظاهری ال 90

نمای بیرونی این خودرو شکل و شمایل جعبه ای مانند دارد و ظاهر آن کاملا قدیمی است و حس مدرن بودن به شما نمی دهد. المان های خاص و قابل توجهی در طراحی این خودرو به چشم نمی خورد. البته به جز اشکال هندسی چند ضلعی که کنار یکدیگر قرار داده شده اند و بدنه این خودرو را تشکیل داده اند.

طراحی قسمت هایی همجون چراغ های جلو، سپر، فریم پنجره ها و چراغ های عقب و .. به صورت کاملا ابتدایی و ساده می باشد. به طوری کلی می توان گفت که طراحی این خودرو را اگر بخواهیم با اکثریت محصولات داخلی مانند پژو پارس، سمند و یا حتی پژو 405 مقایسه کنیم، آنقدر جذاب نبوده و حس چندان جالبی را به بیننده منتقل نمی کند.

طراحی داخلی ال 90

هنگامی که وارد کابین این خودرو می شود، یک سبک طراحی بسیار قدیمی با داشبوردی ساده رو به رو می شوید که هیچ زیبایی ای ندارد. لازم به ذکر است که قطعاتی همچون کنسول میانی، غریبلک فرمان، پنل کیلومتر شمار و رودری ها و بخش های دیگر طراحی داخلی این خودرو بیشتر اقتصادی بوده و جذابیت چندانی ندارد.

علاوه بر این متریالی که در نقاط مختلف کابین مورد استفاده قرار گرفته آنقدر مرغوب نیست و  پلاستیک خشک در قسمت های مختلف داشبورد و رودری ها به وفور قابل مشاهده است. صندلی های این خودرو از لحاظ ارگونومیگ آنقدر مناسب نیستن و اگر مدت زمان طولانی ای روی آن ها بنشینید، احتمال بروز مشکلاتی همچون کوفتگی، کمر درد و خستگی در بدن شما بسیار زیاد است. اما در کنار این موارد نکات مثبتی نیز درمورد این کابین ها وحود دارد و آن هم جا دار بودن آن ها محسوب می شود.

خدمات شیشه اتومبیل

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت شیشه های مذکور و سایر اطلاعات تکمیلی با شماره های شیشه اتومبیل  تماس حاصل فرمایند.

نصب درب منزل هم دارید؟

بله ما نصب سیار هم داریم.

قیمت شیشه ال 90 چقدر هست؟

به دلیل نوسانات بازار با شماره تلفن 02177196143 تماس بگیرید. و یا به شماره واتساپ 03958241824 پیام دهید مشاورین ما در خدمت شما عزیزان هستند.

شیشه ماشینم ترک کوچیک داره میتونم ترمیم کنم؟

عکس از ترک شیشه ارسال کنید به شماره 09358241824

برای اطلاعات بیشتر راجع به شیشه ال 90 با ما تماس بگیرید اینجا کلیک کنید.

شیشه اتوموبیل عبدالهی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *